Lakkasi yht'äkkiä toimimasta. Laitteen muuntajalle syötetään 230 v, joka muuntaa jännitteen 12 voltiksi. Muuntaja on ihan perus halogeenimuuntaja. Lamppu palaa, kun laitan muuntajaan suoraan. Eli vika ei ilmeisesti ole muuntajassa, eikä lamppukaan ole selvästi palanut. Kun taas syötän koko järjestelmään virtaa esim. 9 v paristosta, niin lamppu syttyy. Tällöin välissä on piirilevy, jossa parit vastukset. Muuntajasta tulevalla virralla ei toimi. Kuuluu vain pieni naksutus. Laitteessa on myös pieni tuuletin, joka toimii. Millaista virtaa tuollaisen muuntajan läpi oikein tulee? Alkaa tuntua jo mystiseltä
Roblon valokuituvalaisin saunassa
5
2683
Vastaukset
- joo...
Jos lamppu on ehjä ja muuntaja saa sähköä, niin kyllä muuntaja voi olla rikki tai johto irti jostain liittimestä.
- vaihda muuntaja
Ihan sähkövirtaa sen muuntajan läpi kulkee! Jos muuntaja kerran on ihan peruskamaa niin vaihad se vastaavaan! Piruako täällä kyselet? Vai haetko henkistä volttimittaria?
- gvhgvvg
vaihda muuntaja kirjoitti:
Ihan sähkövirtaa sen muuntajan läpi kulkee! Jos muuntaja kerran on ihan peruskamaa niin vaihad se vastaavaan! Piruako täällä kyselet? Vai haetko henkistä volttimittaria?
olisko lämpösuoja välissä
- urpo5
vaihda muuntaja kirjoitti:
jaha, taas yksi jonka itsetunto riippuu verkkoforumin vastauksista. Mites, tuntuuko hyvältä kun pääsee keulimaan?
Luuseri.
- roblon
Olen asennellut samaa sarjaa asiakkaille, yhdessä erässä oli valmistusvika. Jos se ei ole kovin vanha niin ota yhteyttä myyjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584