karkkia ja piiskoja?
noo,mitä se pukki toi?
23
476
Vastaukset
- Hömötiainen'
Piiskoja,vaimo niitä käytti oikein riemuissaan.
Aika monta muutakin lahjaa se toi yhden ihanan kirjeen, mutta yksi oli piikkimatto.
- viivi-amaldiina
matosta, mieheni on yllyttänyt minua tilaamaan piikkimattoa, en ole sitä vielä tilannut.
Lahjoja en saanut kun en ota vastaan niitä.
Ainut oikea lahja on kun vieraiden kanssa teemme kaiken yhdessä, ei tarvii passata ketään. viivi-amaldiina kirjoitti:
matosta, mieheni on yllyttänyt minua tilaamaan piikkimattoa, en ole sitä vielä tilannut.
Ainut oikea lahja on kun vieraiden kanssa teemme kaiken yhdessä, ei tarvii passata ketään.On sillä jo leikitelty. Istuskelin sohvalla ja se piikkimatto lattialla ja avojalat sen päällä. Välillä laitoin sen selän taaksi ja yritin yllyttää sitten miestäkin istumaan siihen sen päälle ja vähän muuhunkin yritin yllyttää sitä hulluttelemaan ja kokeilemaan muttei hän ole siitä vielä innostunut. Jalkapohjat on ainakin lämpimät, niin mitä sitten ja mihinkin mahtaa alkaa vaikuttaa kun alkaa kuumottaan noin kunnolla, heh heh...
- puu.tiainen
miljoona kirjoitti:
On sillä jo leikitelty. Istuskelin sohvalla ja se piikkimatto lattialla ja avojalat sen päällä. Välillä laitoin sen selän taaksi ja yritin yllyttää sitten miestäkin istumaan siihen sen päälle ja vähän muuhunkin yritin yllyttää sitä hulluttelemaan ja kokeilemaan muttei hän ole siitä vielä innostunut. Jalkapohjat on ainakin lämpimät, niin mitä sitten ja mihinkin mahtaa alkaa vaikuttaa kun alkaa kuumottaan noin kunnolla, heh heh...
On on oiva peli on! Ei ole ollu selekä jäykkänä aamuisin, ja tosiaan korviakin kuumottaa...veri kiertää!
Kannattas muutaman ukkelinkin koittaa sitä, kiertäs veri ja kuumottas! ;O - Arvaa mitä
miljoona kirjoitti:
On sillä jo leikitelty. Istuskelin sohvalla ja se piikkimatto lattialla ja avojalat sen päällä. Välillä laitoin sen selän taaksi ja yritin yllyttää sitten miestäkin istumaan siihen sen päälle ja vähän muuhunkin yritin yllyttää sitä hulluttelemaan ja kokeilemaan muttei hän ole siitä vielä innostunut. Jalkapohjat on ainakin lämpimät, niin mitä sitten ja mihinkin mahtaa alkaa vaikuttaa kun alkaa kuumottaan noin kunnolla, heh heh...
onko noilla kovin paljon eroa? Tuolla kun joulun alla katselin näitä mattoja...niin hinta-eroja löytyi...Halvin oli Saiturin pörssissä oleva matto...kallien taisi löytyä K-citymarketista. Tietääkö kukaan..vähän kädellä kokeilin niin vähän hirvitti ajatus että, miltä tuntuisi siinä maata? Kuitenkin täällä niin moni nyt tuota mattoa kehunut että, taidan hankkia myös itse...jospa, tuo verenkieto siitä lähtisi..kulkemaan;))
- Arvaa mitä
viivi-amaldiina kirjoitti:
Ainut oikea lahja on kun vieraiden kanssa teemme kaiken yhdessä, ei tarvii passata ketään.meillä näitä kundeja passataan...miehen kanssa;) Vaikka aikuisia jo...ajatellaan jotenkin että, mitä jos tämä sitten viimeinen joulu yhdessä...Nooh, tänä jouluna mies jotenkin hyvin jaksoi tätä ruokapuolta paremmin tehdä;) Minä kun olin jo aivan puhki...olisi mennyt tuo joulukakkukin ihan pipariksi;))...onneksi mies puuttui asiaan;)) Näki että, nyt sippaa friidu...Minulla kun tapana vähän liikaakin ennen joulua aina hössöttäää..
Joulukukat on sellaiset lahja joita itse annan muille kuin perheenjäsenille...kuuluvat jotenkin minusta siihen jouluun...tuo kukka. - juu-u!
Arvaa mitä kirjoitti:
onko noilla kovin paljon eroa? Tuolla kun joulun alla katselin näitä mattoja...niin hinta-eroja löytyi...Halvin oli Saiturin pörssissä oleva matto...kallien taisi löytyä K-citymarketista. Tietääkö kukaan..vähän kädellä kokeilin niin vähän hirvitti ajatus että, miltä tuntuisi siinä maata? Kuitenkin täällä niin moni nyt tuota mattoa kehunut että, taidan hankkia myös itse...jospa, tuo verenkieto siitä lähtisi..kulkemaan;))
itteni siihen maate...heräsin tunnin kuluttua!
Eikä johtunut ylensyönnistä eikä' sokerin heitoista! ihana se on! olo on virkeä!! - Arvaa mitä
juu-u! kirjoitti:
itteni siihen maate...heräsin tunnin kuluttua!
Eikä johtunut ylensyönnistä eikä' sokerin heitoista! ihana se on! olo on virkeä!!taidan hankkia minäkin;))) vitsi...ja jos ei kestä niitä piikkejä niin voihan tuon antaa sit jolleki joka kestää;)) Tuolla Saiturin Pörssissä kun tuota jo katselin...ei nyt montaa kymppiä tuo matto siellä maksanut..
tsau:Friidu - viivi-amald.
Arvaa mitä kirjoitti:
taidan hankkia minäkin;))) vitsi...ja jos ei kestä niitä piikkejä niin voihan tuon antaa sit jolleki joka kestää;)) Tuolla Saiturin Pörssissä kun tuota jo katselin...ei nyt montaa kymppiä tuo matto siellä maksanut..
tsau:Friiduen osta mistään halppis-liikkeestä jos saa vaikka jonku jäljennös tuotteen, haluu aidon.
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=143389401&gclid=CMOesfel9J4CFUJE3god0nSWLg - Arvaa mitä
viivi-amald. kirjoitti:
en osta mistään halppis-liikkeestä jos saa vaikka jonku jäljennös tuotteen, haluu aidon.
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=143389401&gclid=CMOesfel9J4CFUJE3god0nSWLgTäällä tuo ClasOhlsonin liike on Itiksessä..voisin vielä siellä käydä tsekkaamassa: Kiitos Viivi. Tiedosta.
tsau. - fdfssssss
Arvaa mitä kirjoitti:
taidan hankkia minäkin;))) vitsi...ja jos ei kestä niitä piikkejä niin voihan tuon antaa sit jolleki joka kestää;)) Tuolla Saiturin Pörssissä kun tuota jo katselin...ei nyt montaa kymppiä tuo matto siellä maksanut..
tsau:FriiduOli kokeilussa ahterin alla kanssa täs kun nettiä selaa...ihan hyvä!
Saa cluteus muscluskin hierontaa! Arvaa mitä kirjoitti:
Kait sen huomaa sitten myöhemmin tuleeko käytettyä ja mitä hyötyä noin ajan päälle. Nyt ainakin sen kanssa on kiva kokeilla ja leikitellä. Punottaa ja kuumottaa ainakin siit kohtaa missä se on ollu. Ja taitaa antaa energiaa, pirteitä oltiin ainakin illalla kun olis pitänyt nukkua. Hihiteltiin vain maton kanssa ja muutenkin oltiin pitkästä aikaa sillee oikein iloisia. On noita huolia ollut viimeaikoina hieman. Onhan se ainakin vaihtelua....
