Oisko kellään tiedossa vuokrattavaa villaa Samuilta, jossa uima-allas ja nettiyhteydet. Aika tammikuun alkupuolelta toukokuun puoleen väliin nyt siis 2010 talvi/kevät. Hätätapauksessa apartamentos/condokin käy. Tulis kahdelle hengelle ja toinen makuuhuone olis hyvä kahden viikon vieraita varten. Saa olla myös kolme makkaria.
Myös lyhyempi aika keväällä sopii, jos on jo varattuna osaksi tuota aikaa. Maksimihinta 50 000 THB kuussa. Itellä jotain paikkoja kyllä tiedossa, mutta mieluummin suomalaiselta vuokraisisin.
Villa Samuilta
5
779
Vastaukset 5
- samuisamui
www.kohsamui.fi
- Buntsa99
Muuten hyvä, mutta hinta n. 80 000 THB kuukaudessa. Isommalla porukalla (4 - 6 hlö) tuota voisi harkita, mutta kahdelle hengelle on hinta vähän liikaa.
- samuilla talo
Buntsa99 kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta hinta n. 80 000 THB kuukaudessa. Isommalla porukalla (4 - 6 hlö) tuota voisi harkita, mutta kahdelle hengelle on hinta vähän liikaa.
Kokemuksia www.kohsamui.fi talosta?
- Samuilta palannut
samuilla talo kirjoitti:
Asusteltiin just kuukausi ko. talolla. Suosittelen ja myö mennään varmasti uudelleen.
- SamuiKoh
samuilla talo kirjoitti:
Olen ollut tässä villassa jo kaksi kertaa ja aina vaan tuntuu että uudestaan on päästävä.Upea paikka ja sijainti.Kävelymatkan päässä on bangrak pear josta lähtee laivat Koh Taolle kaksi kertaa päivässä ja sieläkin kannattaa käydä.Kiva paikka sukellella pari päivää.Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5102414Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35988SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht465912Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et40878- 71838
- 57777
- 44715
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40670Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40656- 64591