Välähdys

PietroPZ

Näin sellaista kauneutta, jollaista
en edes ole osannut kuvitella
olemassa olevan.
Sydämeni poukkoili ja
omituinen onnellinen olo
valtasi mieleni hetkeksi.

Tiesin, että tämä kauneus ei
enää ole minua varten.
Se on ohi jo kohdaltani.
Koskaan en sitä löytänyt.

Niin lyhyt on ihmisen elo.
Ohi kiitävä hetki on
välähdys ajassa millä tämä kauneus
olisi kohdattava ja omaksi voitettava.

Hukkasin tämän hetken ja
uutta mahdollisuutta ei
enää tule.

Kun tämän ymmärsin, niin enää
en pelkää kuolemaa, vaan
suorastaan sitä odotan.

9

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harhakuva*

      " Elämä on kappale hämäryyttä kahden pimeyden välillä.
      Sitä ennen ei ole mitään.
      Ja sen jälkeen ei ole tuleva mitään...
      Ja ainoa järkevä tapa on elää
      on tehdä itsemurha. "

      Erään ateistifilosofin ajatuksia elämästä...

      Kaikkea hyvää elämääsi, paistaa se päivä vielä sinne risukasaankin.

      • Hyvin kiteytetty :)
        Paistaa paistaa, mutta ei oikea aurinko. Korkeintaan kirkasvalolamppu :).
        Kiitos osanotosta!


      • Matseltof
        PietroPZ kirjoitti:

        Hyvin kiteytetty :)
        Paistaa paistaa, mutta ei oikea aurinko. Korkeintaan kirkasvalolamppu :).
        Kiitos osanotosta!

        runo :)


      • Harhakuva*
        PietroPZ kirjoitti:

        Hyvin kiteytetty :)
        Paistaa paistaa, mutta ei oikea aurinko. Korkeintaan kirkasvalolamppu :).
        Kiitos osanotosta!

        Se kirkasvalolamppu muuten sitten toimii :))


    • on jotenkin niin lohduttoman oloinen,
      mutta taidolla kyllä kirjoitettu.

      Älä vaivu synkkyyteen, elämä on elämisen
      arvoista - aina.

    • katzrin

      välähdyksen
      saman koin
      masennuksen sain
      rakkaani kulkee
      kohti tuonelaa
      aamulla silmät aukaisin
      pettymyksen koin
      olen täällä vieläkin
      kuinka jaksan yksin matkaa
      rakaani
      koskee niin kovaa
      yhteistä aikaa on vähän

    • Mustistakin tunnoista on puhuttava.
      Ja mielummin suoraan

      Minä pidin runostasi.... osui johonkin tuttuun minussa!

    • sinä käsitit sen hetken ainutlaatuisuuden.
      Kauneus eli sinussa yhden ohikiitävän hetken.
      Juuri sen hetken, kun ymmärsit sen olemassaolon.
      Se hetki oli sinua varten.

      Sillä murusista meidän elämämme useinmiten koostuu.
      t. jääneito

    • Kiitos palautteesta! En vaivu epätoivoon. Kyseessä on varmaan ihan normaali 40 kriisi :). Mieli on nuori, mutta keho rapistuu :). Kirjoittaminen on hyvätapa tehdä tunteista näkyviä. Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa, mutta runoja kyllä rustaa ;).

      PZ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe