vielä olla totuuden torvi....ainutko.
Vaikka kuinka yrittäisi "leikillä" näitä kirjoituksia ottaa, ei enää voi. Aina ilmestyy uusia ja uusia "nikkejä",eihän se voi pitää paikkaansa,että tänne aina ryöpsähtää lukuisa uusien kirjoittajien määrä,jotka sitten häviävät jne.
Nyt varsinkin nämä viime päivien kirjoitukset osoittavat,ettei ole enää normaalista käyttäytymisestä kyse. Kun olen aina välillä pois koko palstalta jonkin päivän,en edes lue juttuja,niin huomaa taas tultuaan ja ryhtyessään lukemaan ilmestyneitä tekstejä, miten yhä enemmän sekoittavaksi tämä ko."henkilö on tullut.
Ettekö te muut todellakaan huomaa kuka on kyseessä vai ettekö välitä vai ettekö uskalla. Nyt en enää edes mainitse tätä yhtä nikkiä,joka on olevinaan hänen "vakinikkinsä",jolla hän sillointällöin kirjoiottelee osoittaakseen muka olevansa VAIN tämä. Onhan hän kyllä välillä myöntänyt kirjoittavansa muillakin,jopa tekevänsä tahallisesti kirjoitusvirheitä...miksi.
Uskallan jopa sanoa,että sairaalloiseksi on jopa mennyt tämä touhu,eihän tavallisen normaali ihminen millään uskoisikaan, että näin tapahtuu. Yksi kirjoittaa joka ainoassa avauksessa yhä useammalla uudellaq nikillä.
Juu,siis uskomatontahan tämä on,mutta on se myönnettävä,että kuitenkin täytyy olla totta.
Joillakin tämän oivaltaneilla keittää jo yli eivätkä he enää pysty hillitsemään itseään. Minä pysymällä välillä poissa pystyn vielä kontrolloimaan kirjoituksiani niin etten tällaisiin solvausteksteihin ole ryhtynyt vielä.
Minusta tämä ei ole enää lainkaan leikin asia.
Tämä "nikki" monine muine persoonallisuuksineen vetoaa välillä sananvapauteenkin,kun minä näitä suorasukaisia mielipiteitäni tänne kirjoita,näitä ei voi sanoa solvaaviksi.EI hän pane itseään likoon,kuten sanoo tekevänsä heittämällä helmiä meille sioille.Minä kyllä laitan itseni likoon,kun viitsin ja jaksan vielä tähän kaaosmaiseen tilanteeseen ryhtyä. Tämä tahallinen sekoittaja näyttää täällä vain yhä uutterammin liikkuvan.
Ai uutta väkeä tänne noin vain yhtäkkisesti ryntäilee....heh.
Nyt en todellakaan enää mainitse hänen "vakinikkiään", koska sitä ei oikeastaan ole.
Kirjoitus-tai keskustelupalstamme ei enää ole henkireikä,jonka tämän pitäisi olla....vain yhden henkireikä.
Niin,eihän tänne enää mitään "kunnollista" viitsi kirjoittaakaan.
Sinnikkäästi jaksan
228
2252
Vastaukset
- taavi --
Ei noin pitkää tarinaa täällä kukaan viitsi lukea.
- hilema~
"Nyt en todellakaan enää mainitse hänen "vakinikkiään", koska sitä ei oikeastaan ole."
Ei ENÄÄ mainitse vakinikkiä, toteaa kirjoittaja. Sen jälkeen toteaa, ettei sitä olekaan. Miten sitten on voinut sen aikaisemmin mainita?
Siinä on johdonmukaisuutta kerrakseen!!!
Taitaa olla vähän höppänyytta koko kirjoitus.- Maury
Hän on omasta mielestään aina oikeudenmukainen,
niinhän jokainen joka käyttäytyy ilkeästi.
- nikki nikuttaja
Pienestäpä asiasta on sussu suuttunut. Vain onko krapula päässyt yllättämään?
Nimimerkin suojassa kirjoittelu on ihan ok. Ei sillä mitään väliä ole, käyttääkö yhtä, kahta vai montaa nikkiä.
Pitkäaikainen tasavallan pressa Urho Kaleva Kekkonen käytti useita nikkejä, kun hän halusi saada ajatuksensa julki ilman, että häntä tunnistettaisiin.
Mikäli sussun toive toteutuisi ja jokainen kirjoittaja saisi käyttää vain yhtä nikkiä, niin se merkitsisi sitä, että yhtä hyvin voitaisiin kirjoittaa kukin omalla porvarillisella nimellään.
Ei se olisikaan hullumpi ajatus, mutta täällä on niin monia, jotka vastustavat sitä, kuka mistäkin syystä, että ajatus on kuolleena syntynyt. - vainoharhaa
usein se joka itse toimii oudosti, epäilee muittenkin niin toimivan. Nämä arvuuttelut kirjoittajista on vihoviimeistä palstan sekoittamista, koskahan ne on muka oikeaan osuneet! Oikein otsikoita olet näistä tehnyt, kuka on muka milläkin nikillä, niistä voisi vetää edesvastuuseen.
Ei auta muu kuin siirtyä vain rekattujen palstoille, onhan niitäkin ja se Facebook.- pilvi*
tai ei ole ollut järkeä tajuta asian kokonaisuuksia. Uskon edelliseen, kun sekoili illusian kanssa, niin ilkeähän ei kai kukaan voi olla, että tahallaan!
- Katleija yksi toista
Nyt on puolustuksella puheenvuoro:
Tiedän että tämä on aivan turhaa, mutta kuitenkin.
Tunnistin Susmorsiamen tarkoittavan minua näistä kahdesta tuntomerkistä: tästä "helmiä sioille" ja "vakinikistä", koska sitä ei oikeastaan ole. Käytänhän Katleijaa silti.
Irtisanouduin jäsenyydestä, kun Suomi-posti ei tällä nettitikulla toimi.
----------------------------------------------------------------------------------------
Katleija yksi12.12.2009 15:39
Mitähän muitten mielestä tarkoittaa raamatussa oleva lause, älkää heittäkö helmiä sikojen eteen. Olen soveltanut sitä omalla kohdallani niin, että varon heittämästä minulle kalliita ja arvokkaita asioita, joista henkilökohtainen usko on yksi, julkiselle areenalle, koska on mahdollisuus että ne tulisivat siellä poljetuksi lokaan.
1Katleija rankkasi kanssakulkijansa sioiksi höh13.12.2009 10:11
no ei se mitään
ITE on se miksi toisia sanoo.
piste.
anteeksi**13.12.2009 11:52
Arvasin oikein, tulihan se sieltä!
Kaikki eivät ymmärrä vertauksia ja asian ydintä. Olen vaan laiska kirjoittelemaan pitkiä juttuja, mikä näyttää lisäävän tahallisia tai tahattomia väärintulkintoja.
En mielelläni nimittele ketään, mutta henkilököhtaista uskoani varjelen, niin että se lepattava liekki ei pahoissa tuulissa sammuisi.
ps. kiitokset jjoutavalle hyvästä ketjusta. Tärkeitä asioita pohdimme me elämämme neljännessä vaiheessa olevat
---------------------------------------------------------------------------------
Susmorsian kirjoittaa, "Onhan hän kyllä välillä myöntänyt kirjoittavansa muillakin,.."
Oikein, näin olen kirjoittanut kesällä kuumimpaan kahvipirttiin, ruuneperiin ja maalaismieheen kohdistuneen herjauskamppanjan aikana. Ne kirjoitukset kohdistuivat noihin herjaajiin, joita oli kaksi pahinta. Silloin toin myös epäilyni julki ketkä tunnetut nikit olivat herjojen takana.
Kesällä minulla ei ollut edes nettiyhteyttä, mutta jälkeenpäin lukiessani huomasin kontolleni laitetun kirjoituksia. Kyllä nimimerkkini perässä vanha vainooja ollut. Lauseenpätkien perässä kulku ei onnistukaan.
Palstalla on kyllä jatkuvasti pieniä taukoja lukuunottamatta ahkeroiva häirikkö, mutta sus. minä se en ole. Usko tai älä. On aika järkyttävää tulla epäillyksi. Ei auta edes se että kuolee, jos ja kun häirikkö jatkaa edelleen. Lopetanko Katleija nimimerkin, auttaako se.
Olipa tämä syntymäpäivälahja.- susmorsian ek.
että sinua katleija tarkoitin,ei toki. On ne muutkin helmiä sioille heitelleet,voipa olla että ihan minä itsekin.
- Laiffii se on
susmorsian ek. kirjoitti:
että sinua katleija tarkoitin,ei toki. On ne muutkin helmiä sioille heitelleet,voipa olla että ihan minä itsekin.
Siis mitä se tarkoittaa?
- susmorsian eKr.
Laiffii se on kirjoitti:
Siis mitä se tarkoittaa?
ei nyt sentään kuiteskaan ennen Kristusta.No,vaikka ennen kuolemaa tai ei kirjautuneena.
- Laiffii laiffii
susmorsian eKr. kirjoitti:
ei nyt sentään kuiteskaan ennen Kristusta.No,vaikka ennen kuolemaa tai ei kirjautuneena.
Kaikella suurella ystävyydellä ja pilkun viilaamisella sanon, että siis ihka oikeasti sun pitäis merkitä, jotta e.k.