- tjuuh
miljoona kirjoitti:
Kait sen huomaa sitten myöhemmin tuleeko käytettyä ja mitä hyötyä noin ajan päälle. Nyt ainakin sen kanssa on kiva kokeilla ja leikitellä. Punottaa ja kuumottaa ainakin siit kohtaa missä se on ollu. Ja taitaa antaa energiaa, pirteitä oltiin ainakin illalla kun olis pitänyt nukkua. Hihiteltiin vain maton kanssa ja muutenkin oltiin pitkästä aikaa sillee oikein iloisia. On noita huolia ollut viimeaikoina hieman. Onhan se ainakin vaihtelua....
ensuin näin vain tämän pätkän: "muutenkin oltiin pitkästä aikaa sillee"
ja aattelin heti että isännälläkin kiertää veri jo...paikoissa ja paikoissa...
hurja mielikuvitus! ;D tjuuh kirjoitti:
ensuin näin vain tämän pätkän: "muutenkin oltiin pitkästä aikaa sillee"
ja aattelin heti että isännälläkin kiertää veri jo...paikoissa ja paikoissa...
hurja mielikuvitus! ;DKaikkea se mielikuvitus sulle teettääkin. No kiva kun tällaiset vanhat kääkät innostuvat vaikka mistä humpuukista, vaikka piikkimatosta. Hih hih...onhan se vaihtelua niihin villatöppösiin...
- Otto-Vaan
viivi-amald. kirjoitti:
en osta mistään halppis-liikkeestä jos saa vaikka jonku jäljennös tuotteen, haluu aidon.
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=143389401&gclid=CMOesfel9J4CFUJE3god0nSWLgMaksaa Honggarissa alta kaksikymppiä.
Tänään illalla haettu, mut ei vielä kokeiltu.
- pukinlellikki
ei mitään aineellista.
- >>>><<<<
ihan mukavasti ja mukavia juttuja.
- Arvaa mitä
Lellikki mikä lellikki...tuo oma mieskun sellainen höppä;)) Haluaa friidua aina jouluisin erityisesti helliä;)) Osan lahjoista tosin tiesin etukäteen;)) Kaunein lahja kuitenkin kultainen snadi tummanpunainen rubiinisydän..missä muutama pieni timantti lisäksi.
tsau: Friidu
- Otto-Vaan
Useita illanvietto kortteja, nesteitä koneeseen, paperia jota nimitetään rahaksi, reiskat, makupaloja suuhun sekä muuta sekalaista roinaa.
Siksi sait noin paljon lahjoja! Ihmettelen vähän että sait rahaa? Siis keneltä? Työnantajaltako?
Mulle pukki toi kanssa mieleisiä lahjoja: kirjoja, karkkia ja rakkaaseen harrastukseen eli käsitöihin liittyviä lahjoja. Niin ja bampukuituisen yöpuvun. Se on ihana.
Jännäsin että tuoko se sen piikkimaton mutta kun en siitä vielä ääneen ole puhunut niin ei pukki osannut sitä tuoda. Nyt kun olen lukenut täältä kommentteja niin taidampa ostaa miekin sellaisen.
- ....
Joululahjat on tylsiä. Ihmiset vaan ostelee niitä jostain pakkomielteestä johtuen. Siis mulla ei ole saappaita, en siis tarvitse saapassukkia. Vaan joka hiton joulu saan sellaiset jne. Se vaan on kumma, että vaikka nyt sattuisikin tarvitsemaan tai haluamaan jotain, sitä ei saa. Tää ei ole yhtään sen kivempaa kuin penikkanakaan siinä suhteessa. Ja koko joulu muutenkin syvältä. Onneksi saa olla rauhassa koko hapatukselta melkein vuoden taas.
Ai niin, säästin sukulaisten penikoitten joululahjoissa ja paketoin niille pari kirjaa kirjahyllystä. Säästyneillä rahoilla ostin asiallisen paistinpannun kotiin kun Scanpanit on osoittautuneet virheinvestoinneiksi.
=DW= - väärä paketti
Pitsipöksyt pukki toi ja paketin päällä luki neidille. Joulupukki erehtyi, ei meillä neitejä asu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634