~ Delirium ~

~

Yön takaa loistaa kuu

Katujen valoista
yksinäisten ikkunoista

Intohimoihin sekoittuu

Todentuu taruja.. impulsseja
intuitio ihastuu.. Rakastuu..
luulee..

Harhaksi havaitsee
tulet tanssii aivoilla

Sekoittuu yö, Sekoittuu päivä
harhana vaeltaa hämärän keskellä

Mieli etsii tyyntä
tilasta
tyhjyyden täyttäjäksi

Raastettu raivoaa
mielikuviaan
koukkuunsa riutuu

Pakenee..

Harhaan..

~
http://www.youtube.com/watch?v=0RrtY2lpf40

6

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielunkumppani**

      tämäkin, harhaa, epäluuloa, pakkomielle johonkin.
      Tykkäsin musiikista, siisti tyyppi.
      Tykkäsin runosta tosi paljon.
      Teet hienoja runoja:)

      • Niin, alkoholisoituminen, addiktoituminen ja luulottelu on monella ihmisellä paha
        ongelma ja aiheuttaa syviä haavoja ihmissuhteissa... :(
        Varsinkin tämä Jouluaika ja pitkät pyhät lisäävät tätä ongelmaa...

        " Minä kuvittelen että sinä kuvittelet että minä kuvittelen... jne "

        Myös moni voi " hallusinoida " että joku ihminen on kiinnostunut jostain vaikka ei olisi ja
        sitten on niitä jotka vain pelaavat ihmissuhteilla vailla sen enempää mitään tarkoitusta ja näin saa
        toisen uskomaan että olisi kiinnostunut... sekin surullista...

        Myös näillä rakkusrunosivuilla esiintyy monesti epäterveitä piirteitä kun runonlukijat alkavat
        luulotella, että runoilijan runot ovat juuri hänelle kirjoitettu ja näin fiktiivisyys ja todellisuus
        sekoittuu...


        Minä olen aina pyrkinyt runoissani siihen, että yritän tehdä erilaisia runoja
        eri näkökulmista ja niin että en liikaa toistaisi itseäni ja siksi tein tämänkin
        nyt vähän " erilaisen" runon.

        Mutta oikein Kiva jos sinä olet tykännyt lueskella runojani !
        Se on aina kannustavaa.. :)

        Siis oikein mukavaa ja tasapainoista päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    • 20

      ja musiikkilinkki täydentää hyvin runoa.

      Tykkäsin tästä, vaikka aihe onkin aika vakava. :)

      • Kiva jos runoni sai herättää ajatuksia ! :)

        Kivaa päivää !

        Terkuin (*J*)


    • helinäkeijuu

      Erikoinen, mutta hyvin tehty runo tosi kurjasta aiheesta, mihin törmää kokoajan.
      Meinasin heittää jonkun juomalaulu.. linkin, mut ei löytynyt mitään sopivaa, ni ei sit..
      Tykkäsin kuitenkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe