Lämpö astui huoneeseeni
sytytti kynttilän
syttyi kuunsirppi Taivaalle
pimeässä lumenvalo
alla narskui pakkaslumi
ikkunat hehkuivat loistettaan
pieniä sormia
somia hymyn suita
kaksi suudelmaa kiinni toisissaan
ilot ikkunankuvissa.
Tämä Taivas tämä maa
rakkaudessa hehkuu
kotien onnellisuudet
sydänten sykkeet
palaa mielenlämpö
sykkii tämän ajattomuuden
Rakkautta.
Olen Onnellinen
tämän hetken verran
yön syliin
hyvä on nukahtaa.
Luojan sylissä
aamulla herätä.
Hänen suudelmassaan
on Joulupyhä katettu
- kaksi syliä
yhdessä.
Joulupyhä
8
316
Vastaukset
- Matseltof
Runo :)
Kiitos kommentistasi -
ja nyt nämä Joulupyhät ovat
jo lipuneet taaksemme,jotta
olisi tilaa Uudenvuodenpyhille
joten välipäivillä ollaan.
Hyviä hetkiä näihin päiviisi.
tästä jää lukijalle hyvä mieli.
Nyt ollaan sitten nämäkin Jouluiset päivät
nähty kuin koettu että lumilla valkaistu,
jotta Uusivuosi voisi näyttää meille kasvonsa,
kuin sirpaloiden Taivaamme eri väreihin
että äänin mutta mitähän nuo edessä
olevat muutamat sadat päivät meille
tuovat - tai mitä meillä on sille annettavaa.
Tälläisin aatoksin yritän siristellä
tätäkin hetkeä tässä pyhäpäivässä.
Kiitos kommentistasi linda.
Lämpöä ja tunnetta täynnä.
Kiittää kapun vaimo:)Lämpöä ja tunnetta yritin Jouluun pukata
tuolla runollani kun tuo vuodenaikamme
vaati sitä ulostulollaan,jotta lämmin olisi.
Nyt on sitten edessämme ilotulitusaika
mutta yritetään pysyä maankamaralla
tukevasti kaikesta tulituksesta huolimatta,
kuitenkin suojaa kuunarisi suojakertoimilla
mahdollisesti tulevilta räjähteiltä,jos merillä
seilailet.
Kiitos sanoistasi että turvallista matkaa
Uuteenvuoteesi.
- *MURUKULTA*
Kuunsirppi näkyi Jouluna lumisateen seastakin kauniin utuisena! :)
Kauniisti tekstisi aaltoilee - tästä runosta tulee hyviä energioita,
Kiitos siis kaunis, kuuluu sinulle dolan ~
Mukvaa uuden vuoden odottelua vilkuttaa Murukulta! :)
http://lh5.ggpht.com/_dLpa4CfMr-8/SbGeyHqDX6I/AAAAAAAABCM/0rmKc_P0dSQ/DSC01733.JPGLunta,lähes suojaa ja pakkasta että tälläisillä
säänkujilla ollaan asteltu kuin uuttavuottakin
tässä houkutellaan eri miettein tämän yön
pienien lamppujen loisteessa.
Kaunis oli kuvasi siitä kuin kommentistasi
runoani kohtaan - yöllinen: Kiitokseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
