Millainen paikka on toi joku kirrpputori vai mikä se nyt on Harjamäessä eläväkauppa?
Millast siell on myytävää tavara,hinnat ja valikoimat?Palvelu on jossai kirpputoreil tosi tympiää ,miten lie tuoss
paikassa?
laittakaahan mielipiteitä ,kandeeko mennä käymään muualt etempää .
siilinjärvellä
8
658
Vastaukset
- kirppailija
Ei varsinainen kirpputori. Vastaa jotain konttia yms. Alue on jaettu huoneisiin jotka sisältää esim.huonekaluja, vaatteita...Olen tehnyt ihan kivoja löytöjä. Uskonto-pohjainen. Halutessaan voi tinkiä, onnistuukin useasti:). Ompelevat vaatteita, korjaavat koneita, saa myös osia yms. Minusta ihan käytävä paikka
- omistajat....
Se paikka on nykyiseltä nimeltään Eko-Aalto.
On siellä paljon vaatteita ja kaikkea muuta. Huonekaluja ja pikkusälää kuten astioita ym.
Olen joksus ostanut sieltä jotain tavaroita. En osaa sanoa hintatasosta sen ihmeempää. Nykyisten omistajien aikana taso on parantunut. Vaatetavarat esimerkiksi ovat paremmin esillä ja ihan siisti paikka se on.- 8 euron päiväpalkka
Se paikka on nykyisin Elävä Kauppa, eikä enää mikään uskontopohjainen. Nykyään sitä pyörittää Tukeva- työvalmennussäätiö. Tiedän, koska olen siellä työllistettynä. Aiemmin sitä pyöritti Kristillisen toiminnan-tuki ry ja siellä soi silloin ällöttävä Radio Dei myymälässä. Mutta ei enää.:D
- Anonyymi00004
Mä olin siellä palkattomana työläisenä, tottakai pitää hakea sossusta lappu jolla on lupa hakea meiltä mitä tarvitsee, toiminta on sosiaalikeskuksen toimintaa eikä mikään kierrätyskeskus. juu ja otamme kiitollisena vastaan lahjoituksia, joita ihana kyllä olemme paljon saaneet. jos ei sitä sossun lappua olisi niin mistä me voisimme tietää kuka saa hakea ja kuka ei, siis toimeentulotuki asiakkaat ovat niitä jotka sen lapun saavat. toimii näin oikein hyvin.
- Anonyymi00005
Koko kylä on kirpputori.
- Anonyymi00007
Elävä säätiö taitaa olla nykyään. Hyvä mesta ja halvat hinnta.
- Anonyymi00008
On se elävä kaappa, samalla laella paekkoosa ehtii kun se uuni Piätalon kirjassa.
- Anonyymi00009
Luuliko sutivansa aina juhanuksen alla hyvin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381