Myönnän, että joskus tai siis usein kärsin itsekin tästä "justiinsa prikulleen"-olemuksestani. Vaikka toisaalta olen hyvinkin suurpiirteinen tietyissä asioissa. Toivoo eräs joka ris.ker. - Enon kanttura
susmorsian eKr. kirjoitti:
ek =
erittäin kiva
erinomaisen kaunis
elämän koskettama
enon kaveri
entinen kulta
eksoottinen kaunokki
eksynyt käppänä
eltaantunut kimma
epäilevä ktuomas
espanjalainen ksenjotiitta - tai...
Enon kanttura kirjoitti:
ek =
erittäin kiva
erinomaisen kaunis
elämän koskettama
enon kaveri
entinen kulta
eksoottinen kaunokki
eksynyt käppänä
eltaantunut kimma
epäilevä ktuomas
espanjalainen ksenjotiittaepäilevä kahjo
etova kääkkä
elähtänyt kanttura - Elämän kasvattama
tai... kirjoitti:
epäilevä kahjo
etova kääkkä
elähtänyt kantturaOlematon Vesitys
Ontto Vaimoke
Outo Vetelys
Orpo Vätys
Okainen Olemus susmorsian ek. kirjoitti:
Asiaa vierestä seuranneena puutun puheeseen tässä kohdin.
Olen ihmeissäni siitä, että kirjoittajat ovat tunnistavinaan nimimerkkien takaa yhden ja saman kirjoittajan. Mihin se perustuu? Mihin esim. aloittaja perustaa väitteensä?
On muuten aika epämiellyttävää vihjailla tietävänsä, kuka se "eräs" on, haukkua häntä ja jättää sitten lukijat epätietoisiksi, kehen syytökset oikein kohdistuvat.
Kirjoitettua tekstiä voi lukea niin eri tavoin, koska äänensävy puuttuu. Sama lause voidaan tulkita ihan eri tavalla kuin kirjoittaja on kirjoittanut.
Niinkuin vanha vitsi kertoo, että isäntä moitti toista epämääräisestä ilmaisusta: "Jos minä sanon, että ystävämme seisoi kadulla paljain päin, en tarkoita, että hänen molemmat päänsä olisivat paljaat."
Uskon, että sivallukset epämääräisiin suuntiin osuvat moneen kirjoittajaan. Rupeaa miettimään, minäkö olen tuollaista kirjoittanut. Olisinko ilmaissut ajatukseni huonosti? Jos olen, mitä lukija siis olettaa minun tarkoittaneen?
Kirjoitettua tekstiä on vaikea jälkikäteen korjailla. Kirjoitettu mikä kirjoitettu. Ymmärretty tai ei.
Keskustelupalstojen tekstejä ei harkita viimeisen päälle, vaan lähetetään se matkaan, kun ajatus on napsuteltu ruudulle. Jos lukija ei sitä lue ajatuksella, väärinymmärrys syntyy helposti, kuten Katleijankin esimerkeistä huomataan.- Katleija yksi
susmorsian ek. kirjoitti:
Olitko oikea susmorsian edellä? Haluaisin tietää. Vieläkin kaivertaa mieltä.
- Katleija yksi
Katleija yksi kirjoitti:
Olitko oikea susmorsian edellä? Haluaisin tietää. Vieläkin kaivertaa mieltä.
Kiitos kun vastasit tuolla alempana. Koeta pärjäillä entiseen tapaan,ja mikä ettet pärjää. Kovia mukelointeja palstapersoonasi saa kyllä kestää.
ps. Häiriköinnistä sen verran, että täällä hääräili yhteen aikaan häirikkö, joka vähätteleviä, ilkeitä ja henkilöön meneviä kommenttejaan heitti allekirjoittaneenkin viestien perään jatkuvasti. Annoin parhaani mukaan takaisin, mutta se oli täysin hyödytöntä.
Nyt on taitanut/taitaneet häirikkö/häiriköt vaihtua. Liekö tullut sukupolven vaihdos. Katleijalle tuli taas vuosi lisää ja muutenkin yli neljä vuotta palstalla alkaa jo riittää, mutta aina silloin tällöin tekee mieli jotain tyhjänpäiväistä sanoa.
"Kotipalstallani" kirjoittelee pieni porukka entisiä palstalaisia täältä. Rekkautumispakko toimii hyvin. Ei ole minkäänlaisia pätemisen tarpeita, vaan mukavaa ajatusten ja kokemusten vaihtoa sopuisassa ilmapiirissä.
- aatu bc
Tämä on todellakin yllättävän tyhjänpäiväinen kirjoituspalsta, luulisi sitä paremmaksikin.
Ei mollata kuitenkaan tuota kirjoittajaa, sitä kyllä ihailee ainakin valokuvassa.- missä?
on vaan ainakin viiskyt vuotta vanha kuva.
- susm.
missä? kirjoitti:
on vaan ainakin viiskyt vuotta vanha kuva.
"sievyydestäni" vanhassa kuvassa galleriassa on kyse,niin kuvan allapa on selvitys,miten vanha kuva ja miksi. Jos laittaisin vaikkapa viisi vuotta vanhan kuvan,se ei todellakaan pitäisi paikkaansa...on hiukka muutosta tullut jo naamavärkkiin. Mukavampi nykyistä galleriakuvaa on kattella kuin jos tänä päivänä ois otettu...heh. Sitäpaitsi,jos nykyinen siellä oleva ois 50 vuotta vanha,niin taitais nykyinen lähennellä jo sataa vuotta....oman huonon laskupääni mukaan.
- mitä kylvät?
Kesän viimeiset lehdet,
jo kuihtua saa! - Tuoksu
Ei täällä meitä vanhoja kirjoittajia, tutuiksi tulleita nimimerkkejä usein näe.
Huomioni olen kiinnittänyt minäkin tuohon uusien ilmestymiseen, hyvä sekin, mutta tuntuu turhalta ottaa jokaisen otsikon jälkeen uusi nimimerkki. Olen kanssasi samaa mieltä, ei enää kiinnosta hyvätkään aloitukset, koska joka päivä en minäkään edes avaa palstaa.
Kevyttä ja vakavaa asiaa palstoilla voisi olla rinta rinnan, mutta asiallisetkin ketjut ovat muuttuneet samaksi melskeeksi kuin aiempinakin vuosina erään henkilön puututtua jokaisen kirjoittajan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Kanat vertauksena silloin, sama henkilä tuntuu ajoittain edelleenkin kylvävän siemeniä kanoille, ja kukotkin saavat osansa.
Itsetehostuksen tarve on joidenkin ihmisten ominaisuus ja sitä palvellakseen heillä on pakottava tarve saada kertoa kaikki mikä tapahtuu tässä ja nyt, sen lisäksi mitä menneisyydessä on tapahtunut.
Siihenkin tämä palsta on tietysti yksi kanava jota voi käyttää, vaikka se meitä joskus vihastuttaakin, joitakin ehkä ihastuttaakin.
Kaikista muutoksista ei pahinta olisikaan vaatimus kirjautumisesta, mutta sama ihminen voi rekisteröidä vaikka kuinka monta nimimerkkiä ja vaihtaa niitä päivittäin viestien mukaan.
Yritetään hyväksyä vallitseva tilanne, kyllä se kirjoitusinto jokaisella joskus laantuu, ja eihän kaikkeen kannata suhtautua haudanvakavasti.
Kaikki kirjoittavat antavat tänne osan persoonallisuuttaan, mutta kaikkien kanssa ei silti voi olla samalla aaltopituudella, vaikka kuinka kiinnostavasti tai paljastavasti asioita käsitellään.- tyytyväinen ¤
aaltopituudet. Olisi muuten vain yhdenlaadun mietteitä, minusta on hyvä erityyppiset kirjoittajat, paitsi kovin ahdasmieliset ja jopa ilkeät. Mutta niinkuin elämässä yleensä samanhenkiset hakeutuvat toistensa kanssa keskustelemaan, voi täälläkin vapaasti muodostaa klikkejä!
Yllättävän pirteitäkin kannanottoja on tullut uusien tulokkaiden myötä! - kun tämä
tietokone löytyy joka huushållissa ja siellä monta henkilöä löhöää työttöminä,
aikaansa tappamassa. Palstoilla ilmoitetaan parhaillaan olevan yli 30 000 henkilöä
kirjoittajinakin, lukijoita siihen päälle toinen mokoma. - Tuoksun kirjoituksee
Outo tuo lausuma ettei kiinnosta edes hyvätkään aloitukset, koska ei avaa joka päivä palstaa. Miten se aloitusten arvoa laskee?
Itsetehostus ilmenee monella tavalla, ei omista arkipuuhista tai kokemuksista kertoilu ole mielestäni sellaista . Sitäpaitsi moni pitää omia ja kaveriensa puuhia hyvinkin kiinnostavina ja kertomisen arvoisina. Kummasti tiedetään mistä täällä puhutaan, vaikka ei muka kiinnosta lukea.
Tutuksi voi tulla uusienkin kirjoittajien kanssa, jos kommentoi heidän ketjujaan ja ajatuksiaan muutenkin kuin arvostelemalla muissa yhteyksissä, vähän kuin selän takana. Aina syytetään että joku/jotkut uudet karkoittavat vanhoja, mutta siihen lähtemiseen on kyllä muut syyt. Ja kukas takaa ettei tällainen "muka lähtenyt" täällä puskista ilkeilisi. Tuoksun kirjoituksee kirjoitti:
Outo tuo lausuma ettei kiinnosta edes hyvätkään aloitukset, koska ei avaa joka päivä palstaa. Miten se aloitusten arvoa laskee?
Itsetehostus ilmenee monella tavalla, ei omista arkipuuhista tai kokemuksista kertoilu ole mielestäni sellaista . Sitäpaitsi moni pitää omia ja kaveriensa puuhia hyvinkin kiinnostavina ja kertomisen arvoisina. Kummasti tiedetään mistä täällä puhutaan, vaikka ei muka kiinnosta lukea.
Tutuksi voi tulla uusienkin kirjoittajien kanssa, jos kommentoi heidän ketjujaan ja ajatuksiaan muutenkin kuin arvostelemalla muissa yhteyksissä, vähän kuin selän takana. Aina syytetään että joku/jotkut uudet karkoittavat vanhoja, mutta siihen lähtemiseen on kyllä muut syyt. Ja kukas takaa ettei tällainen "muka lähtenyt" täällä puskista ilkeilisi.kerron, etten toki tiedäkään mikä on hyvä ja mikä ei hyvä aloitus, koska muotoilin sanomani huolimattomasti.
En todella availe ja lue vanhoja juttuja.
En myöskään kiellä omien ja vieraiden juttujen kertomista, sitähän keskusteluissa aina ja kaikkialla on ja hyvä niin.
Lainaan viimeisen lauseeni; Kaikki kirjoittavat antavat tänne osan persoonallisuuttaan, mutta kaikkien kanssa ei silti voi olla samalla aaltopituudella, vaikka kuinka kiinnostavasti tai paljastavasti asioita käsitellään.
En todellakaan voi olla muuta mieltä, vaikka olen saanut täältä ystäviäkin vuosien aikana.
Muiden ajatuksia voi arvostaa ja mielipiteitä kunnioittaa, vaikka ei samaa mieltä voi aina olla edes parhaan ystävänsä kanssa. Sanasotaakin voi harrastaa, jos keskustellaan asiasta ei persoonasta, jota sitäkin aina ja kaikkialla ilmenee.
Erilaisuus tekee meistä kiinnostavia, ellemme lannista toisin ajattelevia.
Kukaan ei ole minua karkottanut, olen liian itsepäinen toisten komennettavaksi ja pidän kiinni oikeuksistani sanoa ja elää omalla tavallani.
Jokaisella on syynsä olla mukana tai poissa, riippumatta uusista tai vanhoista, vaikka joskus on kiva tulla moikkaamaan tuttujakin, kuten joskus teen.
Vaikka kuinka sanoisin, aina voidaan tulkita toisin kuin tarkoitan, lukijahan sen päättää.
Hyvää jatkoa ja hyviä keskusteluja palstalle.
- Huuliharppu
Ei ainakaan vaatimattomuus ole tämän kirjoittajan pahe.
Uskoo olevansa ainoa "totuuden torvi" palstalla.
Kaikkiko muut valehtelevat?
Ei ole ihme, jos väki kaikkoaa.- ökki
sus on tehnyt samat johtopäätökset kuin minäkin.
Yhdellä kirjoittajalla on omat motiivinsa, häiriköinti ja senjälkeinen pitkä ketju, myös kokoaikainen koukkiminen joitakin kirjoittajia vastaan. - pilvi*
ökki kirjoitti:
Yhdellä kirjoittajalla on omat motiivinsa, häiriköinti ja senjälkeinen pitkä ketju, myös kokoaikainen koukkiminen joitakin kirjoittajia vastaan.on tuo häirikkö. On niin ikävää kun palstalle tulee epäluuloja tuollaisten myötä, minua ainakin mollannut ja vainonut pitkään. Ei sentään yhtämittaa, mutta sitten yltyy. Rumaa luettavaa se on tuollainen, ihmettelee mikä sellaisia ihmisiä vaivaa?
- vaikka en haluaisi.
ökki kirjoitti:
Yhdellä kirjoittajalla on omat motiivinsa, häiriköinti ja senjälkeinen pitkä ketju, myös kokoaikainen koukkiminen joitakin kirjoittajia vastaan.pilven* toivoisi väistyvän taivaalta, auringon edestä, tuttu väki palaisi meille tänne.
Hän on keskivertoa tyhmempi ja paljon ärsyttävämpi. - pilvi*
vaikka en haluaisi. kirjoitti:
pilven* toivoisi väistyvän taivaalta, auringon edestä, tuttu väki palaisi meille tänne.
Hän on keskivertoa tyhmempi ja paljon ärsyttävämpi.Joka tulee esille nimettömänä. Ei haluaisi sanoa, mutta sanoo sittenkin! Kuvittelet siis, että olen konkreettinen pilvi, aurinkosi edessä taivaalla! Eikö se ole mahdoton ajatus? Ei kukaan ihminen voi olla taivaallasi estämässä aurinkoasi.
Eikö se ole sinusta sairas ajatus? Kuinka on laitasi oikein. Etkö ole tullut ajatelleeksi, että häiriköintisi juuri karkoittaa kirjoittamisen halun ihmisiltä?
Mene hyvä ihminen lääkärille, olet nyt sekaisin! - Seku
pilvi* kirjoitti:
Joka tulee esille nimettömänä. Ei haluaisi sanoa, mutta sanoo sittenkin! Kuvittelet siis, että olen konkreettinen pilvi, aurinkosi edessä taivaalla! Eikö se ole mahdoton ajatus? Ei kukaan ihminen voi olla taivaallasi estämässä aurinkoasi.
Eikö se ole sinusta sairas ajatus? Kuinka on laitasi oikein. Etkö ole tullut ajatelleeksi, että häiriköintisi juuri karkoittaa kirjoittamisen halun ihmisiltä?
Mene hyvä ihminen lääkärille, olet nyt sekaisin!"Tuttu väki".
Tuollaista antipatiaa on vaikea ymmärtää.
Minua henkilökohtaisesti eivät kertakäyttönikkien kirjoitukset kiinnosta, varsinkin kun ne ovat lähes poikkeuksetta herjaavia.
Jatketaan vaan, Pilvi, ja annetaan koirien haukkua, karavaanihan kuitenkin kulkee.
Onkohan se "tuttu väki" kuinkakin tuttu. Katin hännät!
Olisi edes uskaltanut kertoa kuka on, mokomakin "vaikka en haluaisi".
Osaa sanoa kuka täällä on keskivertoa tyhmempi, ja kuka on suorastaan hullu.
Kirjautimispakko palstalle, ja sillä karkoitetaan häirikkö, tuo aina sama vänkyttäjä! - pilvi*
Seku kirjoitti:
"Tuttu väki".
Minua henkilökohtaisesti eivät kertakäyttönikkien kirjoitukset kiinnosta, varsinkin kun ne ovat lähes poikkeuksetta herjaavia.
Jatketaan vaan, Pilvi, ja annetaan koirien haukkua, karavaanihan kuitenkin kulkee.
Kirjautimispakko palstalle, ja sillä karkoitetaan häirikkö, tuo aina sama vänkyttäjä!mikään ei estä nimettömänä kirjoitella, vaikka onkin rekiteröitynyt. Alkaa palapeli jo toimia minullakin!
Täytyy käyttää termiä jota käyttävät muutkin: Jäljet ovat johtaneet sylttytehtaalle! Täytyy vaan seurata tilannetta miten tuo ihmisparka selviää vaikeuksissaan. - koetappas muistaa...
pilvi* kirjoitti:
mikään ei estä nimettömänä kirjoitella, vaikka onkin rekiteröitynyt. Alkaa palapeli jo toimia minullakin!
Täytyy käyttää termiä jota käyttävät muutkin: Jäljet ovat johtaneet sylttytehtaalle! Täytyy vaan seurata tilannetta miten tuo ihmisparka selviää vaikeuksissaan.Sinua pilvi sus avauksessaan tarkoitti. Tuolla aiemassa ketjussa kirjoitit juuri näistä helmien heittämisestä sioille. Tähän sus viittasi.
- ökki
koetappas muistaa... kirjoitti:
Sinua pilvi sus avauksessaan tarkoitti. Tuolla aiemassa ketjussa kirjoitit juuri näistä helmien heittämisestä sioille. Tähän sus viittasi.
koetappas muistaan käyttämä menetelmä, aiheeton syyn toiselle vierittäminen, "puhdistautuminen".
Monta vuotta hän on jatkanut samalla kaavalla, johan tyypin tuntee jo kaukaa - totuus.
koetappas muistaa... kirjoitti:
Sinua pilvi sus avauksessaan tarkoitti. Tuolla aiemassa ketjussa kirjoitit juuri näistä helmien heittämisestä sioille. Tähän sus viittasi.
Että kehtaatkin Sus aina pilvi*25.12.2009 20:12
nimeltä mainita kuvitelmiasi, en enään usko sinuun, mikä lie motiivisi!!!
Onneksi on monta muuta johon voin uskoa ja luottaa! Sinuun en enää, niin hyväntahtoisuutta kun olen yrittänytkin osoittaa, menivät helmet sioille.
En halua enään keskustella kanssasi mistään, koita pärjätä. - totuus.
