Pieni tyttö..

Lumityttö*

Pieni tyttö resuisissa vaatteissa
istuu raunioiden keskellä
pienet kädet nallea puristaen
ei ole isää ei äitiä lohduttamassa

Ja näitä pieniä ihmisiä
tulee tänne sotien takia lisää
ja lisää...

Ja miksikö?

Kun ihmiset on niin inhimillisiä

20

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetää hiljaiseksi runo tää.
      Koskee lujaa näky tää.
      En koskaan voi tätä ymmärtää.
      Tästä kysymys on juhlasta tänään.
      Uskon vuoksi sotia nätä käydään.

      PZ

      • Lumityttö*

        Sellasta se elämä on ..


    • 14

      Hieno muistutus näin joulun alla..me täällä mässätään..ja ihmiset muualla näkee nälkää.

      • Matseltof

        runo!


      • Lumityttö*

        Tuli vain tällänen runo mieleen tän kaiken mammonan keskellä :))


      • Lumityttö*

        Kiitos palautteesta:)


    • 6

      ajatus sinun runossasi. Tuli kyllä surullinen olo.

      • Lumityttö*

        Ei ollut tarkoitus että runostani tulisi paha mieli.
        Oikein mukavaa loppua Joulua sinulle :))


      • Matseltof
        Lumityttö* kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus että runostani tulisi paha mieli.
        Oikein mukavaa loppua Joulua sinulle :))

        luin,pakko kyl sanoa että todella surullinen runo :( Mutta se ei vähennä runon hienoutta!


      • Lumityttö*
        Matseltof kirjoitti:

        luin,pakko kyl sanoa että todella surullinen runo :( Mutta se ei vähennä runon hienoutta!

        onhan se aika surullinen runo,,


      • Lumityttö*

        palautteesta..oli kiva musiikki tykkäzin kovasti kopittelija :))


    • yökehrääjä.

      kun meidän nuorempien ei ole tarvinnut nähdä koskaan sotaa livenä.
      Osaisimmepa aina olla siitä kiitollisia :)

      • Lumityttö*

        Se on hyvä se :))


    • todellakin,,

      jotenkin surullinen olo runosta tekee mieli halia omaa pikkuista!
      Pidin silti runosta!

      • Lumityttö*

        Kiitokset palautteesta :)


    • 25

      piti mennä katsomaan omaa pientä kultaa nukkuuko hyvin!

      • Lumityttö*

        Kiitos palautteesta paljon haleja ja rakkautta :)


    • Mietiskellen.

      on surullista..

      Miksiköhän ihmiskunta ei opi koskaan ?
      Aina joku sortaa toista..

      Ja onhan tietenkin myös itse hankittua kurjuutta mutta sitten on kurjuutta joka tapahtuu ihan
      muista riippumattomista syistä.. ja se on surullista..

      Puhutteleva on runosi

      • Lumityttö*

        Kiitos palautteesta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe