Eli tää Malware defence viiruksenpoisto-ohjelma pyytää skannauksen jälkeen lisenssiä "licence". Mitä mun pitää siihen kirjottaa? Ja voisitteko myös kirjottaa sellasella kielellä että tämmönen 13-vuotiaskin sen ymmärtää :)? Tarvitsen kiperästi apua!
Lisenssi?
2
266
Vastaukset
- tuttuahuttua
Toi malware defence on rogue viirus, joka on naamioitunut viirustentorjunta ohjelmaksi. Älä osta vaan poista, pitää poistaa joko erillisellä ohjelmalla tai rekisteristä. Pyydä vaikka isiä auttamaan, koska ei kannata mennä ite sorkkimaan windows registeryä jos siitä ei ymmärrä mitään.
- MalDef
Saattaa olla ettei isikään tuota saa pois, siispä mene virustorjunta.net osoitteeseen rekkaa itsesi käyttäjäksi ja esitä ongelma siellä:
http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13517
Tuossa alkutoimenpideohjeet, loppupuolella Hijackthis-login luomiseen ohjeet.
Muutama tapaus on jo käsittelyssä noita Malware Defence-tapauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471