Hinta-laatu-suhde

evro

Olen menossa Prahaan maaliskuun alussa ja viivyn 10 päivää. Olisiko kellään vinkkiä hyvästä hinta-laatu-suhde majoituksesta? Hinta saisi olla 20-30 euroa/yö kahden hengen huone. Zizkov, Vinohrady, Andel ym ovat mukavia paikkoja ja luulen että hiukka halvempia kuin ydinkeskusta
Netissä on vaikka kuinka paljon mutta ajattlein kysäistä josko jollain hyvä vinkki.

Kiitos

7

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnHH

      Tuohon hintaan jos majoitusta haluaa, niin voi olla vaikeaa ainakin netistä löytää. Jos ei muuta, niin ainakin päärautatieasemalta saat nopeasti tarjouksia kun vähän aikaa seisot turistin näköisenä. Low seasonin aikaan voit saada tosi laadukastakin majoitusta noin 50 euroa yöltä.

    • Meillä kävi ilmeisesti armoitettu tuuri maaliskussaa, kun totuttuun tapaamme varasimme majoituksen yeego.comin kautta Prahaan muutamaksi yöksi. Saimme erinomaisen hotellihuoneen erinomaiselta paikalta (aivan vanhan ja uudenkaupungin rajalta), kävelymatkan päässä keskustasta hintaan 27,50€/yö. Hotellin omien sivujen kautta varattaessa hinta olisi ollut paljon korkeampi.

      Hotel Halkova (Halkova 3, New Town), metropysäkki on aivan lähellä.
      http://www.yeego.com/czechrepublic/prague/hotel26266.html

      • matkattaa

        ONko tuo hinta koko huoneen hinta? Taitaa olla kyse hinnasta per hlö?
        Ainakin näin linkin sivulla kerrotaan: "Rates starts from €46.88 per night for this hotel... "
        Mutta sitten kun yritin varata huonetta, ei siellä koskaan ollutkaan vapaata, höh.
        Mutta kiitos linkistä, kokeilen jotain muuta hotellia. 60-80 euroa 2 hengen huoneesta on kohtuullinen hinta.


      • matkattaa kirjoitti:

        ONko tuo hinta koko huoneen hinta? Taitaa olla kyse hinnasta per hlö?
        Ainakin näin linkin sivulla kerrotaan: "Rates starts from €46.88 per night for this hotel... "
        Mutta sitten kun yritin varata huonetta, ei siellä koskaan ollutkaan vapaata, höh.
        Mutta kiitos linkistä, kokeilen jotain muuta hotellia. 60-80 euroa 2 hengen huoneesta on kohtuullinen hinta.

        Kyllä se oli huonehinta, ja sisälsi myös kahden hengen aamiaiset. Ilmeisesti hotellissa sattui juuri silloin olemaan tilaa, kun saimme sen niin edullisesti. Myöhemmin kun katsoimme huonehintoja, ne olivat paljon korkeampia. Niin kauan jännitimme itsekin, että saimme visalaskun, ja totesimme hintatiedon pitävän paikkansa. Yeegossa on vielä se hyvä puoli, että joka kerta kun sen kautta varaa majoituksen, kerää itselleen bonuksia, jotka voi käyttää seuraavan varauksen yhteydessä alennuksena. Siksi mekin käytämme sitä lähes aina, kun etsimme kaupunkikohteeseen majapaikkaa.


      • nuukelo
        reissaaja56 kirjoitti:

        Kyllä se oli huonehinta, ja sisälsi myös kahden hengen aamiaiset. Ilmeisesti hotellissa sattui juuri silloin olemaan tilaa, kun saimme sen niin edullisesti. Myöhemmin kun katsoimme huonehintoja, ne olivat paljon korkeampia. Niin kauan jännitimme itsekin, että saimme visalaskun, ja totesimme hintatiedon pitävän paikkansa. Yeegossa on vielä se hyvä puoli, että joka kerta kun sen kautta varaa majoituksen, kerää itselleen bonuksia, jotka voi käyttää seuraavan varauksen yhteydessä alennuksena. Siksi mekin käytämme sitä lähes aina, kun etsimme kaupunkikohteeseen majapaikkaa.

        Minä löysin booking.com kautta hyvät arvostelut saanut Aparthotel Susa:n. Ei ihan ydinkeskustassa mutta metro asema lähellä ja hinta kahdelta/yö aamiaisineen 26 euroa. Jo on halpaa.


      • vystup
        nuukelo kirjoitti:

        Minä löysin booking.com kautta hyvät arvostelut saanut Aparthotel Susa:n. Ei ihan ydinkeskustassa mutta metro asema lähellä ja hinta kahdelta/yö aamiaisineen 26 euroa. Jo on halpaa.

        vinoh.cz, tarjoa 65% pyytämästään hinnasta, unohda näiden aamiainen.
        Rhea Hotel Vinohradystä hieman itään, mulla oli sviitti 18 e yö maalis/07, hrs.de kautta
        usemika.cz, tarjoa 70 % pyytämästään, ravintolakin hyvä. Tosin u kroka vieressä erittäin hyvä, google löytää.
        Prahassa voimassa voimakkaana neuvottelutaidon merkitys, pyyntejä järjettömiä ja toteutuneita edukkaita ja kaikkea siltä väliltä.
        Siinä eroaa suomalaisesta kulttuurista merkittävästi.


    • Palmovka

      Hotel Victoria Zizkovissa on hyvä vaihtoehto...noin 30 euron hintaluokassa näin sesongin ulkopuolella.
      http://www.hotelvictoria.cz/
      Sijainti todella hyvä ja kaikki toimii niinkuin pitääkin. Olen vieraillut pariin otteeseen Victoriassa ja en keksi oikein moitittavaa kyseisestä hotellista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe