Sveton diesel

talveksi tauolle?

Löytyykö Svetosta talvilaatuista dieseliä? -19 asteessa menee sameaksi, tankattua 9.12 ensimmäiseltä asemalta vasemmalla tullin jälkeen.

8

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkjk

      talleilta löytyy.. sergei sannoo tämä kyllä kestää -30 :)

      • Bio diesel ?

        ainoastaan bensan määrästä dieselin joukossa,siperiassa laittavat n.40 prosenttia bensaa diisselin joukkoon,ja n.10 prosenttia moottoriöljyä,niin kestää 60 astetta pakkasta.Täällä riittää 15/4.
        Itse en tankkaisi venäjän dieseliä talvella ollenkaan,sen huonon laadun vuoksi ainakaan 10.v.uudempaan autoon,jossa ruiskutuspumpun välykset jo huippupienet.


      • vain paras kelpaa
        Bio diesel ? kirjoitti:

        ainoastaan bensan määrästä dieselin joukossa,siperiassa laittavat n.40 prosenttia bensaa diisselin joukkoon,ja n.10 prosenttia moottoriöljyä,niin kestää 60 astetta pakkasta.Täällä riittää 15/4.
        Itse en tankkaisi venäjän dieseliä talvella ollenkaan,sen huonon laadun vuoksi ainakaan 10.v.uudempaan autoon,jossa ruiskutuspumpun välykset jo huippupienet.

        Talleilla myytävä diesel on varastettu dieselvetureista tai armeijan tankkiautosta ja laatu on parasta mahdollista talvilaatua -30 ja yli, suosittelen.


      • D i E S E L
        vain paras kelpaa kirjoitti:

        Talleilla myytävä diesel on varastettu dieselvetureista tai armeijan tankkiautosta ja laatu on parasta mahdollista talvilaatua -30 ja yli, suosittelen.

        että oikein sotaväen kamaa,,haloo,etkö tosiaan ymmärrä venäjän meinikiä,,siellä ei ole Mikään sitä mitä väitetään.Että talleilla,joo,,kaikista pahimmat jopparit siellä sotkee bensat dieselien sekaan,ja sinä uskot että se on jotain "erityiskamaa"haloo,,onko ketään kotona,,?
        Tätä on se suomalaisten kusetus,täysin vedätettäviä,,sääliksi käy.


      • jkjk

        pitäs tyhmänkii ymmärtää että venäjällä kaikki muu on paskaa paitsi kusi!


    • misha 73

      Sama kokemus kun tankkasin eka asemalta vasemmalta. Kerran hinurilla pajalle ja sen sen jälkeen ite vaihtanu suodattimen kaks kertaa. Suodatin oli täys vettä. Tankkasin kyseiseltä asemalta ensimmäisen kerran ja samalla viimesen kerran. Tankannu venäjällä jatkuvasti noin kymmenen vuotta ja tämä oli eka kerta kun sain tollasta paskaa!!! Terv. vaan beo scan:n Myynti miehille.

      • --------

        beo scanilla on ollu nyt bensan laadussakin heittoja .


      • eksä
        -------- kirjoitti:

        beo scanilla on ollu nyt bensan laadussakin heittoja .

        Vittuuks tankkaatte turisti paikoissa!

        Andreilla on pimeässä loistavaa rakettibensaa suosittelen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe