Hakkeri koneella

Käyttäjä

Tervehdys! Miten voi selvittää onko koneella käynyt esim. hakkeri? Olen 100% varma että, eräs tuttuni on käynyt koneellani! Ongelmat alkoivat kun hän hankki itselleen jostain hakkerointi ohjelman. Virus skannaukset on tehty monene kertaan ja kaikki on ok koneessa, mutta kone outoilee ja sammuilee...yleensä silloin kun teen töitä. sitten kun surffaan päättömästi netissä, kaikki on ok...Vienkö koneeni poliisille? Vai mitä mä teen. Tietenkin tämä ääliö kiistää kun kysyn, mutta olen jo aika varma. Olen näet nähnyt kun hän esitteli kuinka naapurin koneelle mennään...

7

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      Kun sanotaan päästävän kaverin/naapurin koneelle, niin eikö tuossa pidä ensin tietää ip. numero? Mistä himputista kukaan tietää naapurin ip.tä joka kaikenlisäksi vaihtuu tuolloin tällöin. Sähköpostista sen numeron tietty näkee mutta miksi naapuri lähettäisi naapurille sähköpostia jolleivät sitten ole kavereita. Yleensäkkin miten on muka mahdollista tunkeutua jonkun tietyn ihmisen koneelle jos ei ole ip.tä, mielestäni ei mitenkään. Vai onko?

    • lammas

      mun kaveri osti koneen ja oli saman tyyppisiä vikoja ja tuskin heti uudessa koneessa kun sen päälle laittaa ni on vieraillut hakkeri. ja toisen koneelle pääsee kyllä helposti joo kokeilin kaverin kanssa ja molemmilla koneet pätki sillä hetkellä.

      • no doubt

        ...estää kyllä hakkerin pääsyn koneelle. Eri asia mikäli olet "vahingossa" antanut palomuurille luvan(act as server!)jollekin tuntemattomalle softalle. Toki kehittyneemmät agenttiteknologiaan vihkiytyneet kaverit pääsevät mille koneelle haluavat(useita palomuureja välissä) eikä jälkiä jää muusta kuin hakkerin huoneeseen ku päästää makeat pierut.


      • IT ammattilainen
        no doubt kirjoitti:

        ...estää kyllä hakkerin pääsyn koneelle. Eri asia mikäli olet "vahingossa" antanut palomuurille luvan(act as server!)jollekin tuntemattomalle softalle. Toki kehittyneemmät agenttiteknologiaan vihkiytyneet kaverit pääsevät mille koneelle haluavat(useita palomuureja välissä) eikä jälkiä jää muusta kuin hakkerin huoneeseen ku päästää makeat pierut.

        No tämä nyt on täyttä sontaa...tai ainakin melkein.


    • hehheh

      ..nyt siis ihan rauhassa tilannetta. Miksi veisit OMAN KONEESI poliisille? Ei sillä sun masiinalla näy yhtään mitään, jolla ois painoarvoa muuten kuin verkonpainona. Käy sillä kaverilla kylässä muina miehinä ja pyydä itsellesi tuo sama ohjelma, niin voitte keskenään leikkiä... ja sitäpaitsi tuota prosenttilukua kannattaa ihan varmuuden vuoksi laskea reilusti alaspäin ettei tule käyneeksi niin, että onnistut hankkimaan loppupelissä itsellesi vielä herjaussyytteen.

    • Hakkereille kuolema

      Hakkerit hirteen !!!!!!!! Saunan taakse ja kuula otsaan, Täytynee hommata se vastahakkerointi ohjelma jolla saa annettua hakkerille pahemmalla mitalla takaisin.
      Jos joskus saan hakkerin kiinni niin takaan et mä lähen jälleen lusimaan ja hakkeri saa joko kuulan kalloon tai katkaisen siltä vähintäänkin jalat.

    • 577beta

      984"64900: @hds active,,,,,# code^: 96xg970** complete--- comp67lan sucsessful. Opening data.:#*$; 58:# data: 874"&*)) 7/ ERROR! code disarmed. Shutting down. @/&$^:587426895^'yr1987*&/"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe