http://www.nettiauto.com/renault/laguna/2955346
Autokuume on päällä ja sitä ei saa pois, kun ostamalla uuden pelin.
Minulla oli joskus Renault 19 1.4 -90 ja se oli aika kakka, ja vannoin etten ikinä enää sekoa ranskalaisiin, mutta jokin noissa ranskalaisissa autoissa vaan kiehtoo.
Jos saabismi on sairautta, niin mihin minä olen sairastunut?
kertokaa mielipiteenne!
This is killing men
2
452
Vastaukset 2
- Draivari
Kyselyikä on iskenyt päälle. Ei helpota ennen kuin ostaa jonkin auton. Tulee uutta kysyttävää ja vanhat unohtuu
- mekanelakuna
Lagunoissa ei ole vikaa korin muotoilun puolella. Ne ovatkin automerkeistä parhaiten muotoiltuja etenkin tuo Laguna I ja III eli uusin ja vanhin malli. II eli keskimalli on kyllä liian tylsän ja pliisun näköinen.
Yhtä komeaa kuin tuo uusi laguna ei vielä ole tullut noissa uusissa automalleissa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841091- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163772- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622