Mitä maksaisit vuoden vanhasta sony a300 kamerasta?

vieras17

Nii mulle olis tommosta tarjottu ja sitä on vuoden käytetty ,mukaan tulis objektiivi 18-70mm .ja tietenki laturi ja nämä perus jutut. eli mitä siitä kannattaisi maksaa.mitä olisitte itse valmiita maksamaan?

8

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      --

    • ...nimimerkkini...

      Olettaen että täysin toimiva ja siisti. Digitekniikka on siitä kivaa että sen arvo laskee kuin lehmän häntä. Älä katso sitä mitä se on maksanut uutena vaan sitä mitä se maksaa tällä hetkellä uutena, tai jos malli poistunut markkinoilta, katso vastaavan laitteen hinta.

    • tuohon. Osta

      kamera kun kerran aiot.
      Kun ostat Canonin tai Nikonin rungon, niin löydät niihin myös objektiiveja ja muita lisätarvikkeita. Jopa käytettyinä.
      Sonyn ja muutamien muiden marginaalimerkkien tilanne on aika huono, sillä objektiivivalikoima on hyvin rajoittunut. Käytettyä kunnollista tavaraa liikkuu tuskin koskaan.
      Tämä ei ole mikään provo, vaan ihan totista asiaa. Mieti.

      • Fotar

        "nimimerkkini" kirjoituksesta.

        Sonyyn löytyy ihan riittävästi kakkuloita, turhaa turinaa ja asiantuntemuutta, kuka muuta väittää "nimimerkkini" tarinan olla kilpailijan provotoimiston tuote.
        Kaikkien digien arvo, merkistä riippumatta putoaa tosi nopeasti.
        Käytetty kamera on O.K., kun sopii parin kuukauden takuusta niin siinä se. Liikkeet antavat takuun, yksityiset, hmm.?
        Ainakin Rajala on varma paikka ostaa, antoivat, ainakin aikaisemmin, takuun. Kannattaa soittaa sinne.
        Kameroitten tekniikka tulee muuttumaan radikaalisti joten tavallisen harrastajan jolla ei ole ylimääräisiä rahoja ei kannata nyt niihin kalleimpiin laitteisiin rahojaan laittaa.


      • ja pian, kiitos

        Jaahas, taas on yksi "mestarikuvaaja" täällä tyhmistelemässä.

        Hei isin/äidin pikku mussukka, ei se, että olet mankunut itsellesi joululahjaksi Canikonín halvimman
        palikkamallin, tee sinusta ammattilaista & kahdehdittua asiantuntijaa. Kyllä ne ammattilaisetkin nauravat jalkaan ammutulle muovipulkallesi.

        Eikä se tietämyskään kasva canikonin markkinointitauhkaa ulkoa opettelemalla. Sonyn kameroihin sopii myös Minoltan AF -järkkärien varusteet ... ja Minoltahan on kaikkien AF-järkkärien isoisä (lue: ensimmäinen automattitarkenteinen JÄRJESTELMÄkamera).


    • Marmelaid

      Olisiko tuolle sopiva hinta jotain 150 euroa, hinnan päätät tietenkin itse.
      Sony ei taida olla niitä halutuimpia merkkejä joten se näkyy käytettyjen hinnoissa.

    • SONY KUNNIAAN

      itselläni ko. kamera, ja se on oikein kelpo kamera aloittelijalle. On totta, että objektiivivalikoima on paljon huonompi kuin Canoneilla ja Nikoneilla, mutta kyllä tähän Sonyynkin löytyy omia ja esim. Sigman putkia ihan mukavasti.
      Jos on täysin kunnossa, itse voisin maksaa siitä ~250 e. Kamalasti yli 300 e ei kannata maksaa.

    • Tallustelija74

      on 200e. Vastaavan uuden (päivitetyn) saa tarjouksesta hintaan 399e joten en suosittele käytettynä A300 ostamaan vaikka itselläni samainen kamera onkin. Ja älä muuten kuuntele noita kaikkitietäviä merkkihörhöjä, sillä silloin saat vain ja ainoastaan pahan mielen. Ne kun puhuvat asioista ilman parempaa tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe