mulla on creative webcam vista plus. se ei toimi. :( mulla on hukassa se asennuslevy mutta löysin netistä jonku ajurin. asensin sen ja jes kamera alko pelittää! mutta äiti meni sit poistaa sen asennuksen koneelta (ihmetteli et mikä tää on..). ei siinä. asensin uudestaan. mutta taas äiti meni poistamaan sen. no mä yritin kolmannen kerran asentaa sitä mutta ei toiminu! siinä tulee semmonen et asennus on jo koneellasi mutta mä oon ohjauspaneelin kautta sen poistanu ja näin enkä usko että se olis enään siellä. mitä mä teen? :o en oo mikään tietokoneen ihmelapsi. tarvisin kovasti apua ku haluaisin jutella mesen välityksellä ja käyttäen samalla camia mun kaverin kans joka muutti ruottiin. auttaa siis ihanat ihmiset ja voin yritttää selventää jos ette ymmärtäny. :)
mä tarviin apua webbicameran kans!
toivotontapaus!!!!
1
275
Vastaukset
- toivotontapaus!!!
http://missancomputer.com/dynamicdata/ProductImages/L10862132.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488