ryöstäjä oli taas virulainen, eikö saada jo piikkilankaa rajalle että niitä rosvoja ei enää maahamme tulisi.
Kampin K-marketin
3
585
Vastaukset
- ...saada.
Ei saada piikkilankoja, valitettavasti, katsos kun se on tämä EU, jonka on ollut nimenomaan tarkoitus avata rajat, niin tämä siitä sitten saatiin. Odotahan vaan kun mm. Venäjä, Ukraina ja Turkki pääsevät vielä EU:hun...!!! EU laajenee kummasti itään, ja sen jälkeen sitten jo lähi-itään...
- vai vielä EU
K-marketin ryöstäjä on ammuttu, olihan se virulainen, tai sitten munista hirteen harmajan takana.
Uskokaa nyt suomalaiset että virusta tulee enempi vaan rosvoja, ei tarvitse enää risteillä paskaa katsomaan. - piikkilankaa
vai vielä EU kirjoitti:
K-marketin ryöstäjä on ammuttu, olihan se virulainen, tai sitten munista hirteen harmajan takana.
Uskokaa nyt suomalaiset että virusta tulee enempi vaan rosvoja, ei tarvitse enää risteillä paskaa katsomaan.ryöstäjää ei ole vielä ammuttu, toivottavasti pian, viekää virulaisille myrkkyä, kuolkoot paskaansa. ISO PISTE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749