ökki kirjoitti:
koetappas muistaan käyttämä menetelmä, aiheeton syyn toiselle vierittäminen, "puhdistautuminen".
Monta vuotta hän on jatkanut samalla kaavalla, johan tyypin tuntee jo kaukaahuutelee taas puskasta. Minkäs sitten totuudelle mahtaa.
- totuus.
totuus. kirjoitti:
Onneksi on monta muuta johon voin uskoa ja luottaa! Sinuun en enää, niin hyväntahtoisuutta kun olen yrittänytkin osoittaa, menivät helmet sioille.
En halua enään keskustella kanssasi mistään, koita pärjätä.Tässä osio Sussin avausviestistä jossa tämä helmen heittäjä erheettömästi mainitaan.
Tämä "nikki" monine muine persoonallisuuksineen vetoaa välillä sananvapauteenkin,kun minä näitä suorasukaisia mielipiteitäni tänne kirjoita,näitä ei voi sanoa solvaaviksi.EI hän pane itseään likoon,kuten sanoo tekevänsä" heittämällä helmiä meille sioille."Minä kyllä laitan itseni likoon,kun viitsin ja jaksan vielä tähän kaaosmaisee - ketun häntä
totuus. kirjoitti:
En halua enään keskustella kanssasi mistään, koita pärjätä.Sivusta seuranneena sus mors kaljapäissään puhuu totuuksia, hänen totuuksiaan, enkä ole ollenkaan ihmeissäni vaikka rekkaamattomana täällä hosuu ja heittelee noita herjoja minne milloinkin.
Tuo osoittaa vain itsensä tehostamista, odottaa että nyt häntä kehutaan, saahan sitä odottaa, ja muutamat voi peloissaan kehua, haitanneeko tuo.
Olihan tuossa joulun alla tapaus kun hän muka oli Virossa, höpsistä, kotonaan oli !!
Kyllä hänen totuutensa on ainakin minulle auennut, uskoo ken tahtoo. - ökki
totuus. kirjoitti:
huutelee taas puskasta. Minkäs sitten totuudelle mahtaa.
henkilöön käyvä mustamaalaus, siihen väärätotuus on aina turvautunut.
- pilvi*
ketun häntä kirjoitti:
Sivusta seuranneena sus mors kaljapäissään puhuu totuuksia, hänen totuuksiaan, enkä ole ollenkaan ihmeissäni vaikka rekkaamattomana täällä hosuu ja heittelee noita herjoja minne milloinkin.
Tuo osoittaa vain itsensä tehostamista, odottaa että nyt häntä kehutaan, saahan sitä odottaa, ja muutamat voi peloissaan kehua, haitanneeko tuo.
Olihan tuossa joulun alla tapaus kun hän muka oli Virossa, höpsistä, kotonaan oli !!
Kyllä hänen totuutensa on ainakin minulle auennut, uskoo ken tahtoo.tällainen on niin outoa käytöstä, ymmärsinhän minä, että minusta puhui likoon laittamisessa. Kun en kuitenkaan haluaisi uskoa, niin salakavalaa käyttäytymistä, mutta syynsä on kai hänelläkin. Mutta sellaisia muotoja kuin se saa.
Täällä voi kyllä kuka tahansa alkaa kuvittelemaan, kun ei tiedä nimettömistä ilkeilyistä, miksi ihmiset purkaa kiukkujaan tai pettymyksiään nimettöminä. Se on yhtä inhoittavaa kuin nimettömät kirjeet, joista on lukenut.
Mutta Sus--- jos luet tämän, en ole koskaan tahtonut sinulle, kuin kenellekään muullekaan elämässäni pahaa!
Se on niin luonteeni vastaista kuin olla voi. Älä minua epäile, surettaa jo puolestasi, eihän se voi olla helppoa
luulla sellaista kanssaihmisistään. Joku on joka minua vihaa, enkä minä sinua epäile Susmorsian, enkä halua epäillä ketään,mutta sanottava on, että jollekin olen palstavihollinen! Sääli sitä joka niin kokee.... - lukenut ¤
ketun häntä kirjoitti:
Sivusta seuranneena sus mors kaljapäissään puhuu totuuksia, hänen totuuksiaan, enkä ole ollenkaan ihmeissäni vaikka rekkaamattomana täällä hosuu ja heittelee noita herjoja minne milloinkin.
Kyllä hänen totuutensa on ainakin minulle auennut, uskoo ken tahtoo.pääasiassa, milloin on menossa Portugaliin ja mitä hemmetin lapsellisuuksia kaikista muista maista, ja romaanien ja albaanien ihannoimisesta. Nainen vailla miestä, Viron nyt vielä ymmärtää kun siellä asui, mutta melko omituinen naisellisuudessaan.
- 1+17
pilvi* kirjoitti:
Joka tulee esille nimettömänä. Ei haluaisi sanoa, mutta sanoo sittenkin! Kuvittelet siis, että olen konkreettinen pilvi, aurinkosi edessä taivaalla! Eikö se ole mahdoton ajatus? Ei kukaan ihminen voi olla taivaallasi estämässä aurinkoasi.
Mene hyvä ihminen lääkärille, olet nyt sekaisin!Narsistisestinen persoonallisuushäiriö aivan ilmeisesti.
- vissiinki monica jok
Seku kirjoitti:
"Tuttu väki".
Kirjautimispakko palstalle, ja sillä karkoitetaan häirikkö, tuo aina sama vänkyttäjä!joku aika sitten. ja pilven kanssa SEKUNDA vielä kaksinkertaistuu.
Ikävän tunnelman ovat palstalle tuoneet tullessaan.
- individi-sus
Kirjoitukseni kuuluu luokkaan mielipide.
Tulipahan edes vähän säpinää,se osoittanee,että olen aika intellektuelli-elli. Tapanani ei ole selvityksiä jälkikäteen annella.
Katleijalle ilmoitan,että oikea sus tässä olen,jos en kirjaudu tai kirjautumaan ei pääse,ilmoitan aina "nikkini" jossain muodossa.
Kuten otsikko tässä sanoo...sana on vapaa!Olkaa hyvät--vassokuu!- pettynyt!
jos rakennat minäkuvaasi palstalla, tuleeko hetki, jolloin tunnet "tyhjyyden" olemassaolon? Viinallako sen sammutat? Sinuun on enään vaikea uskoa.
- näin koen!
pettynyt! kirjoitti:
jos rakennat minäkuvaasi palstalla, tuleeko hetki, jolloin tunnet "tyhjyyden" olemassaolon? Viinallako sen sammutat? Sinuun on enään vaikea uskoa.
Yhdyn edelliseen, pikemminkin oman itsesi Vartiotorni, ja aika kyseenalaisilla keinoilla!
- jestas !
pettynyt! kirjoitti:
No sinä sitä et kuitenkaan ole, kun käytät näitä puska nikkejä ja sieltä sitten huutelet ja haukut ketä kulloinkin. Ne on sellaisen raukkamisen ihmisen tekosia. Sus esiintyy aina omalla nikillään ja jos joskus oluen parii ottaakin niin ei sen henki pusikkoon haise. Jännä katsoa ketähän taas otat seuraavaksi uhriksesi. Kyllä sinut häirikkönä on tiedetty jo pidemmän aikaan.
- pilvi*
jestas ! kirjoitti:
No sinä sitä et kuitenkaan ole, kun käytät näitä puska nikkejä ja sieltä sitten huutelet ja haukut ketä kulloinkin. Ne on sellaisen raukkamisen ihmisen tekosia. Sus esiintyy aina omalla nikillään ja jos joskus oluen parii ottaakin niin ei sen henki pusikkoon haise. Jännä katsoa ketähän taas otat seuraavaksi uhriksesi. Kyllä sinut häirikkönä on tiedetty jo pidemmän aikaan.
sehän tässä niin kamalaa onkin, että syytetään häiriköinnistä. Pitäisi olla aika paatunut, että tulee omalla nikillään kertomaan, että ei noin ole. Alan kyllä tympääntymään tähän sekametelisoppaan vähitellen, mutten luovuta! Oikein pitää olla oikein Juma'auttakoon!
ps. Vääryyttä vastaan taistelen niin kauan kuin elämää riittää. - pilvi*
pilvi* kirjoitti:
sehän tässä niin kamalaa onkin, että syytetään häiriköinnistä. Pitäisi olla aika paatunut, että tulee omalla nikillään kertomaan, että ei noin ole. Alan kyllä tympääntymään tähän sekametelisoppaan vähitellen, mutten luovuta! Oikein pitää olla oikein Juma'auttakoon!
ps. Vääryyttä vastaan taistelen niin kauan kuin elämää riittää.taitaa olla turhaa noin läpinäkyvää pahuutta vastaan taistella. Jää omaan liemeesi.
- pilvi*
pilvi* kirjoitti:
taitaa olla turhaa noin läpinäkyvää pahuutta vastaan taistella. Jää omaan liemeesi.
Luovutan ilomielin, kunhan pääsen eroon teistä. Jumalan kiitos minulla on puhdas omatunto. t. pilvi*
- ilkeyksiä
pilvi* kirjoitti:
taitaa olla turhaa noin läpinäkyvää pahuutta vastaan taistella. Jää omaan liemeesi.
sinä osaatkin heitää näköjään tunnistettavallakin nikillä.
