Jos ostan sikalasta porsaan lemmikiksi, niin miten ison tilan tarvitsen sille?
Entäs millainen sen pitopaikan pitää olla?
Sonta ei ole ongelma, saadaan kompostoitua ja käsiteltyä kivasti harmittomaksi.
Entäs ruokinta?
Sika lemmikiksi
14
3679
Vastaukset
- Niin kuin muutkin
sikatilalliset?
- 3 pientä possua
Käytä possu suihkussa iltaisin ja laita patja lattialle, puhtaat lakanat ja kyllä se siellä
yön lakanoitten välissä hyvin nukkuu, ruuaksi käy sama sapuska mitä syöt itsekkin ja
tietenkin jotain monivitamiini valmistetta vois antaa. Jos käytät ulkona lenkillä voisit
teettää lämpöpuvun niin ei possua palele.
Näillä ohjella jo pitkälle menee ja käytäntö opettaa lisää. - huoletonnakin
asunnoksi vasemman siiven makuuhuone Ruoaksi fatserin sinistä Sika teraprutti valvomaan varhais lapsuuden kehitystä Jos poika sika munatpois taistelu hampaat katkaistava kompostointi ei ehkä suurin TERVE TULOA SIKA OMISTAJIEN ONNELAAN.
- kunkki
haju ei liene ongelma,sillä yleensä sika tottuu siihen aika nopeasti...............
- vielä kerran
kuule, sika satuu olemaan laumaeläin, se meinaa sitä että se olis onnellinen jos sillä olis ystäviä... Ihan niin un me ihmisetkin. Ja tilaa tarttee nuorena vähä mutta kun se kasvaa 300kiloseksi ja sitte se tarvii sitä paljon enemmän.
Toki jos asut maalla ja sulla on sille lämpönen paikka. Pieni possu tykkää 20-30c. Lämpölammppu olis kans hyvä.- hellpig
Niih, pitihän se arvata, yhtään ainoaa järkevää neuvoa en saanut :D
Kiitos vaan nyt kummiskin niin maan kauhiasti.
Mulla on nyt lemmikkisika sitten, hän asuu ystävänsä minisian kanssa meidän vanhaan autotalliin (lämmin) tehdyssä karsinassa. - öhm...
hellpig kirjoitti:
Mulla on nyt lemmikkisika sitten, hän asuu ystävänsä minisian kanssa meidän vanhaan autotalliin (lämmin) tehdyssä karsinassa.mä nyt taas kyselen tyhmiä... puhuuks minisika ja normi sika samaa kieltä? siis niinku onks ne samaa lajia tai sillee...?
- ylipäätään
hellpig kirjoitti:
Mulla on nyt lemmikkisika sitten, hän asuu ystävänsä minisian kanssa meidän vanhaan autotalliin (lämmin) tehdyssä karsinassa.pitää olle lemmikkieläin jos se pitää työntää jonnekin autotallin perukoille?
käytkö edes kattoo sitä muutenkin kun vain täyttämässä vesikupin ja ruokakupin. - Luomupossu
öhm... kirjoitti:
mä nyt taas kyselen tyhmiä... puhuuks minisika ja normi sika samaa kieltä? siis niinku onks ne samaa lajia tai sillee...?
Ovat samaa lajia ja pystyvät kommunikoimaan (siis tavalliset ja minisiat). Täältä löytynee lisätietoa:
http://reocities.com/Petsburgh/4442/perustiedot.html
http://possuklubi.suntuubi.com/?cat=26
Ja tavallistakin sikaa voi hyvin pitää lemmikkinä, jos on oikeat olosuhteet ja tarpeeksi tilaa. - kaksijalkainen
ylipäätään kirjoitti:
pitää olle lemmikkieläin jos se pitää työntää jonnekin autotallin perukoille?
käytkö edes kattoo sitä muutenkin kun vain täyttämässä vesikupin ja ruokakupin.possu elää pelkällä juomisella ja röhkii ihan varmasti
- outo juttu
kaksijalkainen kirjoitti:
possu elää pelkällä juomisella ja röhkii ihan varmasti
jos ottaisit itse sian, lampaan tms. "maatilan" eläimen, asuttaisitko sen omaan olohuoneeseen? ei meilläkään kanat asusta kylpyhuoneessa. niilä on ihan oma 'talo' jossa asua
- eikä niitten
outo juttu kirjoitti:
jos ottaisit itse sian, lampaan tms. "maatilan" eläimen, asuttaisitko sen omaan olohuoneeseen? ei meilläkään kanat asusta kylpyhuoneessa. niilä on ihan oma 'talo' jossa asua
tarvi etes auton kans olla samassa talossa.
jos otetaan "maatilan" eläin niin sille on tosiaan joku oma paikka/rakennus, eikä se siellä asu yksin tai kaksin vaan niitä yleensä on useampia. - ?????!
kaksijalkainen kirjoitti:
possu elää pelkällä juomisella ja röhkii ihan varmasti
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/01/1045192
- porsimo
hellpig kirjoitti:
Mulla on nyt lemmikkisika sitten, hän asuu ystävänsä minisian kanssa meidän vanhaan autotalliin (lämmin) tehdyssä karsinassa.eihän täällä saa todellakaan mihinkään kysymykseen oikeata vastausta....sika tarvii lämpimän makuutilan,ruokapaikan ja ulkoilualueen ja miellellään kaverin.sellanen 4x4 on hyvä ja jos se saa vielä juosta vapaana ulkona niin mikäpä possun ollessa.possu syö kaikkea mikä ruualta näyttää,keitetty peruna herkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822