Vinkkejä mistä kyseisen 120hv motin voisi löytää edullisesti??
Mistä saisi 1.9 DCI moottorin Laguna 2 malliin?
7
748
Vastaukset
- frangrabba
romuttamolta,vahinkokeskuksesta,kaupasta,etkö tosiaankaan itse osaa etsiä,minä en viitsi
- renaultmies
kyseinen motti on myytävänä. Olen kyllä etsinyt mutta ei löydy, eli siksi apua kysyn. Eli laita se linkki ja tilinumerosi, niin saat rahaa tai lopeta tuollaisten typeryyksien laukominen.
- Meksu ykkönen
http://www.relluosa.fi/
Kysyppä tuolta. Ainakin mainostavat tuovansa osia keski-euroopasta.
Itsellä ei ole sen kummempaa kokemusta liikkeestä.- renaulmies
Tälläistä apua tarvitsin ja jos vielä jollakin vaihtoehtoja niin saa ilmoittaa. Kiitos!
- Purkuraattori
renaulmies kirjoitti:
Tälläistä apua tarvitsin ja jos vielä jollakin vaihtoehtoja niin saa ilmoittaa. Kiitos!
Ks. Saksan ebay.de, josta haet "Motor Laguna" hakusanalla Auto & Motorrad: Teile -osastosta.
En ihmettelisi vaikka olisi läjäpäin koneita Relluista, jotka on purettu purkurahan toivossa, mutten jaksa itse selailla. Isojakin laitteita rahdataan tänne. Toinen vaihtoehto on hakea kolariauto (Unfallwagen) mobile.de:sta ja tuottaa tänne kokonaan, esim. Megane. - Rellulla mennnään
renaulmies kirjoitti:
linkissä (http://pieces-auto.shop.ebay.fr/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=laguna 1.9dci&_sacat=135232)
näyttäisi olevan kaksikin moottoria ko autoon. Tietenkin riippuen mikä versio sinulla on (F9Q750 tai F9Q664). Hinnat 2000 eurosta ylöspäin.
- vaimon rellu
mikä sulla on moottorista rikki, mulla olis kansi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069