Katri Helena, todellakin osaa laulaa ja esiintyä !

Katri Helenan fani

Te jotka ette pidä Katri Helenan laulusta, niin voittehan olla ettet kuuntele ollenkaan.
On törkeää nimitellä Katri Helenaa tollaisilla nimityksillä mitä olen lukennut täältä.
Toivoisin, että miettisitte useampaan kertaan mitä tänne kirjoitatte.

Toivon että voisimme kirjoitella toinen toistamme kunnioittaen.

Kiitos! Katri Helena lauluistasi !

3

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeroji

Olen kanssasi samaa mieltä. Kun ihminen on aito ja ajatteleva, sekä laulut puhutelevia niin eihän se voi millään sopia jokaiselle kuulijalle. Silloin on otettava henkilö itse ruodittavaksi. Kiitos siitä että Katri on oikein ajatteleva ihminen eikä varmaan ota kaikkea höpinää todeksi.

Tulet aina olemaan Katri Helena. Onnea ja menestystä vuoteen 2010.

• r.moore

Tästä pitää - ei pidä asiasta Katri sanoi kauniisti tuossa syksyn Apu-lehden haastattelussaan : "Olen kokenut ja tuntenut, että minua on arvostettu aina - se tarkoittaa, että ne ihmiset, jotka ovat käyneet minua kuuntelemassa, ovat arvostaneet. En ole koskaan halunnut haalia semmoisten ihmisten arvostusta, jotka eivät ole asian kanssa missään tekemisissä." Minusta se on todella laittamattomasti sanottu. Meidän ei siis tarvitse odottaa Katrilta ooppera-aarioita tai rock-versioita tai vaikkapa virsi-levyä jolla hän kosiskelisi laajempaa kuulijakuntaa. Katri Helena riittää sellaisena kuin hän on, omana teeskentelemättömänä ja sydämmellisenä itsenään.

• Oli miten oli!
        r.moore kirjoitti:

Tästä pitää - ei pidä asiasta Katri sanoi kauniisti tuossa syksyn Apu-lehden haastattelussaan : "Olen kokenut ja tuntenut, että minua on arvostettu aina - se tarkoittaa, että ne ihmiset, jotka ovat käyneet minua kuuntelemassa, ovat arvostaneet. En ole koskaan halunnut haalia semmoisten ihmisten arvostusta, jotka eivät ole asian kanssa missään tekemisissä." Minusta se on todella laittamattomasti sanottu. Meidän ei siis tarvitse odottaa Katrilta ooppera-aarioita tai rock-versioita tai vaikkapa virsi-levyä jolla hän kosiskelisi laajempaa kuulijakuntaa. Katri Helena riittää sellaisena kuin hän on, omana teeskentelemättömänä ja sydämmellisenä itsenään.

Että osa jää pakostakin asemalle!
        Olen surukseni huomannut - kun olen tätä palstaa seurannut - täällä on monenlaista kirjoittelijaa ikävä kyllä,mutta joillakin kirjoittelijoilla näyttää olevan tarve purkaa omaa pahaa oloaan kirjoittelemalla,ja nimittelemällä ihmisiä - etten sanoisi - outoa toimintaa - todella -!
        Minulla on teille r.moore viesti! Meitä on täällä iso joukko Katrin ystäviä,ja voin sanoa,että tämä porukka EI MISSÄÄN OLOSUHTEISSA lannistu moisista kirjoituksista! - Jätetään ne omaan arvoonsa -!
        Katri Helenaa tulen aina arvostamaan sekä laulajana,ja myöskin ihmisenä - kuten todennäköisesti valtaosa palstalle kirjoittavia - !!

Teille r.moore!
        Hyvää Uutta Vuotta 2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4598
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19