mulla on creative webcam vista plus. se ei toimi. :( mulla on hukassa se asennuslevy mutta löysin netistä jonku ajurin. asensin sen ja jes kamera alko pelittää! mutta äiti meni sit poistaa sen asennuksen koneelta (ihmetteli et mikä tää on..). ei siinä. asensin uudestaan. mutta taas äiti meni poistamaan sen. no mä yritin kolmannen kerran asentaa sitä mutta ei toiminu! siinä tulee semmonen et asennus on jo koneellasi mutta mä oon ohjauspaneelin kautta sen poistanu ja näin enkä usko että se olis enään siellä. mitä mä teen? :o en oo mikään tietokoneen ihmelapsi. tarvisin kovasti apua ku haluaisin jutella mesen välityksellä ja käyttäen samalla camia mun kaverin kans joka muutti ruottiin. auttaa siis ihanat ihmiset ja voin yritttää selventää jos ette ymmärtäny. :)
mä tarviin apua webbicameran kans!
toivotontapaus!!!!
1
272
Vastaukset
- toivotontapaus!!!
http://missancomputer.com/dynamicdata/ProductImages/L10862132.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691618Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031406- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820