Pieni tyttö resuisissa vaatteissa
istuu raunioiden keskellä
pienet kädet nallea puristaen
ei ole isää ei äitiä lohduttamassa
Ja näitä pieniä ihmisiä
tulee tänne sotien takia lisää
ja lisää...
Ja miksikö?
Kun ihmiset on niin inhimillisiä
Pieni tyttö..
20
484
Vastaukset
Vetää hiljaiseksi runo tää.
Koskee lujaa näky tää.
En koskaan voi tätä ymmärtää.
Tästä kysymys on juhlasta tänään.
Uskon vuoksi sotia nätä käydään.
PZ- Lumityttö*
Sellasta se elämä on ..
- 14
Hieno muistutus näin joulun alla..me täällä mässätään..ja ihmiset muualla näkee nälkää.
- Matseltof
runo!
- Lumityttö*
Tuli vain tällänen runo mieleen tän kaiken mammonan keskellä :))
- Lumityttö*
Kiitos palautteesta:)
- 6
ajatus sinun runossasi. Tuli kyllä surullinen olo.
- Lumityttö*
Ei ollut tarkoitus että runostani tulisi paha mieli.
Oikein mukavaa loppua Joulua sinulle :)) - Matseltof
Lumityttö* kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus että runostani tulisi paha mieli.
Oikein mukavaa loppua Joulua sinulle :))luin,pakko kyl sanoa että todella surullinen runo :( Mutta se ei vähennä runon hienoutta!
- Lumityttö*
Matseltof kirjoitti:
luin,pakko kyl sanoa että todella surullinen runo :( Mutta se ei vähennä runon hienoutta!
onhan se aika surullinen runo,,
Maailma on täynnä pieniä sorrettuja ihmisiä, joihin sattuu...
Vaikka ei olisi edes sota ja sen voima.. ja valtataistelu...
http://www.youtube.com/watch?v=jCfU6lNssow- Lumityttö*
palautteesta..oli kiva musiikki tykkäzin kovasti kopittelija :))
- yökehrääjä.
kun meidän nuorempien ei ole tarvinnut nähdä koskaan sotaa livenä.
Osaisimmepa aina olla siitä kiitollisia :)- Lumityttö*
Se on hyvä se :))
- todellakin,,
jotenkin surullinen olo runosta tekee mieli halia omaa pikkuista!
Pidin silti runosta!- Lumityttö*
Kiitokset palautteesta :)
- 25
piti mennä katsomaan omaa pientä kultaa nukkuuko hyvin!
- Lumityttö*
Kiitos palautteesta paljon haleja ja rakkautta :)
- Mietiskellen.
on surullista..
Miksiköhän ihmiskunta ei opi koskaan ?
Aina joku sortaa toista..
Ja onhan tietenkin myös itse hankittua kurjuutta mutta sitten on kurjuutta joka tapahtuu ihan
muista riippumattomista syistä.. ja se on surullista..
Puhutteleva on runosi- Lumityttö*
Kiitos palautteesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467