Lisää saat tietoa Kunhan Rekistöidyt sivustolle http://p1.foorumi.info/viisneli/
Thunder Kingit Kieltoon :(
8
678
Vastaukset
- ......
Jotain uutta?
- nulikka_berzzz
vitun nörtti huora ime paskaas
- olli43
varastot saa myydä loppuun TÄNÄ VUONNA sen jälkeen ei niitä eikä vastaavia tykkäreitä sun muita enään näe.
- gdgdr
olli43 kirjoitti:
varastot saa myydä loppuun TÄNÄ VUONNA sen jälkeen ei niitä eikä vastaavia tykkäreitä sun muita enään näe.
niitä vähän suurennetaan ensivuonna ja myydään kuten ennen.. vittu ku joka pentu täällä jaksaa inistä vaikkeivat lainmukaa saisi vielä niitä edes ampua.
- .
gdgdr kirjoitti:
niitä vähän suurennetaan ensivuonna ja myydään kuten ennen.. vittu ku joka pentu täällä jaksaa inistä vaikkeivat lainmukaa saisi vielä niitä edes ampua.
Thunder Kingit kieltoon. HYVÄ! Nyt voidaankin sitten siirtyä näihin mitä Jätti Thunder Kingejä olikaan jne. Älä ammu jos on liian pelottava :p, inisijä!
- 2.0
. kirjoitti:
Thunder Kingit kieltoon. HYVÄ! Nyt voidaankin sitten siirtyä näihin mitä Jätti Thunder Kingejä olikaan jne. Älä ammu jos on liian pelottava :p, inisijä!
vittu huomenna tähn aikaan ainaki mun koira vispaa häntäänsä ku paukuttelen 100 jellonaa , vaik is viiden metrin päässä:)
- jartsa14
2.0 kirjoitti:
vittu huomenna tähn aikaan ainaki mun koira vispaa häntäänsä ku paukuttelen 100 jellonaa , vaik is viiden metrin päässä:)
Kuulin isän juttelevan tutuille politikko kavereille asiasta ja ensivuonna on täysikielto kaikille.Vituttaa ku ei pääse itse enään räiskiin ensivuonna.vittu
- minez
jartsa14 kirjoitti:
Kuulin isän juttelevan tutuille politikko kavereille asiasta ja ensivuonna on täysikielto kaikille.Vituttaa ku ei pääse itse enään räiskiin ensivuonna.vittu
http://www.youtube.com/watch?v=cjY4-ZbqO68
kaikki hyvin New Yearna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234