Koskaan kukaan nainen ei ole minua nöyryyttänyt niin paljon, kuin kyseinen. Ensin antaa kaikkensa, ja kietoo sormen ympärille, lopuksi lähtee taakseen katsomatta. Itse sentää skorppioonina tunneihminen, joka ei niin helposti suhdetta pysty unohtamaan, joka ennenkaikkea oli intohimoista ja tulista. Vastedes kierrän oinaat kaukaa!
Oinas nainen = narsisti
6
1353
Vastaukset
- sarvipää
Ei paraskaan Oinas jaksa alituiseen vastaanottaa skorpionin hyökkäyksiä, sillä Skorpionihan pistää - ennemmin tai myöhemmin. Oinaan on siis poljettava Skorpioni kavioihinsa tai poistuttava kuviosta.
- Oinasnainen myös
Kiinnostaisi tietää, että mihinkä suhde sitten loppui? Ei kai kukaan nuin vain suhteesta lähde. Narsisimi ei ole minkään horoskooppimerkin yksinoikeus. Moisia luonnehäiriöisiä löytyy joka merkistä.
- satutettu
Niin suhde loppui siihen, että itse olen naimisissa:(
- oinas minäkin
Skorppiooni on pisteliäs kaveri. Intohimoinen kylläkin, mutta liika on sentään liikaa. Ovat herkästi loukkantuvia, luulemalla että takana puhutaan. Olen samaa mieltä, että pitemmänpäälle suhteesta tulee kärsimistä.
Oinas on paremminkin oman tiensä kulkija. Jos sen tietä estetään se tulistuu. Oinas on johtaja tyyppi ja tahtoo sanoa viimeisen sanan. Oinas on rehellinen, suora sanainen,uskollinen ennenkaikkea, huumorin ymmärtävä, leikkiä laskeva. Mutta jos sen tunteita loukataan, saa syyttää ihteänsä. Pitkävihaisuus ei ole uutta, mutta turhaan on tulla korpulla houkuttamaan, leppyy kun aika tulee. - oinasN
Sellasia me oinasnaiset ollaan ;) Tunnistin ainakin oman käyttäytymiseni tuosta. Oliskohan sun oikkua kenties kohdannut kyllästyminen rutiineihin ja tuttuun ja turvalliseen eloon, joten lähti. Tai kiinnostus loppui kun sai valloitettua sut. Oinaat on metsästäjiä; kun saalis on kerran saatu kiedottua pikkusormen ympärille, lähdetään etsimään sitä metsästyksen ja valloituksen jännitystä muualta. Niin se vaan menee :)
- MasterZeromus
Niistä itsekkäämpiä saa todella etsiä ja eräs Oinas nainen, Claudia Cardinale on analistina aivan loistava esimerkki heistä. Riippumattomuus on anaalia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889