- ruohonjuurelta
ilkeyksiä kirjoitti:
sinä osaatkin heitää näköjään tunnistettavallakin nikillä.
sitähän tässä sinä juhlit tunnistettavalla, itse kirjoitat aivan aivotonta tekstiä, turhia luuloja ja aivan päättömänä.
Miksi syyttelen toisia omasta käytösmallistasi, häpeä höntti. - piilossa teitä*
ruohonjuurelta kirjoitti:
sitähän tässä sinä juhlit tunnistettavalla, itse kirjoitat aivan aivotonta tekstiä, turhia luuloja ja aivan päättömänä.
Miksi syyttelen toisia omasta käytösmallistasi, häpeä höntti.niin puhelimitse kuin sähköpostiviesteillä, ettei kannata uhrata aikaansa tällaiseen, minkä Sus aloitteellaan aikaansai.
Hei då, en enään näe syytä vaivautua vuoksenne:D - KYLLÄPÄ sinä pilvi
pettynyt! kirjoitti:
olet kamala tyyppi
kolme äijää on kuollut kynsiisi,, enkä ihmettele yhtään. - tähtönen taivaan
KYLLÄPÄ sinä pilvi kirjoitti:
olet kamala tyyppi
kolme äijää on kuollut kynsiisi,, enkä ihmettele yhtään.Nyt puhuu kuiva vahapiika tekarit väärin päin suussa ja kulunut caloniperuukki roikkuu poikittain ryppyisillä kasvoillasi.
Avaa jo se joku ruokatuntikoulun on enemmän sinulle suopeaa porukkaa siellä KYLLÄPÄ sinä pilvi kirjoitti:
olet kamala tyyppi
kolme äijää on kuollut kynsiisi,, enkä ihmettele yhtään.On mielestäni häiriintyneen ihmisen kirjoittamaa tekstiä. Kyllä elämä voi olla tälläkin tyypillä ankeaa!
Epäsuomalaista puskista räyhäämistä ei voi käsittää.- Seku
tähtönen taivaan kirjoitti:
Nyt puhuu kuiva vahapiika tekarit väärin päin suussa ja kulunut caloniperuukki roikkuu poikittain ryppyisillä kasvoillasi.
Avaa jo se joku ruokatuntikoulun on enemmän sinulle suopeaa porukkaa sielläAloitin tämän palstakirjoittelun runsaat puoli vuotta sitten.
Tulin mukaan nykyisellä rekatulla nikilläni, jonka joku on täysin oikeutetusti vääntänyt sekundaksi.
Sekunda on minulle niin sopiva nimitys, että olen mukisematta hyväksynyt sen. Nimittäin, kun ranteet ja nilkka ovat murtuneet ja olo muutenin "sekundsmaista" niin en ole edes loukkaantunut.
Kuitenkin, loukkaannuin ja olen loukkaantunut Pilvin puolesta, sillä ainakin joku muistaa kuinka Pilviä epäiltiin minuksi, ja minua Pilviksi, vaikka olemme todellakin täysin eri henkilö.
Hän joka "syytti" meitä, tietää itse oman epäluuluulonsa aiheuttaman kirjoituksen palstalla.
Tuskin muut muistavatkaan, sillä olen ollut panevinani merkille, että vain omat kirjoitukset noteerataan, niitä katsellaan ja muiden ajatukset luetaan hätäisesti, ymmärretään sen tähden väärin, jos ymmärretään ollenkaan.
Miettikäämme ensin edes hetki, ennenkuin vastaamme "hyvää päivääkirvesvartta-tyyliin." - *Kukkahame*
capt.cöpenick kirjoitti:
On mielestäni häiriintyneen ihmisen kirjoittamaa tekstiä. Kyllä elämä voi olla tälläkin tyypillä ankeaa!
Epäsuomalaista puskista räyhäämistä ei voi käsittää.Käsittämätöntä........??
Ei voi olla täysi-ikäisiä eikä täysipäisiä, säälittää että terveille syötetään lääkkeitä, ja nämä hääräävät vapaana.
En usko että Pilvi* kirjoittaa piilonikeillä, ne on nämä 'totuuden puhujat' / raukat.
Häiriintyneitä tuntuu löytyvän. - ????
piilossa teitä* kirjoitti:
niin puhelimitse kuin sähköpostiviesteillä, ettei kannata uhrata aikaansa tällaiseen, minkä Sus aloitteellaan aikaansai.
Hei då, en enään näe syytä vaivautua vuoksenne:Dkuka tuossa sanoo olevansa piilossa ja sanoo hei då ?
- totuus.
*Kukkahame* kirjoitti:
Käsittämätöntä........??
Ei voi olla täysi-ikäisiä eikä täysipäisiä, säälittää että terveille syötetään lääkkeitä, ja nämä hääräävät vapaana.
En usko että Pilvi* kirjoittaa piilonikeillä, ne on nämä 'totuuden puhujat' / raukat.
Häiriintyneitä tuntuu löytyvän.kolistelevat puupäitään yhteen jotta sahajauhot vaan pöllyää. Lukekaapa koko ketju ajatuksella jos pystytte, riuhukaa vasta sitten jos on aihetta.
- utelias.
piilossa teitä* kirjoitti:
niin puhelimitse kuin sähköpostiviesteillä, ettei kannata uhrata aikaansa tällaiseen, minkä Sus aloitteellaan aikaansai.
Hei då, en enään näe syytä vaivautua vuoksenne:DOnko tässä taas kysymyksessä tämä moni nikki pilvi* joka puskasta taas räksyttää.
- totuuden tähden
totuus. kirjoitti:
kolistelevat puupäitään yhteen jotta sahajauhot vaan pöllyää. Lukekaapa koko ketju ajatuksella jos pystytte, riuhukaa vasta sitten jos on aihetta.
taasen teilaa koko porukan, väärä totuus ei osaa muuta kun halveksia meitä eläkeläiskerhoissa oppimillaan keinoilla.
Mielestäni tuo susin 'nikkimuuntuvuus' kertoo notkeasta luovuudesta. Mitä siihen kuuluisaan 'kupinottoon' tulee, niin ollanhan me se tässä vaiheessa ansaittu; kun siltä tuntuu.
Pari vuotta sitten joku kirkkoherra pääs ihan iltalehtien sivuille kun meni AB:stä itte ruokaviininsä hakemaan. Saattoi olla lestadiolaisalueella tapahtunut.- totuus.
*Kukkahame* kirjoitti:
Käsittämätöntä........??
Häiriintyneitä tuntuu löytyvän.Silmät aivan kuin puupallot kun piti tuijottaa ruutua, mutta kannatti...
Tuo tunteen purkaus ja kanssa ihmisten diaknosisointi ei muuten ole aivan hyvä asia. Luo sinäkin koko ketju niin olet paljon viisampi. Aina on parempi jos vähän syventyy sellaisten henkevien ihmisten sanomisiin kuten tämän sus. morsiamenkin kirjoituksiin. Niissä on ollut aina sanomaa ja syvyyttä.
Ei tämmöset pilven* tyhjänpäiväiset läpinät ajattelevia ihmisiä kiinnosta. - *Kukkahame*
totuus. kirjoitti:
Silmät aivan kuin puupallot kun piti tuijottaa ruutua, mutta kannatti...
Tuo tunteen purkaus ja kanssa ihmisten diaknosisointi ei muuten ole aivan hyvä asia. Luo sinäkin koko ketju niin olet paljon viisampi. Aina on parempi jos vähän syventyy sellaisten henkevien ihmisten sanomisiin kuten tämän sus. morsiamenkin kirjoituksiin. Niissä on ollut aina sanomaa ja syvyyttä.
Ei tämmöset pilven* tyhjänpäiväiset läpinät ajattelevia ihmisiä kiinnosta.et taida ymmärtää kuvakieltä etkä sen myötä elämää
pidäppä tauko ja lue uudelleen missä ketjussa se puupallo juttu on
enpä viitsi tuhlata pilkkuja pisteitä välttää ilman pilkkuja ;-DDD
vanhuuden oireita silmissä jos saanen no olkoon - ( o ) # ( o )
*Kukkahame* kirjoitti:
et taida ymmärtää kuvakieltä etkä sen myötä elämää
pidäppä tauko ja lue uudelleen missä ketjussa se puupallo juttu on
enpä viitsi tuhlata pilkkuja pisteitä välttää ilman pilkkuja ;-DDD
vanhuuden oireita silmissä jos saanen no olkoontuo suomalaisten mäkikotka tuli toiseksi!
Onnea nuorukaiselle oikein koko kontillinen, lämmin ajatus tavatkoon hänet
Silmät aivan kuin puupallot kun piti tuijottaa ruutua, mutta kannatti.
Uskoakseni paremin niillä puupalloilla näkee kun pers silmällä tai oksanreijällä. - voima kanssasi
capt.cöpenick kirjoitti:
Mielestäni tuo susin 'nikkimuuntuvuus' kertoo notkeasta luovuudesta. Mitä siihen kuuluisaan 'kupinottoon' tulee, niin ollanhan me se tässä vaiheessa ansaittu; kun siltä tuntuu.
Pari vuotta sitten joku kirkkoherra pääs ihan iltalehtien sivuille kun meni AB:stä itte ruokaviininsä hakemaan. Saattoi olla lestadiolaisalueella tapahtunut.Susin nikki muutokset ovat kaikki tunnistettavissa. Teksti on hyvin poikkeavaa ja laadukasta verrattua täällä kirjoittavien kanojen kirjoituksiin, jotka ovat yleensä tyhjänpäiväistä jaarittelua, eivätkä ajatuksiltaan kanna yhtään mihinkään. Erittäin suuri harmi jos menettäisimme tämmöisen maailmaa paljon nähneen, kokeneen kirjoittajan palstalta. Se saattaisi olla koko palstan loppu. Toivottavasti Susi ei kovasti pahoita mieltänsä näiden muutamien, vai pitäisikkö sanoa parin häirikkö naisen käytöksestä, joka on todella brutaalia, moukkamaista, alaarvoista ja sivistymätöntä.
- ei kiva tuo illuusia
capt.cöpenick kirjoitti:
On mielestäni häiriintyneen ihmisen kirjoittamaa tekstiä. Kyllä elämä voi olla tälläkin tyypillä ankeaa!
Epäsuomalaista puskista räyhäämistä ei voi käsittää.Outo ja epärehellinen, ite uskoo välillä todeksikin noita illuusioitaan
- etsivivä-amadeus
voima kanssasi kirjoitti:
Susin nikki muutokset ovat kaikki tunnistettavissa. Teksti on hyvin poikkeavaa ja laadukasta verrattua täällä kirjoittavien kanojen kirjoituksiin, jotka ovat yleensä tyhjänpäiväistä jaarittelua, eivätkä ajatuksiltaan kanna yhtään mihinkään. Erittäin suuri harmi jos menettäisimme tämmöisen maailmaa paljon nähneen, kokeneen kirjoittajan palstalta. Se saattaisi olla koko palstan loppu. Toivottavasti Susi ei kovasti pahoita mieltänsä näiden muutamien, vai pitäisikkö sanoa parin häirikkö naisen käytöksestä, joka on todella brutaalia, moukkamaista, alaarvoista ja sivistymätöntä.
Susin kirjoitelmat pirskahtelevat kuin hyvä kuohuviini.
Luen aina kaikki Hänen kirjoitelmansa.Harvoin vastaan,kun en ole niin koulujakäynyt,että pystyisin sivistyssanoja käsittelemään.Kirjallisuuden lukeminenkin jäänyt lähinnä elämäkertoihin ja romantiikkaan. - 11+10
Seku kirjoitti:
Aloitin tämän palstakirjoittelun runsaat puoli vuotta sitten.
Tulin mukaan nykyisellä rekatulla nikilläni, jonka joku on täysin oikeutetusti vääntänyt sekundaksi.
Sekunda on minulle niin sopiva nimitys, että olen mukisematta hyväksynyt sen. Nimittäin, kun ranteet ja nilkka ovat murtuneet ja olo muutenin "sekundsmaista" niin en ole edes loukkaantunut.
Kuitenkin, loukkaannuin ja olen loukkaantunut Pilvin puolesta, sillä ainakin joku muistaa kuinka Pilviä epäiltiin minuksi, ja minua Pilviksi, vaikka olemme todellakin täysin eri henkilö.
Hän joka "syytti" meitä, tietää itse oman epäluuluulonsa aiheuttaman kirjoituksen palstalla.
Tuskin muut muistavatkaan, sillä olen ollut panevinani merkille, että vain omat kirjoitukset noteerataan, niitä katsellaan ja muiden ajatukset luetaan hätäisesti, ymmärretään sen tähden väärin, jos ymmärretään ollenkaan.
Miettikäämme ensin edes hetki, ennenkuin vastaamme "hyvää päivääkirvesvartta-tyyliin."On tavallista epäillä ja tunnistaa joku uusi joksikin toiseksi. Huh. Onneksi on 15 vuotta aikaa tähän ikäryhmään ja elää elämänsä niin ettei katkeroidu eikä tarvitse, toivottavasti, tuntemattomia ihmisiä panetella. Huh. Mikä ihme mättää hienossa iässä olevia ihmisiä. Vai onko niin, että täällä seikkailee aivan eri ikäiset. Kuten itsekin olen. Ei vaan tulisi pieneen mieleenikään haukkua ketään saatikka irvailla kenekään persoonaa.
- tämä.
ei kiva tuo illuusia kirjoitti:
Outo ja epärehellinen, ite uskoo välillä todeksikin noita illuusioitaan
pilvi ollut ennen kaptköpin ihastus, miten se nyt noin sanoi...
totuus. kirjoitti:
kolistelevat puupäitään yhteen jotta sahajauhot vaan pöllyää. Lukekaapa koko ketju ajatuksella jos pystytte, riuhukaa vasta sitten jos on aihetta.
Jopas panit pahan! Eipä monikaan pysty löytämään tästä ketjusta paljonkaan järkeä.
- 13+12
Ilmeisesti on vaikea ymmärtää, ettei mikään pysy jatkuvasti samana. Palstalle tulee uusia ihmisiä, jotka tälle Susmorsian nim. merkkiä käyttävälle tuottaa ongelmia. Ei ole ensimmäinen kerta, kun hän erehtyy "luulemaan"
Ikävää on todeta, että sekaannusta aiheuttaa palstakirjoittajille nuo toistuvat harhaluulot.- se on kuulkaa tätä
kuuluvat iäkkäiden ihmisten elämään. Normaali ilmiö, josta dementoituminen alkaa. Minulla on muutamia tuttavia 70 ikäisissä. Yksi ei voi pitää ikkunaa auki, kun miehiä kuulema tulee ikkunasta sisään ( kolmanteen kerrokseen). Postiluukuista lasketaan kaasua asuntoon ja varkaat kulkevat omin avaimin, vaikka turvaketjukin on päällä. Olen kuullut järisyttäviä juttuja alushousuvarkauksista ja muista elämää mullistavista tapahtumista.
Edellä oli vain naisten kokemuksia, mutta miehetkin dementoituvat. Eräs tuttu mies ei juurikaan saa nukutuksi, kun naiset kiipeilevät kaiken yötä hänen palotikkaillaan ja tunkeutuvat makuuhuoneeseen asti. Hameiden liepeet vain viuhuvat, kun naiset kiirehtivät hänen sänkynsä ohi. Kukaan ei vissiin ole pysähtynyt sänkyyn, ei ole ainakaan tämä henkilö ole maininnut. Voihan se olla sensuroitu osastokin.
Pyykkiä täällä pesty,tais olla isokin pyykki,toivottavasti ennätitte ees pienet unet ottaa.
Harvinaisen hyvä ketju,näin se pittää,reipasta meininkii. Niin paljon asiaa,ettei ens lukasulla kerkii kuin rääppästä jottain eikä saa selevääkään,vaikka ihan selevin päin oonkin.
hoksasin montakin hauskaa seikkaa, minut ja elämäni näyttisi monikin tuntevan paremmin kuin minä itse...vaikken kovin paljon oo kertoillutkaan täällä palstalla...heh.
änessä tuntui olevan jäseniä jostain nuhteetomasta rouvakerhosta,jolla ei kaiketi oo mittään "pahheita."
Sus-polosella niitä roppakaupalla....onpa elämä ollut antoisaa ja mielenkiintosta.Minusta luetelluisa "tiedoissa" tuli kyllä aika paljon haksahduksia,mutta se pantakoon kiivastumisien syyksi. Joku osuvakin huomio...ihan hupsu olen kyllä,mutta huumormielinen,vaikka joskus Pajazzona nauraisinkin.
Mut mie taian kuiteski parraiten ite tuntee ja tietää,kuka mie oon,mitä teen tai mitä olen tehnyt.
Kiitos,kaiken kaikkiaan loistavia juttuja,täytyy viel antaumuksella syventyy,kuhan tässä saap silimäsä auki.- 3+1=4
Niitäkin on joskus ollut, mutta eri aloittajan. Jos tätä sekavuuden ja syyttelyt & epäluulon ketjua pitää loistavana , sanoo se ainoastaan aloittajan vääristyneestä käsityskyvystä jotakin.
Taitavasti hän "petaa" hämäyspeiton kirjoituksellaan, jota voi pitää jopa hyvänä, jos ei tarkoitus olisi selvä.
Suojautuminen aiheuttamastaan sotkusta. Uskooko hän tuota voitavan niellä? Tyhminä pitää.
Dokumenttinä tämä ketju on paikallaan. - 15+4
3+1=4 kirjoitti:
Niitäkin on joskus ollut, mutta eri aloittajan. Jos tätä sekavuuden ja syyttelyt & epäluulon ketjua pitää loistavana , sanoo se ainoastaan aloittajan vääristyneestä käsityskyvystä jotakin.
Taitavasti hän "petaa" hämäyspeiton kirjoituksellaan, jota voi pitää jopa hyvänä, jos ei tarkoitus olisi selvä.
Suojautuminen aiheuttamastaan sotkusta. Uskooko hän tuota voitavan niellä? Tyhminä pitää.
Dokumenttinä tämä ketju on paikallaan.Oi,onnellinen,joka herättää
niitä voimia hyviä voisi !
Oi, ihmiset toistanne ymmärtäkää
niin ette niin kovat oisi !
Ja yksi jos murtuis, muut tukena ois ?
Oi, ihmiset toistanne suvaitkaa !
