Kuka tietää, missä on kuvattu Levyraadissa aikoinaan nähty Minä toivon-video, joka löytyy youtubesta?
Kysymys numero 2: mitä Katrin kappaleita muistatte varmuudella nähdyn Levyraadissa vuosikymmenten varrella? Ainakin "Lähemmäksi" oli mukana silloin kun se levy ilmestyi. En muista miten pärjäsi.
Muistan, että siinä Katri lauloi jossain hississä... olisiko kuvattu Helsingissä Itäkeskuksen ostoskeskuksessa... yksi Levyraadin vieraista (silloinen missi Petra von Hellens) sanoi yök... ha ha.
Minä toivon -video ja Levyraati-ohjelma.
hyvää uutta vuotta
3
755
Vastaukset
- poika ja kahvikuppi
veikkaan: Kallion kirkko Helsingissä.
Lisäksi varmaan Suomenlinnassa kuvattu?- hyvää kesää vaan
Vähän ihmetyttää ettei porukka vaivaudu vastaamaan edes tuohon, että mitä kappaleita muistaa nähneen Levyraadissa!
- hei laulaja
hyvää kesää vaan kirjoitti:
Vähän ihmetyttää ettei porukka vaivaudu vastaamaan edes tuohon, että mitä kappaleita muistaa nähneen Levyraadissa!
Suomenlinnan kirkkoa Helsingissä. Samannäköinen rakennus. Kävin siellä ekaa kertaa tänä kesänä. Siis siellä kirkossa, en saarella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607