Ostin vuosi sitten -81 200D:n appiukolta. Mittarissa 340 tkm. Öljynpaine laskee lämpimänä tyhjäkäynnillä vähän yli yhteen. Vakavaa? Mitä pitää tehdä ja paljon maksaa?
200D:n öljynpaine
7
1631
Vastaukset
- Eise
Koha siel jotain on, katso mikä öljy sopivaa ja pysy merkissä...
Muista rauhallinen ylösajo kylmänä, ettei kuivia liuskoja vinguta... - veliiij
Sehän on niikuu uusi vielää..
- löpö
..mulla 200d -92, n.700tkm ajettu. Öljynpaineet kanssa tippuu vähän yli yhteen, kun ajaa tosi kuumaksi. On huollossa sanottu, että normaalia juttu, ei pitäs levitä niin kauaa, kun kylmänä nostaa paineet.
- vanha mb
Mitä öljyä kannattais käyttää. Mulla on mobil1 rf:t ja pysyy n.1.5 bar, mutta jos laittaa gastrolin gtx:ää, tippuu niukasti yli yhteen (kesähelteellä n.500km:n jälkeen ainakin). Eikä ole ajettu kuin 300tkm, 250d.
- vanha mb
Mitä öljyä kannattais käyttää? Mulla on mobil1 rf:t ja pysyy n.1.5 bar, mutta jos laittaa gastrolin gtx:ää, tippuu niukasti yli yhteen (kesähelteellä n.500km:n jälkeen ainakin). Eikä ole ajettu kuin 300tkm, 250d.
- a.p
Tehtaan alaraja on muistaakseni 0,3. Siihen on siis vielä matkaa. Kovin litkua öljyä ei kannata käyttää, joku 10/30 voisi olla hyvä viskositeetti ainakin näin kesää kohti mentäessä.
- käyttänyt
Neste Turbo LXE täyttää uusimmat luokitukset
Neste Turbo LXE 10W-40 ja 15W-40 täyttävät nyt uusimman API CI-4 –luokituksen. Lisäksi Neste Turbo LXE 15W-40 on saanut Volvon uusimman pitkän vaihtovälin Volvo VDS-3 –hyväksynnän. Uudistuneiden tuotteiden kaikki aikaisemmat luokitukset säilyvät. Raskaalle kuljetuskalustolle kehitetty Neste Turbo LXE sopii kuorma- ja linja-autojen sekä työkoneiden dieselmoottoreihin sekä henkilö- ja pakettiautojen bensiini- ja dieselmoottoreihin.
tätä olen käyttänyt (15/40)edullista,tästä ajasta-syksy myöhään,sydäntalvella ollut synteettinen osin,ja on täysin sekoitus kelpoinen minkä tahansa synteettisen kanssa
http://www.neste.fi/tiedote.asp?path=791;820;822;833;1255;1442&id=330&lang=fi&first=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 311232
- 261151