Hiustalo Rauma

hupsista..

Tuli tuosta Sarin tukkapajasta mieleen että kävi kyllä huonosti ku menin Cittarin parturiin ja ne värjäsi mun hiukset vanhingossa ihan tummaksi siis melkein mustiksi. Blondi olen aina ollut. Melkoinen järkytys oli, mutta uskon että kyseissä liikkeessä on paljon päteviäkin parturi-kampaajia. Mikä lie harjoittelija oli kyseessä.

8

3355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä etuakin tuli

Älykkyysosamääräsi kohosi samalla tukan värin tummentuessa.

• vivera

Mulla on taas pelkästään hyviä kokemuksia Cittarin kampaamosta. Aina ollut hyvä palvelu ja tullut just sellaset hiukset, ku oon halunnut. Plussana vielä hierovapesutuoli, en oo vastaavaan muualla törmännyt.

• leijona1987

käyn Okkerin Kaijal ja siel on kans hierovapesutuoli... aivan ihana kapistus ja siihen vielä päähieronta samaan niin kyl on rento tunne :)

• Äo

Siis jos haluat valittaa, niin älä valita täällä. Koska tästäkin valituksesta selvästi paistaa pelkkä yrityksen vahingoittamishalu, ja sellainen on raukkamaista. HÄPEÄ

• hiuslisäke

- en valita, mutta vaan totean, että pyysin hieman siistimään tukkaani ja parturi Rauman Sittarin Hiustalossa leikkasi minut lähes kaluksi (olen mies), veti tukan noin "sormenpaksuiseksi" ja sanoi, että " tein sulle kesätukan".. aikaisemmin hiuksen pituus oli noin viisi senttiä ja nyt en ennättänyt sanoa mitään, kun tukka jo lähti. ..kuukauteen en kehtaa mennä ulos! että se siitä rauman hiustalosta ja oli kohdallani viimeinen kerta, kun siellä kävin!

• Anonyymi

itellä tuli selainen kynityn näköinen hiusteleikkaus. kiertäkää kaukaa jys paikka!!!!!

• Anonyymi

Sama homma . en suosittele. Kokemattomia laitetaan tekemään ja sutta tulee !

• Anonyymi

Jos täälläkin on vuodesta 2009 haukuttu kyseistä kampaamoa, niin miten tyhmä pitää olla, että menee 2022 samaan liikkeeseen asiakkaaksi. Sitten tulee tänne haukkumaan työ tasoa. Alkaa olemaan tyhmyyden maailmanennätys. Onneksi olkoon osallistujille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      134
      11194
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3570
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      70
      1474
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      316
      1355
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1286
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1255
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1206
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1160
    Aihe