Oon enemmän tunneihminen
käyttäydyn fiksusti
musiikki ja urheilu on hyvin hyvin lähellä mun sydäntä
Oon lempeä kansalainen
Mut on koulukiusattu henkisesti
koska olin liian ujo ja hiljainen(toisaalta olivat kateellisia mun urheilumenestykselle)
nykyäänkin suht ujo
en kovin irstas-sanainen
silti ihan perusonnellinen
naurava yksilö mutta vakavoidun myös
syvällinen
uskoo jumalaan ja jeesukseen
Hippimäinen(mutta vähän ristiriitainen koska katson youtubesta jääkiekkotappeluita mikä sotii hippiyttä vastaan)
Melko arka
En erityisen puhelias(toisinaan silti puhun melko paljon ns puheripuli)
kohtalaisen sosiaalinen
vähän kapinahenki tai toisinajattelija ns vastarannankiiski(oon huomannut sen joissain asioissa "naurua")
melko vahvat mielipiteet tietyissä asioissa
seksi tai naiset ei mulle maailman tärkein asia vaikka pidän tietenkin naisista
en oo materialisti
olen vähän niinkuin bisnes-alalla
osaatteko sanoa mitään?
Arvaa mun horoskooppi ja nouseva merkki...
8
479
Vastaukset
- Joku Arvailija
Aurinko rapu, nouseva vesimies tai toisinpäin...
- juha82
sydämmellisyyden ja ystävällisyyden jotka kuvaa mua.
en tee pahaa kärpäsellekään oon yleensä semmoinen
säälin heikossa asemassa olevaa. - nytntyntn
juha82 kirjoitti:
sydämmellisyyden ja ystävällisyyden jotka kuvaa mua.
en tee pahaa kärpäsellekään oon yleensä semmoinen
säälin heikossa asemassa olevaa.Härkä ja nousujouskari
- Riippumaton Rapu
nytntyntn kirjoitti:
Härkä ja nousujouskari
Merkistäsi ei hajuakaan. Aurinko Kalat? Neptunus huone 1, tai hyvin lähellä kuitenkin. Ajattelin aurinko Kaurista, jokin pehmentää. Mikä on saanut tehtyä noin tasapainoisen ihmisen? Hyvä lapsuudenkoti? Hyvä itsetunto loistaa, riippumattomuus muista. En osaa tehdä minkäänlaista arvausta.
- juha82
Riippumaton Rapu kirjoitti:
Merkistäsi ei hajuakaan. Aurinko Kalat? Neptunus huone 1, tai hyvin lähellä kuitenkin. Ajattelin aurinko Kaurista, jokin pehmentää. Mikä on saanut tehtyä noin tasapainoisen ihmisen? Hyvä lapsuudenkoti? Hyvä itsetunto loistaa, riippumattomuus muista. En osaa tehdä minkäänlaista arvausta.
mulle
- juha82
juha82 kirjoitti:
mulle
Kauris
- Taivas rajana.
juha82 kirjoitti:
Kauris
Onnittelut viisaudestasi, kaikesta. Lue, mitä kirjoitin Sinulle toisaalla. Mitä opiskelet, teet työtä, omat juttusi? Tyttäreni on syntynyt 1982, sellainen eteenpäinmenijä, että en ole moista ennen nähnyt. Päättäväisyys on ykkösjuttu elämässä, tavoitteet kohdennettu omiin kykyihinsä. Mahtavaa, upeeta.
- juha82
Taivas rajana. kirjoitti:
Onnittelut viisaudestasi, kaikesta. Lue, mitä kirjoitin Sinulle toisaalla. Mitä opiskelet, teet työtä, omat juttusi? Tyttäreni on syntynyt 1982, sellainen eteenpäinmenijä, että en ole moista ennen nähnyt. Päättäväisyys on ykkösjuttu elämässä, tavoitteet kohdennettu omiin kykyihinsä. Mahtavaa, upeeta.
koa lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714328- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242957- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438