Esim. kultajousi? ja hinta?
Vastaukset 4
- arvelija.
jos ei ole ruuhkaa ja heti menee tekemään niin riippuen fontista ja tekstin pituudesta ym. niin pari tuntia ehkä.
- ththth---
Tarkoitatko kauanko kaiverrus kestää sormuksessa? Oma vihkisormukseni on teetetty isoisäni ja isoäitini sekä äitini vihkisormuksista. Timantteja on vain aseteltu uuteen uskoon. isovanhempieni n. 60 vuotta vanhat kaiverrukset näkyvät edelleen selvästi. Kaiverrus maksaa 5 eurosta ylöspäin. Vanhan kaiverruksen hionta ja uudelleen kaiverrus maksaa n. -25e. Aikalailla samat hinnat pyörii
- hhtt---
siis tarkoititkin kauanko kaivertamisessa menee.. Riippuu siitä onko seppä paikalla. Jos ei ole, sormus joko odottaa seppää tai se lähetetään sepälle. Myös asiakkaiden määrä vaikuttaa asiaan. Jos kaiverretaan käsin kaunolla menee pidempään. Jos ei ole jonoa, sepoä paikalla ja kaiverrus tehdään koneellisesti pitäisi olla valmis puolessa tunnissa
- Cajen
Meillä meni vartti, kaivertaja oli paikalla, eikä liikkeessä ollut ruuhkaa. Tikkukirjaimin nimet ja päivämäärä molempiin. Hinta sisältyi luullakseni sormusten hintaan, tai ainakin alennuksen jälkeen hinta kaiverruksineen oli hintalapun hintaa alhaisempi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 66536
- 45533
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511