Niin suuri, suuri on maa.
Ote Eino Leinon runosta hymyilevä Apollo, sopii tähän aamuun. - ....
15+4 kirjoitti:
Oi,onnellinen,joka herättää
Ote Eino Leinon runosta hymyilevä Apollo, sopii tähän aamuun.tekee ketjun lukemisen helpommaksi kesää.
Totuus, - mikähän se on näissä kaikissa viesteissä?
En silti aloittajaa kritisoi, varmasti yrittää selkiyttää kummallista palstan tunnelmaa. - Seku
15+4 kirjoitti:
Oi,onnellinen,joka herättää
Ote Eino Leinon runosta hymyilevä Apollo, sopii tähän aamuun.En muista mistä runostaan, mutta Leinoa kuitenkin :
"Ken itse kerran on onnellinen, se tahtoisi onnehen jokaisen...."
Eli runoilijan ajatus on, että onnellinen ihminen tuottaa, ainakin tahtoisi tuoda ympärilleen hyvyyttä ja harmoniaa, ei sekasortoa ja riitaa.
Tyytymätön ja onneton taas saada muutkin tuntemaan pahaa oloa.
Eino Leino kirjoitti myös :" Te ystävät joiden rinnassa kyyt yönmustat pistää ja kalvaa. Te joita syyttävi sydämen syyt ja elämä harmaja halvaa...."
Niin se menee, kun olemme tasapainoisia, koemme henkistä sekä fyysistä hyvää oloa, toivomme sitä muillekin.
Toivottavasti tämä päivä on parempi kuin eilinen. Ainakin uskallan ehdottaa palstakirjoittajia tekemään uudenvuoden lupauksen. Olkaamme kohteliaita ja hienotunteisia, vaikka näkisimme asiat eri tavalla, ja väittelisimmekin niistä!
kenellä siihen halua.Kantaa en ota enää millään lailla.
Hyvää vuodenvaihdetta ja Uutta Alkavaa!- klo 9.18
Aloitus on pelkkää jahkailua, miten siitä nyt voisi asiallista saadakaan?
Kyllä omiaan on ollut aihetta antamaan, eikä siinä enää autoa vierasperäiset sanat eikä suomalaiset kirosanatkaan, samaa sönkötystä ja lisää tuli tässä. - se joka viimeksi....
Ainakin minulla päättyy vanha vuosi mallikkaasti. Hyvillä mielin siirryn Uuteen vuoteen. Eikä minua edes haittaa tämä pilven palstalaisille antama sika-nimytys. Tosin harvapa täällä osaa tuon raamatun lauseen oikein tulkita. Siihen kun ei taida löytyä Googlelta vastausta. Aivan mallikas ja piristävä ketjuhan tässä on saatu aikaiseksi. Kyllä tässä on saanut hihitellä taas pitkin aamua lukiessa näiden kanojen kotkotuksia. On mahtanut monelta vaipat kastua, suutuspäissään näppistä hakatessa.
Uskoakseni sinullakin on ollut hauskaa.
Huvittaa muuten muutama tyyppi, jolla ei puu päästä irtoa muuta, kuin tikkuja kynsien alle, on näemmä täytynyt taas lainata kansan runoilijan tekstejä..... - 13
se joka viimeksi.... kirjoitti:
Ainakin minulla päättyy vanha vuosi mallikkaasti. Hyvillä mielin siirryn Uuteen vuoteen. Eikä minua edes haittaa tämä pilven palstalaisille antama sika-nimytys. Tosin harvapa täällä osaa tuon raamatun lauseen oikein tulkita. Siihen kun ei taida löytyä Googlelta vastausta. Aivan mallikas ja piristävä ketjuhan tässä on saatu aikaiseksi. Kyllä tässä on saanut hihitellä taas pitkin aamua lukiessa näiden kanojen kotkotuksia. On mahtanut monelta vaipat kastua, suutuspäissään näppistä hakatessa.
Huvittaa muuten muutama tyyppi, jolla ei puu päästä irtoa muuta, kuin tikkuja kynsien alle, on näemmä täytynyt taas lainata kansan runoilijan tekstejä.....*** Samat fraasit tunnetulla ylimielisellä tyypillä!
- siinä
se joka viimeksi.... kirjoitti:
Huvittaa muuten muutama tyyppi, jolla ei puu päästä irtoa muuta, kuin tikkuja kynsien alle, on näemmä täytynyt taas lainata kansan runoilijan tekstejä.....on vakka ja kansi löytäneet toisensa.
- ne erottaa
13 kirjoitti:
*** Samat fraasit tunnetulla ylimielisellä tyypillä!
ja onnellisella!
- 2+5
ne erottaa kirjoitti:
ja onnellisella!
kuin ......................!
- Seku
siinä kirjoitti:
on vakka ja kansi löytäneet toisensa.
Aivan kuin tuolla aikaisemmin Jepuliksen ketju. Voisivat perustaa yhdessä sellaisen Oy: n tapaisen. Jakaisivat yhdessä tuoton firman menestyksestä. Tarkoitan ihmettelyn ja kiitoksen.
Tarkoittikohan edellinen nimimerkki juuri heitä, kirjoittaessaan pienen nasevan viestin nikillä "siinä".
Hänhän sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi, että siinä ovat vakka ja kansi löytäneet toisensa. - Kelmi ja katala
Seku kirjoitti:
Aivan kuin tuolla aikaisemmin Jepuliksen ketju. Voisivat perustaa yhdessä sellaisen Oy: n tapaisen. Jakaisivat yhdessä tuoton firman menestyksestä. Tarkoitan ihmettelyn ja kiitoksen.
Tarkoittikohan edellinen nimimerkki juuri heitä, kirjoittaessaan pienen nasevan viestin nikillä "siinä".
Hänhän sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi, että siinä ovat vakka ja kansi löytäneet toisensa.Oliko tämäkin mielipide pakko kirjoittaa?
Minun on ihan pakko ihmetellä tätä touhua, Seku, minä vaan, ym. jos joku on ilkeä, sitä teidän pitää omalla viestillänne vahvistaa.
Lyötyä on helppo lyödä, silloinhan ei ole ensimmäisen kiven heittäjä - näin on marjat
13 kirjoitti:
*** Samat fraasit tunnetulla ylimielisellä tyypillä!
Sille ei todellakaan voi mitään jos palstalla on parikin ylitse kanalauman yltävää tyyppiä. Niille ei voi muuta kuin olla salaa kateellinen.
Katsoppas kuomaseni. Ettet sinäkin vähä sanaisena lahjakkuutena, olisi juuri niitä tyyppejä jotka ovat seisseet jonon hänillä silloin, kun järkeä ja älyä on jaettu, jonon alussa sitä tuupattiin kauhalla loppupäässä ainoastaa teelusikalla. - 15
näin on marjat kirjoitti:
Sille ei todellakaan voi mitään jos palstalla on parikin ylitse kanalauman yltävää tyyppiä. Niille ei voi muuta kuin olla salaa kateellinen.
Katsoppas kuomaseni. Ettet sinäkin vähä sanaisena lahjakkuutena, olisi juuri niitä tyyppejä jotka ovat seisseet jonon hänillä silloin, kun järkeä ja älyä on jaettu, jonon alussa sitä tuupattiin kauhalla loppupäässä ainoastaa teelusikalla.Ja aina samaa, levykö jäi päälle?
- jestas.
Seku kirjoitti:
Hänhän sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi, että siinä ovat vakka ja kansi löytäneet toisensa.taas höpäjää. Kuka on vakka ja kuka on kansi. Onko se pilvi*ja kukkahame ? Ainakin ilkeilijänä on kukkahame siirtynyt pilven leiriin ja kohta ottaa sitten tavakseen huudella puskasta. On niinkuin aivan hiljan astunut viivan yli !!!
Tuskin Sus kuitenkaan mikään vakka on, vaikka älyllään onkin valovuosien päässä tästä kanalaumasta. - Minua ei vihata.
Seku kirjoitti:
Hänhän sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi, että siinä ovat vakka ja kansi löytäneet toisensa.Kipu tekee hänet vihaiseksi, ja hän projisioi sen oman vihansa muihin,
ne ovatkin muka muut, jotka vihaavat.
Ja hän onkin vaton uhri ja objekti.
Tällainen esivanhuuden mielitauti on vanhuksilla tavallista. - Puskan Takaa
Minua ei vihata. kirjoitti:
Kipu tekee hänet vihaiseksi, ja hän projisioi sen oman vihansa muihin,
ne ovatkin muka muut, jotka vihaavat.
Ja hän onkin vaton uhri ja objekti.
Tällainen esivanhuuden mielitauti on vanhuksilla tavallista.Luulotauti on helppo tauti, mutta hankala sairastaa, puskasta voi huudella ja syytää siitä muita.
Nimitellä järkevimpiään ja voi rauhassa uskoa että vihataan, ainakin inhotaan.
Miten kukaan voi elää aina happamena?
Täälläkin lemuaa outo kalman haju HYi! - osata
Puskan Takaa kirjoitti:
Luulotauti on helppo tauti, mutta hankala sairastaa, puskasta voi huudella ja syytää siitä muita.
Nimitellä järkevimpiään ja voi rauhassa uskoa että vihataan, ainakin inhotaan.
Miten kukaan voi elää aina happamena?
