Eilen sinä vannoit rakkautta
lepäsit rinnoillani
sanoit niitä kauniiksi
ihailit muotojani
halusit olla minun
lupasit olen sinun
tämän loppuelämän,,,,
Tänään sinä
matkustit pois
menit toisen luo
jota ei pitänyt enään olla
Rakkaus on sokea
mutta tänään minä huomasin
sinä valitsit panokset itse
ne sattuu myöskin
sinun sydämeen
arvaamattomalla hetkellä
Eilen
8
221
Vastaukset
- ohikulkija....
pidetään mielessä..
- hilla53
Mitä pidät mielessä? Osuumaakos?
Tunnetko tehneesi noin?
Voi toivon että et ?!!!
- runo64-1
... rakkaus on sanoja vain
ei sydämestä lähteviä
niin kaikki jää kuin ilmaan väreilemään
saamatta kiinni mistään
pettymys kaikumaan alkaa
syvällä joskakin
sisimmässä pienen
joka satuihin uskoi ...
taas niin kaunis ja koskettava sanojen maalaus.
hyvä hilla !!!- hilla53
ja kun luottaa on itse aito ja RAKKAUS oikea
Sanojen maalaus tulee sisältä,,,,
KIITOS runo!!!!
tänään et tiedä, mitä huominen tuo.
Joskus se on seesteisyyttä ja syventymistä,
toisinaan kyyneleitä. Se ohjaa Kohtalon
kanssa kulkuamme, kuten runosi koskettavasti
sen kertoo.
Voimia päiviisi.- hilla53
tänään ei tiedä huomista
kyyneleitä tänään huomenna ylihuomenna
viikon päästä,,,,kuukauden,,,,,,puolenvuoden,,,,,,vuoden ja
vielä vuosienkin päästä
Nöyryytystä siltä Rakkaalta
Voimaa siihen tarvitaan,,,,,
Kiitos kun niitä puhallat!!!!!
että kaikki on hyvin !
Sinä rikoit kuvan rakkaudesta
vai oliko se sinulle edes rakkautta ?
Kun kyyneleet peittävät
hymykuoppiani poskellani,
huomaan auringonsäteet
kosteiden ripsieni välistä
silloin uskoin että myös sinä
vuodatat joskus myös ne kyyneleet.
Toivon että joskus ymmärrät
että rakkaus ei ole lyömäase,
vaan tunteiden kuningas
joka ei ole kertakäyttö tavaraa.
Loistavaa luettavaa surumielisyydestä huolimatta.
T: J.- hilla53
Ei ole kohdallani kertakäyttö kamaa
Mielestäni kaksoiselämä on väärin kaikkia kohtaan
Joten mietin seuraavaa siirtoa siis mitä tekisin
Koska voihan olla se vaan jatkuu ja jatkuu
Kiitos palautteesta T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511