itsesuojeluvaistoa niin jättäisi sen smartin sinne leikkikalukoppaan. Ei kovin paljoa tarvitse tuupata kun on henki kyseessä, minä en ainakaan moisella kinnerillä uskaltaisi liikenteeseen, lasten leikkipuistoon ehkä sopivampi, kesällä, tyynellä ilmalla.
Jos ihmisillä
5
653
Vastaukset
- smart on fiksu
Ihan oikeasti ,olet sairas.
- pienemmällä bensalla
Joutaisit itse hiekkalaatikolle leikkimään!Tosi kiva auto kaupunki pyörittelyyn helppo ajaa parkkiin mersun ja bemarin väliin poikittain.Ostimme vaimon kanssa käytetyt smartit molemmille,katsellaan sopivat parkkiruudut jossa ökypelit seisoo ja tuupataan poikittain niiden väliin autot parkkiin.Näin kun teemme niin ei tarvitse maksaa pysäköinnistä mitään.Menee pienellä bensalla.Yritämme aina parkkeerata mahdollisimman suurien autojen läheisyyteen ja jos vaan suinkin mahdollista niin vielä niiden eteen tai taakse poikittain ruutuun,sehän ei suomessa ole kielletty!On mukava sivusta seurata kun bemareiden ja mersukuskien pitää päästää pois ruuduista eikä millään siihen pystykään!!Heh heh suosittelen lämpimästi muillekkin smartin omistaville tätä piruilua,Hilpeitä ajo tunnelmia kaikille smartin omistajille ja kivaa kesän odottelua.
- sähkö smart
Smart on kovakorinen auto sen osoittavat testitkin. Esittämäsi tuuppukset sattuu joka autoon ja peltiä kurttaantuu.
Minusta moottoripyörät kannattaa jättää leikikaluakauppaan me on oikeasti vaarallisia vehkeitä ,aina sattuu kun kaatuu tai joku tuuppaa.
Sanomasi tyhjän perusteela itsesi löydät leikkipuistosta on tuota elämänkokemusta sen verran vähähän se huomaa heti.
ps itsellänikin on mp ja odotan kevättä.- vähän jos olisi
kirjoitustaito, on senverran vaikeakielistä luettavaa. Ja sinähän sen elämänkokemuksen pystyt heittämään lonkalta, ja mitapä se oikeastaan aiheeseen edes kuuluu mutta kun arviokykysikin on noin heikko niin voin kertoa että siitä ajokortin saamispäivästä on melko tarkkaan 40 vuotta. Mutta siitä huolimatta jättäisin moiset kinnerit edelleen sinne lastenlasten leikkikalulaatikkoon. Olisihan se varmaan mukava leikkipuistoissa kinnereillä leikkiä kun lapsuudessani ei mitään leikkipuistoja edes ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat843132Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053