Vain tavallinen keiju, prinsessa
eihän maailmassa muunlaisia tapaa
kylmät hiuksesi taitavasti sidotut
eivät minkä tahansa tuulen
onneton miesmakusi
nuori, väritön kilpailija
odottaa linnanpihalla
Karppaus on aseeni.
Alligaattori nukkuu silmät auki.
Jetin jäljet lumessa.
Uusia kujeita
10
244
Vastaukset
jopas runolla pukkasit,
säkeillä säkenöit =)
Ihan pakko poimia jotain
' kylmät hiuksesi taitavasti sidotut
eivät minkä tahansa tuulen '
VAIN Sinä pystyt luomaan tuon kaltaista -
kiitos.- Miekko
kiittelen suu hangonkeksinä:) Vähän tällainen välipäivien runo, joskus tekee hyvää hieman kevyemmin kulutella kynää.. valitsemistasi riveistä tunnustan, että viime hetkellä poistin jonkun sanan.. turhaa selittelyä karsin, tuli minunkin mielestäni elävämmäksi.. samoin kuin nuoren kilpailijani kohtalo oli aluksi hieman hmm... synkempi.. laitoin sitten viime hetkessä odottelemaan linnanpihalla.. ei ehkä yhtä onnistunut ratkaisu kuin tuo tuulihius.
Kiitos:)
- Matseltof
ja mielenkiintoinen runo :)
- Miekko
Kiitos. Ei oikein ideaa ollut, siksi kai tuli näinkin mielenkiintoinen. Tavallinen keiju, prinsessa.. hmm.. oli tuossa jokin ajatuskin takana mutta sellainen puolivakava vaan..:)
- mahdotonyhtalo
Leikitään, että tää on linnanpiha.
Toi naapurin Terttu voi olla vaikka
prinsessa.
Se väittää olevansa keijujen sukua.
Sä voisit olla prinssi sieltä Prinsessa
Ruususesta.
Mut mä en ala ole mikään seuraneiti
tolle Tertulle.
Mä oon liito-orava. Oon päättänyt olla
direktiivilaji.
Vaikka en mä tiedä, mitä se edes
tarkoittaa ;).
Leikkikää te prinsessaleikkejä.
Mä haen iskän kolan ja teen luistinradan.
Tää orava tykkää pähkinöistä ja
uusista luistimista.
Nyt joulun aikana, ku on aikaa.
----------------------------------
Hyvää Joulua! Vähän erilainen vastausruno :D. Hmm.. yksi asia kolahti.. onneton miesmaku.. Jo kauan sitten päättelin, että minulla on loistava miesmaku. Enhän nyt mihinkään keskinkertaiseen tunnusta koskeneeni. Yksittäisiä harharetkiä lukuunottamatta..- Miekko
Se naapurin Terttu käyttäytyy omituisesti:
huutaa kun sitä tukistaa
säntäilee paniikissa kun yrittää antaa lumipesua.
En pidä koko Tertusta.
Tulen sun kanssa kolaamaan luistinrataa.
Tehdään yhdessä kolmois-salkow.
-----
Hyvää joulua! Erilainen tosiaan:) Hmm... täydellinen maku on tietenkin suuri siunaus. Hyvä miettiä, että onko harharetkillä kuitenkin ollut hauskempaa. Kiitos runosta ja kommentista:) - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Se naapurin Terttu käyttäytyy omituisesti:
huutaa kun sitä tukistaa
säntäilee paniikissa kun yrittää antaa lumipesua.
En pidä koko Tertusta.
Tulen sun kanssa kolaamaan luistinrataa.
Tehdään yhdessä kolmois-salkow.
-----
Hyvää joulua! Erilainen tosiaan:) Hmm... täydellinen maku on tietenkin suuri siunaus. Hyvä miettiä, että onko harharetkillä kuitenkin ollut hauskempaa. Kiitos runosta ja kommentista:)Pidän ajatuksesta! Hmm.. harharetkillä ei ole ollut hauskempaa.. silloin sorrun tavallisempiin, tylsempiin miehiin, jotka eivät pysy ajatuksenjuoksuni vauhdissa.. Jonkinlaista henkistä krapulaa poden..
Sen minkä haluan säilyttää lapsuudesta ja saada myös takaisin, on tuo liikkumisen ilo ja ulkonaolo ilmalla kuin ilmalla. Sadut eivät ole koskaan todellisia, siis miksi kaipaisin sellaista? - Miekko
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Pidän ajatuksesta! Hmm.. harharetkillä ei ole ollut hauskempaa.. silloin sorrun tavallisempiin, tylsempiin miehiin, jotka eivät pysy ajatuksenjuoksuni vauhdissa.. Jonkinlaista henkistä krapulaa poden..
Sen minkä haluan säilyttää lapsuudesta ja saada myös takaisin, on tuo liikkumisen ilo ja ulkonaolo ilmalla kuin ilmalla. Sadut eivät ole koskaan todellisia, siis miksi kaipaisin sellaista?Henkisen krapulan voi välttää, jos ajattelee että omatunto ei ole suinkaan tuomari vaan ennemminkin rikostoveri. Ei mutta ei, ymmärrän mitä tarkoitat:)
Sadut kertovat usein todellisuudesta arkikieltä tehokkaammin. Mutta ymmärrän kyllä täydellisesti pointtisi tässäkin:)
- herkkäsielu
Keijulta toinen siipi katkennut.
Enkeliltä käsi.
Viulun kielet eivät tuota säveliä.
Kylmyys kangistanut tuulenkin.
Ja hiukset. Kuolleita kunnes virkoavat.
Linnanneito odottaa.
Kevättä.
Kesää.
Jääpatsaana.
Ilmeettömänä.
Ei nosta katsettaan
edes nuoren uroksen ohikulkiessa.
Satunnainen kyyneleen vierähdys.
Jäätyy sekin alkumetreillään.
Silmät kiinni onnellisuus ja lämpö.
Saduissa ei haavoitu.- Miekko
Kun talvi etenee
ja lämpö lähestyy
keijun siipi paranee
enkelin käsi eheytyy
koko kevään sinfoniaorkesteri
puhkeaa soittoon.
Linnaneito palaa elämään
kun silmut ilmestyvät,
kevät ottaa neidon syleilyynsä
ja rakastaa lämpimään lauluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106