Olen ollut vuosia suhteessa toiseen naiseen ja en ole saanut siitä rauhaa. Olen joutunut kokemaan nyt tosi raskaan eron ja hyljätyksitulemisen naisen taholta. Ehkä osittain sen takia, kun olin epävarma ja suhde oli täynnä ristiriitoja. Olen päätymässä siihen, että suhteen pohjalla on niin paljon täyttymättömiä tarpeita, ettei toinen voi koskaan niitä täyttää, että lopulta on kyseessä kaksi rikkinäistä ihmistä. Ei Jumala siunannut suhdetta. Kuitenkin kaipaus sisälläni on olemassa ja en välillä tiedä mitä haluan. Olen aikamoisessa kriisissä!
Haluaisinkin kuulla, jos olet uskossa ja suhteessa naiseen, niin oletko löytänyt tasapainon itsesi, suhteen ja Jumalan välillä? Miten olet sen löytänyt?
Uskossa olevan naisen kaipaus ja kriisi
6
708
Vastaukset
- JuneGrace 79
En ole tällä hetkellä suhteessa, mutta elävässä uskossa olen ollut jo jokusen vuoden. Uskoon tullessa pidin itseäni 100% lesbona, mutta huomasin hiljalleen suhtautumiseni ajatukseenikin seksiin naisen kanssa muuttuvan ns. kirkollisesti hyväksyttävään suuntaan, eli ajatuskin etoi...
Pari vuotta uskossa oltuani ja sen myötä "eheydyttyäni" tapasin uskovan miehen, joka vastasi melkein täydellisesti niitä haaveita joita olin joskus jo teininä mienelle asettanut. Nyt voi sanoa, että Luojan kiitos rikoin omaa uskoani vastaan ja menin sänkyyn hänen kanssaan jo ennen vihkimistä, vauvakuumeen varjolla... Se aukaisi silmäni sille, että en todellakaan koe miehiä seksuaalisesti viehättävinä ja että yhä edelleen olen se sama lesbo, joka vain ei kyennyt erottamaan p*skaa eksää ja hänen kanssa kokemaansa ja pelkkiä seksuaalisia ajatuksia naisista.. Kun pääsin katkeruudesta eksää kohtaan, niin pääsin myös etovista ajatuksista lesboseksiä kohtaan... Ja kriisihän siitä syntyy, kun taas hämmentyi itsestään.
Totuus on kuitenkin se, että kun kerran on Jeesuksen elämänsä herraksi ottanut, niin mihinkään Hän ei lähde eikä Hän hylkää. En ole edes kovin vakuuttunut siitä, että itse se homoseksuaalisuus olisi Herralle epämieluisaa, vaan aivan samalla lailla kaikki ne rietastelut jotka liittyy ihan heteroseksuaaliseenkin ns. nykyaikaiseen seksuaalielämään... Vaikka Raamatussa puhutaan homosesuaalisuuden vääryydestä, niin se on kuitenkin ihmisten kirjoittama ja kokoama kirja, eikä tuon ajan maailmankuvaan sopinut moinen elämäntyyli, oli se sitten mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa. Raamatun pohjimmainen sanoma on rakkaus, rakkaus ketään tuomitsematta tai syrjimättä, eikä se oikein sovi yhteen taivaaseen pääsemättömyydellä uhkailun tms. kanssa...
Minä löysin tasapainoni siitä, että tiedän olevani Isän rakas tytär ja tulevani rakastetuksi juuri sellaisena kuin olen. Ei nämä minun tunteet ja toisaalta taas niiden puute tyhjästä ole tullut, vaan selkä suorana ja katse kohti taivasta uskon itseni luodun juuri tällaiseksi.
Siunausta sinulle ja toivoa tasapainon löytymiseen :)- luua
Kiitos JuneGrace 79. Hienoa kun uskaltauduit vastaamaan! Voisiko kanssasi vaihtaa enemmän ajatuksia sähköpostin kautta?
- JuneGrace
luua kirjoitti:
Kiitos JuneGrace 79. Hienoa kun uskaltauduit vastaamaan! Voisiko kanssasi vaihtaa enemmän ajatuksia sähköpostin kautta?
Hienoa jos jotain iloa vastauksestani oli :) Ja ihan mielelläni ajatuksia vaihdan. Eiköhän tuon rekatun nimimerkin kautta pysty sähköpostiakin laittamaan, yksityisviestiä nyt ainakin, niin sitä kautta voin s.postiosoitteen antaa.. :)
- luua72
JuneGrace kirjoitti:
Hienoa jos jotain iloa vastauksestani oli :) Ja ihan mielelläni ajatuksia vaihdan. Eiköhän tuon rekatun nimimerkin kautta pysty sähköpostiakin laittamaan, yksityisviestiä nyt ainakin, niin sitä kautta voin s.postiosoitteen antaa.. :)
laitoin postia :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579