Tuli tuosta Sarin tukkapajasta mieleen että kävi kyllä huonosti ku menin Cittarin parturiin ja ne värjäsi mun hiukset vanhingossa ihan tummaksi siis melkein mustiksi. Blondi olen aina ollut. Melkoinen järkytys oli, mutta uskon että kyseissä liikkeessä on paljon päteviäkin parturi-kampaajia. Mikä lie harjoittelija oli kyseessä.
Hiustalo Rauma
8
3311
Vastaukset
- sillä etuakin tuli
Älykkyysosamääräsi kohosi samalla tukan värin tummentuessa.
- vivera
Mulla on taas pelkästään hyviä kokemuksia Cittarin kampaamosta. Aina ollut hyvä palvelu ja tullut just sellaset hiukset, ku oon halunnut. Plussana vielä hierovapesutuoli, en oo vastaavaan muualla törmännyt.
- leijona1987
käyn Okkerin Kaijal ja siel on kans hierovapesutuoli... aivan ihana kapistus ja siihen vielä päähieronta samaan niin kyl on rento tunne :)
- Äo
Siis jos haluat valittaa, niin älä valita täällä. Koska tästäkin valituksesta selvästi paistaa pelkkä yrityksen vahingoittamishalu, ja sellainen on raukkamaista. HÄPEÄ
- hiuslisäke
- en valita, mutta vaan totean, että pyysin hieman siistimään tukkaani ja parturi Rauman Sittarin Hiustalossa leikkasi minut lähes kaluksi (olen mies), veti tukan noin "sormenpaksuiseksi" ja sanoi, että " tein sulle kesätukan".. aikaisemmin hiuksen pituus oli noin viisi senttiä ja nyt en ennättänyt sanoa mitään, kun tukka jo lähti. ..kuukauteen en kehtaa mennä ulos! että se siitä rauman hiustalosta ja oli kohdallani viimeinen kerta, kun siellä kävin!
- Anonyymi
itellä tuli selainen kynityn näköinen hiusteleikkaus. kiertäkää kaukaa jys paikka!!!!!
- Anonyymi
Sama homma . en suosittele. Kokemattomia laitetaan tekemään ja sutta tulee !
- Anonyymi
Jos täälläkin on vuodesta 2009 haukuttu kyseistä kampaamoa, niin miten tyhmä pitää olla, että menee 2022 samaan liikkeeseen asiakkaaksi. Sitten tulee tänne haukkumaan työ tasoa. Alkaa olemaan tyhmyyden maailmanennätys. Onneksi olkoon osallistujille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1243744Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312799Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72785Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322373Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82294- 381756
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es601142"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821049Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361040Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 751004