~
Yön takaa loistaa kuu
Katujen valoista
yksinäisten ikkunoista
Intohimoihin sekoittuu
Todentuu taruja.. impulsseja
intuitio ihastuu.. Rakastuu..
luulee..
Harhaksi havaitsee
tulet tanssii aivoilla
Sekoittuu yö, Sekoittuu päivä
harhana vaeltaa hämärän keskellä
Mieli etsii tyyntä
tilasta
tyhjyyden täyttäjäksi
Raastettu raivoaa
mielikuviaan
koukkuunsa riutuu
Pakenee..
Harhaan..
~
http://www.youtube.com/watch?v=0RrtY2lpf40
~ Delirium ~
6
288
Vastaukset
- Sielunkumppani**
tämäkin, harhaa, epäluuloa, pakkomielle johonkin.
Tykkäsin musiikista, siisti tyyppi.
Tykkäsin runosta tosi paljon.
Teet hienoja runoja:)Niin, alkoholisoituminen, addiktoituminen ja luulottelu on monella ihmisellä paha
ongelma ja aiheuttaa syviä haavoja ihmissuhteissa... :(
Varsinkin tämä Jouluaika ja pitkät pyhät lisäävät tätä ongelmaa...
" Minä kuvittelen että sinä kuvittelet että minä kuvittelen... jne "
Myös moni voi " hallusinoida " että joku ihminen on kiinnostunut jostain vaikka ei olisi ja
sitten on niitä jotka vain pelaavat ihmissuhteilla vailla sen enempää mitään tarkoitusta ja näin saa
toisen uskomaan että olisi kiinnostunut... sekin surullista...
Myös näillä rakkusrunosivuilla esiintyy monesti epäterveitä piirteitä kun runonlukijat alkavat
luulotella, että runoilijan runot ovat juuri hänelle kirjoitettu ja näin fiktiivisyys ja todellisuus
sekoittuu...
Minä olen aina pyrkinyt runoissani siihen, että yritän tehdä erilaisia runoja
eri näkökulmista ja niin että en liikaa toistaisi itseäni ja siksi tein tämänkin
nyt vähän " erilaisen" runon.
Mutta oikein Kiva jos sinä olet tykännyt lueskella runojani !
Se on aina kannustavaa.. :)
Siis oikein mukavaa ja tasapainoista päivää sinulle ! :))
Terkuin (*J*)
- 20
ja musiikkilinkki täydentää hyvin runoa.
Tykkäsin tästä, vaikka aihe onkin aika vakava. :) - helinäkeijuu
Erikoinen, mutta hyvin tehty runo tosi kurjasta aiheesta, mihin törmää kokoajan.
Meinasin heittää jonkun juomalaulu.. linkin, mut ei löytynyt mitään sopivaa, ni ei sit..
Tykkäsin kuitenkin :)juomalaulu...
No kävisköhän tämä ;D
http://www.youtube.com/watch?v=WjPl2wkn30A
Kivaa päivää sinulle Helinä !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529
