Luin,että teillä on siellä..

Porinasta

Ihania sossutätejä!Antaako ne myös pimppaa...?

9

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasva tarpeen

      Mutta vanhaa ja väljää on tarjolla, jos on.

      • huhhuijaaaa

        Häärääkö se monitoimivälittäjä jo täälläkin?!!!!!!!


      • Tekee
        huhhuijaaaa kirjoitti:

        Häärääkö se monitoimivälittäjä jo täälläkin?!!!!!!!

        Vaihka mitä että saa haukkua sossuja,ja kerjää näin säälipisteitä,sekä peitellä omaa väkivataisuuttaan,
        Ei kukaan normaali ihminen rupea toisille huutamaan esim keskellä tietä.Sairas tosiaan pitäisi
        laittaa lukkojen taakse.


      • maglaleena 1
        Tekee kirjoitti:

        Vaihka mitä että saa haukkua sossuja,ja kerjää näin säälipisteitä,sekä peitellä omaa väkivataisuuttaan,
        Ei kukaan normaali ihminen rupea toisille huutamaan esim keskellä tietä.Sairas tosiaan pitäisi
        laittaa lukkojen taakse.

        kun täällä näät kaikki aloitukset yhden aloittamaksi.Katsoppa itseäsi peilistä ja mieti jos sittenkin itse kuulut sinne lukkojen taakse.
        Taitaapa Porvoon määrärahat olla loppu,kun sinun kaltaisia täällä ruikuttaa.Missähän tässäkin ketjussa lukee jotta joku olisi huutanut jollekkin keskellä tietä ?Samanlaista mielikuvaa heittää ajatuksesi,kun joillakin virkamiehillä. Vai oletko itse kenties noita kyseisiä virkamiehiä josta Porinasta on tehnyt aloituksen.


      • Tietää
        maglaleena 1 kirjoitti:

        kun täällä näät kaikki aloitukset yhden aloittamaksi.Katsoppa itseäsi peilistä ja mieti jos sittenkin itse kuulut sinne lukkojen taakse.
        Taitaapa Porvoon määrärahat olla loppu,kun sinun kaltaisia täällä ruikuttaa.Missähän tässäkin ketjussa lukee jotta joku olisi huutanut jollekkin keskellä tietä ?Samanlaista mielikuvaa heittää ajatuksesi,kun joillakin virkamiehillä. Vai oletko itse kenties noita kyseisiä virkamiehiä josta Porinasta on tehnyt aloituksen.

        Jo aloituksesta,niin monessa jutussa epälee aina virkamiehiä.Kyllä näitä osaa ajatella muutkin,että
        täysin kahjuja kirjoittaja.


      • Ajili Uttiv
        Tietää kirjoitti:

        Jo aloituksesta,niin monessa jutussa epälee aina virkamiehiä.Kyllä näitä osaa ajatella muutkin,että
        täysin kahjuja kirjoittaja.

        Ilmeisesti tällainen palsta tulee meille työssäkäyville veronmaksajille halvaksi. Jutut on aivan avohoitotasoisia. S-nan tyhmiä jätkiä olette. Puoleen vuoteen ei yhtään järjellistä kirjoitusta ennen tätä.


      • mikään
        Ajili Uttiv kirjoitti:

        Ilmeisesti tällainen palsta tulee meille työssäkäyville veronmaksajille halvaksi. Jutut on aivan avohoitotasoisia. S-nan tyhmiä jätkiä olette. Puoleen vuoteen ei yhtään järjellistä kirjoitusta ennen tätä.

        Avohoito riitä,lukkojen taakse vaan. Ainakin muut on turvassa.On puheet niin pehmeitä.


      • virkamiehet kaikki h
        mikään kirjoitti:

        Avohoito riitä,lukkojen taakse vaan. Ainakin muut on turvassa.On puheet niin pehmeitä.

        jotka lapsia ja perheitä kaltoinkohtelee.Ei muuta,kun virkamiehet kaikki hoitoon.


      • Ehdottomasti
        virkamiehet kaikki h kirjoitti:

        jotka lapsia ja perheitä kaltoinkohtelee.Ei muuta,kun virkamiehet kaikki hoitoon.

        Sinä itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe