Ammuin noin 10 metrin päästä kiikarin läpi tölkkiin. Ammuin varmaan kymmenen laukausta, mutta kaikki meni ohi. Huomasin, että kun siirsin sen ristin pois siitä tölkiltä sen vasemmalle puolelle, niin osui heti. Miten tämän saa korjattua?
Kiikaritähtäin asiaa
10
583
Vastaukset
- Cullin
Voi olla jonkin sortin hoppi ongelma kyseessä.. tarkoitatko että siirsit ristikkoa tölkin vasemmalle puolelle, ja sitten osui?
- Nakamura
Tarkista ensin, että kiikarin jalat on kunnolla kiinni, sitten alat säätää ristikkoa kohdille tuelta.
Säätöohjeet pitäisi olla kiikarin mukana, ellei ole täysin lelu. Ellei ole, niin kuukkeliin Kiikarin kohdistus auttaa.
Kun saa ensin kohdille ja jos hyppää pois säädöistä, niin kiikari menee vaihtoon.
Ilmakiväärissäni halvin teki edellä mainitun, joten ei olisi uutta.- reuhi12354
Juu siirsin sen ristikon tölkin vasemmalle puolelle ja sitten vasta osui. Eikä kyseessä varmaan ole hoppiongelma, koska ei osunut viidestä metristäkään. Kiikari on 4x20mm. Tuli tämän aseen mukana http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KJ_M700_.htm
- reuhi12354
reuhi12354 kirjoitti:
Juu siirsin sen ristikon tölkin vasemmalle puolelle ja sitten vasta osui. Eikä kyseessä varmaan ole hoppiongelma, koska ei osunut viidestä metristäkään. Kiikari on 4x20mm. Tuli tämän aseen mukana http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KJ_M700_.htm
No, linkki ei näköjään toiminut, mutta tässä on uusi http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KJ_M700_.html
- Nakamura
reuhi12354 kirjoitti:
No, linkki ei näköjään toiminut, mutta tässä on uusi http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KJ_M700_.html
Keskellä olevat korkit auki ja alta pitäis löytyä säätöruuvit sekä niissä suunta mihin päin naksu vaikuttaa.
Kuulostaa kiikarisi olevan säädetty tehtaalla päin mehtää, joten hyvä opetella tuokin.
Luulisi tuolla kuula-aseella osuvan 15 metriin suht tarkasti, vaikka minä mistään tiedä kuulakivääreistä, vain tähtäimestä jotain.
Säädön riemua vaan, kyllä se siitä. - elokjovshi
Nakamura kirjoitti:
Keskellä olevat korkit auki ja alta pitäis löytyä säätöruuvit sekä niissä suunta mihin päin naksu vaikuttaa.
Kuulostaa kiikarisi olevan säädetty tehtaalla päin mehtää, joten hyvä opetella tuokin.
Luulisi tuolla kuula-aseella osuvan 15 metriin suht tarkasti, vaikka minä mistään tiedä kuulakivääreistä, vain tähtäimestä jotain.
Säädön riemua vaan, kyllä se siitä.Osta uusi tähtäin niin eiköhän se siitä sitten...
- wannabesinpu
SAakeli kellää ei ois myydä kiikaritähtäintä joka sopii 20mm kiskolle???
- rgssgrgeseg
Eli siis osut matkoilta ILMAN kiikari tähtäintä?
- hopeinen.h
20mm kiskoon sopivia tähtäimiä löytää jokaisesta airsoft kaupasta.
- GhillieSniper
kannattaa kohdistaa silleen että ottaa ison a3 paperin ja ampuu siihen laukauksen sopivalta matkalta ja lähtee kohistamaan sen mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402