Näin sellaista kauneutta, jollaista
en edes ole osannut kuvitella
olemassa olevan.
Sydämeni poukkoili ja
omituinen onnellinen olo
valtasi mieleni hetkeksi.
Tiesin, että tämä kauneus ei
enää ole minua varten.
Se on ohi jo kohdaltani.
Koskaan en sitä löytänyt.
Niin lyhyt on ihmisen elo.
Ohi kiitävä hetki on
välähdys ajassa millä tämä kauneus
olisi kohdattava ja omaksi voitettava.
Hukkasin tämän hetken ja
uutta mahdollisuutta ei
enää tule.
Kun tämän ymmärsin, niin enää
en pelkää kuolemaa, vaan
suorastaan sitä odotan.
Välähdys
9
206
Vastaukset
- harhakuva*
" Elämä on kappale hämäryyttä kahden pimeyden välillä.
Sitä ennen ei ole mitään.
Ja sen jälkeen ei ole tuleva mitään...
Ja ainoa järkevä tapa on elää
on tehdä itsemurha. "
Erään ateistifilosofin ajatuksia elämästä...
Kaikkea hyvää elämääsi, paistaa se päivä vielä sinne risukasaankin.Hyvin kiteytetty :)
Paistaa paistaa, mutta ei oikea aurinko. Korkeintaan kirkasvalolamppu :).
Kiitos osanotosta!- Matseltof
PietroPZ kirjoitti:
Hyvin kiteytetty :)
Paistaa paistaa, mutta ei oikea aurinko. Korkeintaan kirkasvalolamppu :).
Kiitos osanotosta!runo :)
- Harhakuva*
PietroPZ kirjoitti:
Hyvin kiteytetty :)
Paistaa paistaa, mutta ei oikea aurinko. Korkeintaan kirkasvalolamppu :).
Kiitos osanotosta!Se kirkasvalolamppu muuten sitten toimii :))
on jotenkin niin lohduttoman oloinen,
mutta taidolla kyllä kirjoitettu.
Älä vaivu synkkyyteen, elämä on elämisen
arvoista - aina.- katzrin
välähdyksen
saman koin
masennuksen sain
rakkaani kulkee
kohti tuonelaa
aamulla silmät aukaisin
pettymyksen koin
olen täällä vieläkin
kuinka jaksan yksin matkaa
rakaani
koskee niin kovaa
yhteistä aikaa on vähän Mustistakin tunnoista on puhuttava.
Ja mielummin suoraan
Minä pidin runostasi.... osui johonkin tuttuun minussa!sinä käsitit sen hetken ainutlaatuisuuden.
Kauneus eli sinussa yhden ohikiitävän hetken.
Juuri sen hetken, kun ymmärsit sen olemassaolon.
Se hetki oli sinua varten.
Sillä murusista meidän elämämme useinmiten koostuu.
t. jääneitoKiitos palautteesta! En vaivu epätoivoon. Kyseessä on varmaan ihan normaali 40 kriisi :). Mieli on nuori, mutta keho rapistuu :). Kirjoittaminen on hyvätapa tehdä tunteista näkyviä. Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa, mutta runoja kyllä rustaa ;).
PZ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429