Dramaattisesti
sinä rakkauteni
putosit
hauraalta
sydämeni ylähyllyltä..
Kohtalokasta
12
356
Vastaukset
- runo64-1
... tähdet kauniit
kaukaiset
nyt kylmät
ja sinä putosit rinnaltani
pimeään
ja minä jäin valoon
sydämeni
vaikkakin illan tähdeksi
yksinäiseksi ...
on todella hyvä esimerkki siitä
kuinka vähällä voi sanoa niin paljon
lauseita sydämestäsi.
hyvä upea saaga !!!- Matseltof
että joku muukin harrastaa pikku runoja :) Tykkäsin!
- *saaga*
Sydämeni kyllyydestä
suuni huutelee
Paljon kiitoksia
Arvostan suuresti
sinun
hyvien runojen
kirjoittajan kommenttia
runollani...
Joskus tulee välähdyksiä
Kiitos kuuluu välähdysten antajalle.... - *saaga*
runo64
vastauksesi meni
minulta tumpelolta
seuraavaan
kommenttiin...
Lue ole kiltti
se siitä..
Sait mahtumaan seitsemään sanaan sen
mitä minä en saa seitsemään säkeistöönkään ;((
Se käy kun sen osaa.
KIITOS Ystävä. J- *saaga*
http://www.youtube.com/watch?v=QPPnA6V-ExM
Kiitos J.
en osannut saada tota
musiikkivideota sinulle aktivoituneena
mutta jos näpyttelet ja kuuntelet..
On kiitokseni sinulle
Joskus joku yksinkertainen
tulee mieleen ja kirjotettuna tuleekin
ihan hyvä *saaga* kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=QPPnA6V-ExM
Kiitos J.
en osannut saada tota
musiikkivideota sinulle aktivoituneena
mutta jos näpyttelet ja kuuntelet..
On kiitokseni sinulle
Joskus joku yksinkertainen
tulee mieleen ja kirjotettuna tuleekin
ihan hyväOlet ihana.
Kiitos musiikista.
J.- *saaga*
halausm kirjoitti:
Olet ihana.
Kiitos musiikista.
J.Ystikseni
olemme
samoilla aalloilla
"ei vain"
vaan olemme .....
miten vähillä sanoilla voi kertoa paljon !
- *saaga*
ystäväni
Kiitos sanoistasi
Joskus putoilee
joitakin sanoja
ja kirjoitettuna onkin
moninainen
Joulunjatkoja sinun
ja nelijalkaisten rakkaitten luo :)
- lottamari
Niin, ihana kaikessa yksinkertaisuudessaan! Tykkäsin paljon.
- *saaga*
Kiitos sinulle
En osaa sanoa mitään
Sanat vain tulivat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519