Oinas nainen = narsisti

satutettu

Koskaan kukaan nainen ei ole minua nöyryyttänyt niin paljon, kuin kyseinen. Ensin antaa kaikkensa, ja kietoo sormen ympärille, lopuksi lähtee taakseen katsomatta. Itse sentää skorppioonina tunneihminen, joka ei niin helposti suhdetta pysty unohtamaan, joka ennenkaikkea oli intohimoista ja tulista. Vastedes kierrän oinaat kaukaa!

6

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvipää

Ei paraskaan Oinas jaksa alituiseen vastaanottaa skorpionin hyökkäyksiä, sillä Skorpionihan pistää - ennemmin tai myöhemmin. Oinaan on siis poljettava Skorpioni kavioihinsa tai poistuttava kuviosta.

• Oinasnainen myös

Kiinnostaisi tietää, että mihinkä suhde sitten loppui? Ei kai kukaan nuin vain suhteesta lähde. Narsisimi ei ole minkään horoskooppimerkin yksinoikeus. Moisia luonnehäiriöisiä löytyy joka merkistä.

• satutettu

Niin suhde loppui siihen, että itse olen naimisissa:(

• oinas minäkin

Skorppiooni on pisteliäs kaveri. Intohimoinen kylläkin, mutta liika on sentään liikaa. Ovat herkästi loukkantuvia, luulemalla että takana puhutaan. Olen samaa mieltä, että pitemmänpäälle suhteesta tulee kärsimistä.
      Oinas on paremminkin oman tiensä kulkija. Jos sen tietä estetään se tulistuu. Oinas on johtaja tyyppi ja tahtoo sanoa viimeisen sanan. Oinas on rehellinen, suora sanainen,uskollinen ennenkaikkea, huumorin ymmärtävä, leikkiä laskeva. Mutta jos sen tunteita loukataan, saa syyttää ihteänsä. Pitkävihaisuus ei ole uutta, mutta turhaan on tulla korpulla houkuttamaan, leppyy kun aika tulee.

• oinasN

Sellasia me oinasnaiset ollaan ;) Tunnistin ainakin oman käyttäytymiseni tuosta. Oliskohan sun oikkua kenties kohdannut kyllästyminen rutiineihin ja tuttuun ja turvalliseen eloon, joten lähti. Tai kiinnostus loppui kun sai valloitettua sut. Oinaat on metsästäjiä; kun saalis on kerran saatu kiedottua pikkusormen ympärille, lähdetään etsimään sitä metsästyksen ja valloituksen jännitystä muualta. Niin se vaan menee :)

• MasterZeromus

Niistä itsekkäämpiä saa todella etsiä ja eräs Oinas nainen, Claudia Cardinale on analistina aivan loistava esimerkki heistä. Riippumattomuus on anaalia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2280
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe