vaaka on vanha ja ei näytä kunnon tuloksia.
kumpi on parempi ja antaa paremman tuloksen:
mekaaninen vaaka vai se digitaalinen vaaka?
millainen vaaka?
9
4117
Vastaukset
- hhauauja6ya6i
mäkin oisin kiinnostunu :
- aefrgdh
Digitaalinen vaaka, sanoisin.
- kiinnostunut..
taas mekaaninen... meinaan että digitaalisissa loppuu patteri ja ajan kanssa näyttäävät mitä sattuu?
Kertokaa. mä haluan tietää.
- digidigidigidigi
mekaaninenhan näyttää mitä sattuu, jos menet kyykkyyn niin viisari heilahtaa eri asentoon.
digitaalisesta kun vaihtaa patterit sen ilmottaessa 'low bat' niin hyvin toimii. ja näyttää 100g tarkkuudella, toisin kun noi mekaaniset vaa'at. mekaanisesta tulee kauhee raksutusääni kun siihen astuu. ja niissä on huijausmekanismi, et sen viisarin voi siirtää alle nollan ja sit se näyttääki et painais muka vähemmän...
digitaalisen kannalla oon. toki ne on vähän hintavampia kun mekaaniset, mutta tavallinen digitaalinen lasivaaka prismasta 17-19e, mekaaninen muistaakseni 13e. ei suurta eroa. - hiukan tutkinu asiaa
Ite oon mekaanisen kannalla. Sen kun testaa esim. muutamalla 1,5l vesipullolla niin näyttää ihan oikein, tai jos ei näytä, siirtää vaaán viisarin sille kohalle, missä se kuuluisi olla eli ks. tapauksessa 4,5kg kohdalle.
Digitaaliset puntarit taas yleisesti saattavat näyttää joka kerta eri tavalla. Esim. itselläni kun olen käynyt sillä peräkkäin 5 kertaa, saattaa paino olla ensimmäisellä kerralla 1,5kg enemmän, kuin kolmannella... samaa ei tapahdu mekaanisella - dhjftik
digitaalinen ehdottomasti. Totta on, että saattaa välillä näyttää ihan väärin, mutta silloin on vain aika vaihtaa patteri. Mekaaninen vaaka saattaa taas näyttää ihan mitä vaan, jos esim. seisoo hieman eri kohdassa kuin yleensä. Digitaalinen myös näyttää painon tarkemmin. Itse ainakaan en kestäisi niin epätarkkaa lukemaa.
- Lallatilallaa
Ehdottomasti digitaalinen. Viisi kertaa tarkemmat ja oikeammat tulokset!
- tinkerheli
Joo jee Salter on paras ja se on digi ja myös turha :D paranen! Eikä mua nyt ahdista mitä se Salter mulle näyttää, ei kiinnosta enää mikää vaaka ja laihdutus elämä. tässä mun blogia jos kiinnostaa :) http://hugmetinkerhell.blogspot.com/
- Amor Fata
Mun terapeutillla on mekaaninen vaaka, ja nyt 6 viikkoa peräjälkeen viikottaisessa punnituksessa hihaton toppi päällä ja farkut jalassa olen painanut sen saman 39 kg joka kerta ( painoo pitäis saada 14-17 kg lisää =-(. ) ! Ei heitttoa sinne eikä tänne. Kotona digitaalisessa vaihtelee 38-38.6 kun se näyttää myös noin 100-grammat joita mekaanisessa ei näy.
Että kyllä kai ne aika samanvertaisia on, ainakin kalliimmat mallit. Jotkut halvat marketti-vaakat kai näyttää mitä vaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86916
- 12892
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730