Etsin tietoa satkanavista ja löysin tämmösenkin www.dinno.tv
Miten noi sat-kanavat muka saa ilman lautanen? Jotakin humpuukia tuossa on, koska luvataan vain taloyhtiöille. Yksi lautanen on pakko olla. Sitten tuolla ei ole hintoja,puhutaa Canal Digitalista, mutta noissa paketeissa ei kuitenkaan ole Canal kanavia? ASuuko joku semmosessa talossa, missä tämmönen dinnosysteemi on käytössä?
Mikä ihmeen dinnotv?
3
320
Vastaukset
- MT-Huolto?
http://www.mt-huolto.fi/ on näköjään aloittanut taloyhtiöille tarkoitetun palvelun tuolla dinnotv -nimellä. Siinä otetaan vastaan sopiva määrä satelliittikanavia, jotka konvertoidaan taloyhtiön verkkoon siten, että ne saadaan vastaan joko tavallisella DVB-T tai DVB-C vastaanottimella (boksilla). Kustannukset maksaa taloyhtiö, joten kustannukset piilotetaan yhtiövastikkeeseen. Ilmaista lounasta ei tässäkään tapauksessa ole, vaan osakkaat maksaa aina ja kaiken, mitä maksuja tästä sitten tuleekin...
Kustannuksia tulee laitehankinnasta tai niiden kuukausivuokrasta, huoneistomäärän mukaisista Teosto/Kopiosto -maksuista, huoltosopimuksesta, jne. Rahaa menee siten jatkuvasti myös niiltä taloyhtiön osakkailta, joilla ei edes televisiota ole.
Näitä firmoja tulee nyt markkinoille lisää, sillä jatkossa ei tarvita yhtiökokouksessa kuin enemmistöpäätös tämän tyyppisen palvelun tilaamiseen. "Kohiseva" antennivastaanotto vain irti ja tilalle "kohinaton" satelliittivastaanotto, kun joku vaan keksii tätä esittää. Taitaa olla tiedossa kuumia taloyhtiöiden yhtiökokouksia lähi vuosina??- taloverkko
Sama järjestelmä näköjään toisellakin yrityksellä, taitaa alkukuva ja teksit olla ainakin osittain samoja.
Täytyy soittaa ja kysyä, kummaltakin.
- outoöuf
Tuo dinno on lyhenne/slangi-ilmaus sanoista "didn't know" samoin kuin dunno sanoista "don't know".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427