Lähi-Vakuutus rosvoaa

Rosvous pois!

Mummo muutti joku vuosi sitten puutalosta kerrostaloon ja pienempään asuntoon.

Mummo luopui televisiosta ja videoista sekä pakastekaapista. Matkaradio toki mummolla on!

Mummo ilmoitti nämä asiat Lähi-Vakuutukseen mutta vakuutusmaksu vain nousi ja kansaneläkkeen perusosaan nähden sietämättömäksi. Vakuutusyhtiön iso lasku tuli aatonaattona ja mummon joulu meni pilalle.

Mummo kysyi Lähi-Vakuutuksesta, mitä laskussa tarkoittaa loma-asunto? Hänellä ei sellaista ole koskaan ollut. Mummo kysyi, mitä tarkoittaa vastuuvahinkovakuutus? Kuulemma, jos mummo törmää vaikka parkkipaikalla polkupyörällä autoon ja autoon tulee vaurioita. Mummolla ei ole enää vuosiin ollut polkupyörää, koska ei enää uskaltanut ajaa ja hän on sen aika päiviä pois lahjoittanut. Yksi osanen oli vakuutuskirjan hinta. Mummolla on vakuutuskirja. Ei hän uutta tarvitse!

Tällaisia rosvouksia voi näemmä sattua laajemminkin. Netissä voi vertailla usean yhtön kotivakuutuksia. Lähi-Vakuutus on kalleimmasta päästä niillä pinta-aloilla ja kerrostaloasunnon suhteen.

Lähi-Vakuutus näemmä pakottaa ottamaan myös vastuuvahinkovakuutuksen ja oikeusturvavakuutuksen, tai hienosti sanottuna - ne sisältyvät vakuutukseen!

Netissä sopivin vakuutus mummolle näyttää olevan Tapiolalla.

Koti-irtaimiston vakuutuksen vuosimaksu näyttää olevan noin 70 % halvempi Tapiolassa. Netin kautta tehtynä saa lisäalennuksenkin.

Mummo sanoo menevänsä ensimmäisenä arkipäivänä irtisanomaan vakuutuksensa!

Siis - kuinka paljon tämmöistäkin piilorosvousta tässä maassa on? Useimmat ihmiset eivät viitsi tutustua vakuutusyhtiöitten vakuutuksiin eikä vertailla omiinsa. Vielä useimmat eivät siihen edes pysty esim. korkean iän takia, kun ei ole netitäkään.

2

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen kun menet Tapiolaan poikkea Turvaan , sieltä löytyy sopivaan hintaan pikkuvakuutus.

• Kallenarhu24

Kyllä mä suosittelen Pohjolaa. Mä tiedän. Olen siellä töissä. Mainospuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6330
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      317
      5681
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3447
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3295
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2759
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1710
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      187
      1192
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      92
      1135
    Aihe