Tuli tuosta Sarin tukkapajasta mieleen että kävi kyllä huonosti ku menin Cittarin parturiin ja ne värjäsi mun hiukset vanhingossa ihan tummaksi siis melkein mustiksi. Blondi olen aina ollut. Melkoinen järkytys oli, mutta uskon että kyseissä liikkeessä on paljon päteviäkin parturi-kampaajia. Mikä lie harjoittelija oli kyseessä.
Hiustalo Rauma
8
3181
Vastaukset
- sillä etuakin tuli
Älykkyysosamääräsi kohosi samalla tukan värin tummentuessa.
- vivera
Mulla on taas pelkästään hyviä kokemuksia Cittarin kampaamosta. Aina ollut hyvä palvelu ja tullut just sellaset hiukset, ku oon halunnut. Plussana vielä hierovapesutuoli, en oo vastaavaan muualla törmännyt.
- leijona1987
käyn Okkerin Kaijal ja siel on kans hierovapesutuoli... aivan ihana kapistus ja siihen vielä päähieronta samaan niin kyl on rento tunne :)
- Äo
Siis jos haluat valittaa, niin älä valita täällä. Koska tästäkin valituksesta selvästi paistaa pelkkä yrityksen vahingoittamishalu, ja sellainen on raukkamaista. HÄPEÄ
- hiuslisäke
- en valita, mutta vaan totean, että pyysin hieman siistimään tukkaani ja parturi Rauman Sittarin Hiustalossa leikkasi minut lähes kaluksi (olen mies), veti tukan noin "sormenpaksuiseksi" ja sanoi, että " tein sulle kesätukan".. aikaisemmin hiuksen pituus oli noin viisi senttiä ja nyt en ennättänyt sanoa mitään, kun tukka jo lähti. ..kuukauteen en kehtaa mennä ulos! että se siitä rauman hiustalosta ja oli kohdallani viimeinen kerta, kun siellä kävin!
- Anonyymi
itellä tuli selainen kynityn näköinen hiusteleikkaus. kiertäkää kaukaa jys paikka!!!!!
- Anonyymi
Sama homma . en suosittele. Kokemattomia laitetaan tekemään ja sutta tulee !
- Anonyymi
Jos täälläkin on vuodesta 2009 haukuttu kyseistä kampaamoa, niin miten tyhmä pitää olla, että menee 2022 samaan liikkeeseen asiakkaaksi. Sitten tulee tänne haukkumaan työ tasoa. Alkaa olemaan tyhmyyden maailmanennätys. Onneksi olkoon osallistujille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033