guru akumatto

akumatto

ja sen käyttö. saitteko kuten minäkin joululahjaksi sen akumaton jossa maataan että on iho punasena ja se painaa niin helvetisti selkää.
kukas siinä voi olla mukamas 10 minsaa täh?
taisi mennä rahat hunnongolle

3

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manta-mummo

      Nuoripari oli ostanut mulle joululahjaksi Yantra-maton ja sitä sitten illalla omassa kodissani testasin.

      No joo, alkuun ajattelin että mitä voi mummoparkaa, minkä menivät mummolle ostamaan..
      No, siinä muutaman "vittuperkeleen" säestämänä pääsin jyvälle asiasta ja köllöttelin siinä piikkimaton päällä.
      Laitoin vielä lopuksi tyynynkin maton alle, jotta sain hartiat ja niskanikin pisteltyä.
      Ja sitten ihan viimeiseski kävelin vähän maton päällä, jotta jalkapohjan vyöhykepisteet saivat myös kyytiä.

      Olo oli aivan ihan kyseisen kidutuksen jälkeen. Veri kiersi ja niskat olivat rennot.
      Nukuin yön toooosi sikeästi. Aamulla herätessäni oli silmätkin ihan turvoksissa ja sirrillä. Koko naama ihan unen pöhöttämä. En muista nukkuneeni näin syvää unta pitkään.
      Yleensä herään pari kertaa yössä jaloittelemaan tai vaihtamaan asentoa kun selkä ja niskat ryppyilevät.

      Tähän sanoo joku tietysti, että hanki kunnon sänky.. Minulla on jo, mutta on myös vikoja rangassa, joihin ei oikein mikään auta.

      Minä tykkäsin matosta kyllä, mutta myönnettäköön, että siinä joutuu ottamaan mursun luonteen itselleen, ettei ihan pienistä älä inisemään.

    • ...

      vain 10 min? Olen nukahtanut sille useiksi tunneiksi ja olen aina väh 45 min asentoa vähän vaihdellen. Makaa teepaita päällä, jos et muuten pysty tai laita matolle ohut huivi tms. Kipua täytyy kuitenkin tuntua, koska kivuntunne saa ne endorfiini ja oksitosiinihormonit vapautumaan elimistöstä jotka sitten poista kipua ja rentouttaa fyysisesti ja henkisesti.

    • 123123123

      Kokeilin ihan suoraan ilman paitaa kovalla lattialla, ai että sattu eka 10 minsaa! Nykyään pidän sängyssä koska patja ottaa osan painosta vastaan eikä piikit paina niin kovaa, en käytä paitaa välissä.

      Yleensä pidän sen 15-30min ja yleensä käytän kun menen nukkumaan, otan pois kun olen nukahtamassa.

      Maton päältä nouseminen vähän kipristää, siis kun nousee istualteen ja paino kohdistuu vain alaselkää painaviin piikkeihin. Mutta sehän ei kauaa kestä.

      Mulla on välillä vatsakipuja, tuo auttaa niihin tietyllä tavalla: kun piikit painaa selkää, muut kivut katoavat taustalle ainakin vähäksi aikaa. Tuohan on sama "terapia" mitä ihmiset, joilla on parantumattomia kroonisia kipuja, käyttävät. Iho on ihmisen suurin elin, ja sen ärsyttäminen vie pois ajatuksen muista tuntemuksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe