Joulujuhlaa kaikille.
Otetaan todesta ja uskotaan tämä hyvä luapus meille kaikille;
Joh 3:
14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joulun Lapsen siunaamaa
5
166
Vastaukset
- Ikävä kyllä
eivät vanhoillislestadiolaiset usko.
Hyvää ja rauhallista ikivanhaa valon voiton juhlaa, jota on vietetty vuosituhansia milloin minkäkin aurinko- tai planeettajumalan kunniaksi :)
Tässäpä samalla linkkivinkki joulun historiaan:
http://www.nic.funet.fi/~magi/metsola/arkisto/juhlat/joulu/historia.htmlJeesuksen syntymän kunniaksi viettämäämme aikajaksoa, joka on alunperin pakanallinen, jopa saatanallinenkin, mutta emme anna sen häiritä.
Huomioidaan vain se, että siinä kirkastuu evankeliumin todellisuus; Luuk 2;10 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon EVANKELIUMIN ), joka on tuleva kaikelle kansalle: 11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
Hyvää joulua kuomaseni.
Shalom
- J.armolle
Hyvää joulua.
Ongelma on vain siinä että sain uskonnollisen tekstiviestin äsken jouluaattona henkilöltä jonka tunsin aikasemmin. Numeroon jonka hän on saanut muualta. Säästän yksityiskohdat poliisille.
Siinä puhuttiin muun muassa siitä että synnin palkka on sitä ja tätä. Tietäähän sen.
Jouluaattona vielä ja tässä muodossa.
Olen syntinen ja huono ihminen myönnetään , ongelma on siinä että lähettäjä
käy aktiivisesti vanhoillislestadiolaisissa seuroissa ja piireissä jossa hänen juuret on.
Ei siinä ole pahaa. Mutta käyttäytyy vapaa ajallaan viinaa juoden ja kiroillen kuin muutkin
syntiset niin kuin minä. En vain pidä verhoilluista uhkailuista.
Keneen otan yhteyttä oulussa vai teenkö rikosilmoituksen.- Trio niskalaukaus
Miksi kaikista epärehellisimmät löytyy aina vl porukoista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564