Mummo muutti joku vuosi sitten puutalosta kerrostaloon ja pienempään asuntoon.
Mummo luopui televisiosta ja videoista sekä pakastekaapista. Matkaradio toki mummolla on!
Mummo ilmoitti nämä asiat Lähi-Vakuutukseen mutta vakuutusmaksu vain nousi ja kansaneläkkeen perusosaan nähden sietämättömäksi. Vakuutusyhtiön iso lasku tuli aatonaattona ja mummon joulu meni pilalle.
Mummo kysyi Lähi-Vakuutuksesta, mitä laskussa tarkoittaa loma-asunto? Hänellä ei sellaista ole koskaan ollut. Mummo kysyi, mitä tarkoittaa vastuuvahinkovakuutus? Kuulemma, jos mummo törmää vaikka parkkipaikalla polkupyörällä autoon ja autoon tulee vaurioita. Mummolla ei ole enää vuosiin ollut polkupyörää, koska ei enää uskaltanut ajaa ja hän on sen aika päiviä pois lahjoittanut. Yksi osanen oli vakuutuskirjan hinta. Mummolla on vakuutuskirja. Ei hän uutta tarvitse!
Tällaisia rosvouksia voi näemmä sattua laajemminkin. Netissä voi vertailla usean yhtön kotivakuutuksia. Lähi-Vakuutus on kalleimmasta päästä niillä pinta-aloilla ja kerrostaloasunnon suhteen.
Lähi-Vakuutus näemmä pakottaa ottamaan myös vastuuvahinkovakuutuksen ja oikeusturvavakuutuksen, tai hienosti sanottuna - ne sisältyvät vakuutukseen!
Netissä sopivin vakuutus mummolle näyttää olevan Tapiolalla.
Koti-irtaimiston vakuutuksen vuosimaksu näyttää olevan noin 70 % halvempi Tapiolassa. Netin kautta tehtynä saa lisäalennuksenkin.
Mummo sanoo menevänsä ensimmäisenä arkipäivänä irtisanomaan vakuutuksensa!
Siis - kuinka paljon tämmöistäkin piilorosvousta tässä maassa on? Useimmat ihmiset eivät viitsi tutustua vakuutusyhtiöitten vakuutuksiin eikä vertailla omiinsa. Vielä useimmat eivät siihen edes pysty esim. korkean iän takia, kun ei ole netitäkään.
Lähi-Vakuutus rosvoaa
Rosvous pois!
2
598
Vastaukset
Ennen kun menet Tapiolaan poikkea Turvaan , sieltä löytyy sopivaan hintaan pikkuvakuutus.
- Kallenarhu24
Kyllä mä suosittelen Pohjolaa. Mä tiedän. Olen siellä töissä. Mainospuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14713292Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen873714Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1333028Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711461Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?441418Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561383Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141244- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205999