Ihania sossutätejä!Antaako ne myös pimppaa...?
Luin,että teillä on siellä..
9
472
Vastaukset
- rasva tarpeen
Mutta vanhaa ja väljää on tarjolla, jos on.
- huhhuijaaaa
Häärääkö se monitoimivälittäjä jo täälläkin?!!!!!!!
- Tekee
huhhuijaaaa kirjoitti:
Häärääkö se monitoimivälittäjä jo täälläkin?!!!!!!!
Vaihka mitä että saa haukkua sossuja,ja kerjää näin säälipisteitä,sekä peitellä omaa väkivataisuuttaan,
Ei kukaan normaali ihminen rupea toisille huutamaan esim keskellä tietä.Sairas tosiaan pitäisi
laittaa lukkojen taakse. - maglaleena 1
Tekee kirjoitti:
Vaihka mitä että saa haukkua sossuja,ja kerjää näin säälipisteitä,sekä peitellä omaa väkivataisuuttaan,
Ei kukaan normaali ihminen rupea toisille huutamaan esim keskellä tietä.Sairas tosiaan pitäisi
laittaa lukkojen taakse.kun täällä näät kaikki aloitukset yhden aloittamaksi.Katsoppa itseäsi peilistä ja mieti jos sittenkin itse kuulut sinne lukkojen taakse.
Taitaapa Porvoon määrärahat olla loppu,kun sinun kaltaisia täällä ruikuttaa.Missähän tässäkin ketjussa lukee jotta joku olisi huutanut jollekkin keskellä tietä ?Samanlaista mielikuvaa heittää ajatuksesi,kun joillakin virkamiehillä. Vai oletko itse kenties noita kyseisiä virkamiehiä josta Porinasta on tehnyt aloituksen. - Tietää
maglaleena 1 kirjoitti:
kun täällä näät kaikki aloitukset yhden aloittamaksi.Katsoppa itseäsi peilistä ja mieti jos sittenkin itse kuulut sinne lukkojen taakse.
Taitaapa Porvoon määrärahat olla loppu,kun sinun kaltaisia täällä ruikuttaa.Missähän tässäkin ketjussa lukee jotta joku olisi huutanut jollekkin keskellä tietä ?Samanlaista mielikuvaa heittää ajatuksesi,kun joillakin virkamiehillä. Vai oletko itse kenties noita kyseisiä virkamiehiä josta Porinasta on tehnyt aloituksen.Jo aloituksesta,niin monessa jutussa epälee aina virkamiehiä.Kyllä näitä osaa ajatella muutkin,että
täysin kahjuja kirjoittaja. - Ajili Uttiv
Tietää kirjoitti:
Jo aloituksesta,niin monessa jutussa epälee aina virkamiehiä.Kyllä näitä osaa ajatella muutkin,että
täysin kahjuja kirjoittaja.Ilmeisesti tällainen palsta tulee meille työssäkäyville veronmaksajille halvaksi. Jutut on aivan avohoitotasoisia. S-nan tyhmiä jätkiä olette. Puoleen vuoteen ei yhtään järjellistä kirjoitusta ennen tätä.
- mikään
Ajili Uttiv kirjoitti:
Ilmeisesti tällainen palsta tulee meille työssäkäyville veronmaksajille halvaksi. Jutut on aivan avohoitotasoisia. S-nan tyhmiä jätkiä olette. Puoleen vuoteen ei yhtään järjellistä kirjoitusta ennen tätä.
Avohoito riitä,lukkojen taakse vaan. Ainakin muut on turvassa.On puheet niin pehmeitä.
- virkamiehet kaikki h
mikään kirjoitti:
Avohoito riitä,lukkojen taakse vaan. Ainakin muut on turvassa.On puheet niin pehmeitä.
jotka lapsia ja perheitä kaltoinkohtelee.Ei muuta,kun virkamiehet kaikki hoitoon.
- Ehdottomasti
virkamiehet kaikki h kirjoitti:
jotka lapsia ja perheitä kaltoinkohtelee.Ei muuta,kun virkamiehet kaikki hoitoon.
Sinä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402