Täälläkin lemuaa outo kalman haju HYi!muuta, kuin haukkua toinen toistaan. En mmärrä, miten voidaan roikkua tällaisessa ketjussa aamusta iltaan, josta ei saa, kuin pahan mielen. Eikä tämä ole ainut ketju missä näin tehdään. Onneksi olen päässyt eroon ja hankkinut itselleni elämän. Tehkää samoin, niin säästätte itseänne monelta mielipahalta. Ei täällä roikkuminen ole minkään arvoista.
Täällä lemuaa todella, olen kanssasi samaa mieltä. - totta..
osata kirjoitti:
muuta, kuin haukkua toinen toistaan. En mmärrä, miten voidaan roikkua tällaisessa ketjussa aamusta iltaan, josta ei saa, kuin pahan mielen. Eikä tämä ole ainut ketju missä näin tehdään. Onneksi olen päässyt eroon ja hankkinut itselleni elämän. Tehkää samoin, niin säästätte itseänne monelta mielipahalta. Ei täällä roikkuminen ole minkään arvoista.
Täällä lemuaa todella, olen kanssasi samaa mieltä.mutta vetipä nämä raadot vaan sinutkin paikalle , no minäkin tulin saman sanomaan.
- edellinen
totta.. kirjoitti:
mutta vetipä nämä raadot vaan sinutkin paikalle , no minäkin tulin saman sanomaan.
mutta mielipiteeni tulin vain sanomaan, kun noita viestejä luin. En moiti ihmisiä ihmisinä, vaan kirjoituksia.
- tuiturluttia
edellinen kirjoitti:
mutta mielipiteeni tulin vain sanomaan, kun noita viestejä luin. En moiti ihmisiä ihmisinä, vaan kirjoituksia.
olen samaa mieltä, ne kun ilmestyy aivan tyhjästä, eihän ihmisiä voi moittia, kun vain muutamia
- saa kun
tuiturluttia kirjoitti:
olen samaa mieltä, ne kun ilmestyy aivan tyhjästä, eihän ihmisiä voi moittia, kun vain muutamia
alottaa ketjun haukkumalla toista, kuten tämän ketjun aloittaja.
- 20+19
saa kun kirjoitti:
ottaa niin päähän nähdä tämän jatkuvan:
Että PERKELEEN RUMA KETJU ! pantiin alkuun, ymmärtäkää edes lopettaa! - se aloittaa
20+19 kirjoitti:
Että PERKELEEN RUMA KETJU ! pantiin alkuun, ymmärtäkää edes lopettaa!aina uuden , onhan nähty monet kerrat.
- puhuu asiaa
saa kun kirjoitti:
ja on monessa kohtaa oikeassa. Sanoo suoraan mitä ajattelee, eikä ajattele mitä sanoo.
Hyvä tyyppi on, ihailen. - nestettäkö otsassasi
20+19 kirjoitti:
Että PERKELEEN RUMA KETJU ! pantiin alkuun, ymmärtäkää edes lopettaa!Ole hyvä ihminen kuitenkin varovainen ettei kupla otsassasi puhkea. Se on nimittäin aiemmin joltain palstalaiselta puhjennut eikä toipumisesta ole vieläkään tietoa.
- pilvi*
puhuu asiaa kirjoitti:
ja on monessa kohtaa oikeassa. Sanoo suoraan mitä ajattelee, eikä ajattele mitä sanoo.
Hyvä tyyppi on, ihailen.palstalla on häirikkö, joka estottomasti laukoo inhoittavuuksiaan, mutta ei saisi kohdistaa epäluulojaan syyttömiin! Se osoittaa huonoa arviointikykyä!
Makriinan puheenvuoro oli järkiasiaa, siihen ei voi kuin yhtyä! - niin,
puhuu asiaa kirjoitti:
Hyvä tyyppi on, ihailen.Samaa mieltä olen Sususta. Ei vaan täällä oleva porukka tahdo aina ymmärtää susun kirjoituksia, Niihin täytyy vähän syventyä. Täällä tuskin maltetaan edes viestiä kunnolla lukea, kun jo höyrytään saamaan oma sanottavansa ketjuun.
- jestas sentään
pilvi* kirjoitti:
palstalla on häirikkö, joka estottomasti laukoo inhoittavuuksiaan, mutta ei saisi kohdistaa epäluulojaan syyttömiin! Se osoittaa huonoa arviointikykyä!
Makriinan puheenvuoro oli järkiasiaa, siihen ei voi kuin yhtyä!ketjussa takaisin päin, siellä on sinun viestistäsi otos jossa nimität palstalaisia sioiksi joille sinun ei kannata heittää arvokkaita helmiäsi. Kaksinaamainen tekopyhä hurskastelija olet.
Ettäs kehtaat. Todellinen häirikkö ja itseäsi täynnä oleva narri. - kirjoitus
jestas sentään kirjoitti:
ketjussa takaisin päin, siellä on sinun viestistäsi otos jossa nimität palstalaisia sioiksi joille sinun ei kannata heittää arvokkaita helmiäsi. Kaksinaamainen tekopyhä hurskastelija olet.
Ettäs kehtaat. Todellinen häirikkö ja itseäsi täynnä oleva narri.virhe. Kysymyksessähän on tietysti pilvi* ei päivi* jestas sentään.
- pilviä.
pilvi* kirjoitti:
palstalla on häirikkö, joka estottomasti laukoo inhoittavuuksiaan, mutta ei saisi kohdistaa epäluulojaan syyttömiin! Se osoittaa huonoa arviointikykyä!
Makriinan puheenvuoro oli järkiasiaa, siihen ei voi kuin yhtyä!sus syytti monen nikin käytöstä. Tuo pilvin puhuma härikköjuttu on ihan eri asia.
- mikäpä olet sinä
pilvi* kirjoitti:
Makriinan puheenvuoro oli järkiasiaa, siihen ei voi kuin yhtyä!pilvi* täällä jaottelemaan ihmisiä häiriköiksi ja ei häiriköiksi ? Tätä vaan kysyn. On niinkuin haluaisit haastaa riitaa.
- se aloittaa
se aloittaa kirjoitti:
aina uuden , onhan nähty monet kerrat.
Aloita sinäkin. Mitä tuossa naut. Roikut tässä tämän ketjun mukana kuin paska tiukun nenässä. Älä siis ruikuta. Kiittele paremminkin kun saat luettavaksesi näin laadukasta viihdettä.
Ethän surkimus taaskaan osannut pysyä poissa, vaan luit tämänkin viestin kuin piru raamattua. - minäkin sanoa
pilviä. kirjoitti:
sus syytti monen nikin käytöstä. Tuo pilvin puhuma härikköjuttu on ihan eri asia.
Syy ja seuraus seuraavat toisiaan. Ei täällä ole ketään syytömästi varmaankaan häiriköity. Kyllä sen olen huomannut aina olevan jostain lähtöisin, jostain sen hetkisestä tai aiemmasta tapahtumasta.
Onhan tietysti ärsyttäviä kirjoituksia kuten jos esimerkiksi tällä yleisellä palstalla ryhdytään kuvannollisesti nuolemaan jonkun ahteria. Sellaiset asiat voitanee hoitaa meilaten tai sitten sätti palstoilla. Niin kuin täällä onneksi monella on tapana tehdäkkin. - utelias,
pilviä. kirjoitti:
sus syytti monen nikin käytöstä. Tuo pilvin puhuma härikköjuttu on ihan eri asia.
missähän tuo pilven* puhuma häirikköjuttu on luettavissa. Tai laita vaikka linkki tänne.
- YO-
pilvi* kirjoitti:
Makriinan puheenvuoro oli järkiasiaa, siihen ei voi kuin yhtyä!Entinen alakoulun lehtori vaiko itse Ruune. Ohjeita ja kirjoittajien arvosteluita tulee solkenaan. Eiköhän täällä jokainen saa kuitenkin olla asioista mitä mieltä tahansa. Ei täällä tarvita näitä päälle päsmäreitä.
- lukija ¤
YO- kirjoitti:
Entinen alakoulun lehtori vaiko itse Ruune. Ohjeita ja kirjoittajien arvosteluita tulee solkenaan. Eiköhän täällä jokainen saa kuitenkin olla asioista mitä mieltä tahansa. Ei täällä tarvita näitä päälle päsmäreitä.
mutta taitaa olla likaa vaadittu teikäläisiltä! Mutta rahvas nyt on mitä on, pysyisitte vaan siellä nuhruisissa kämpissänne kurjan elämänne parissa, joka heijastuu tännekin.
- lukija ¤
YO- kirjoitti:
Entinen alakoulun lehtori vaiko itse Ruune. Ohjeita ja kirjoittajien arvosteluita tulee solkenaan. Eiköhän täällä jokainen saa kuitenkin olla asioista mitä mieltä tahansa. Ei täällä tarvita näitä päälle päsmäreitä.
kun päästää läpi ajattelemattomia sanoja! Etteikö tarvita ohjeita? Olen varma, että ymmärrät niitä tarvittavan.
- mukana ollut
niin, kirjoitti:
Samaa mieltä olen Sususta. Ei vaan täällä oleva porukka tahdo aina ymmärtää susun kirjoituksia, Niihin täytyy vähän syventyä. Täällä tuskin maltetaan edes viestiä kunnolla lukea, kun jo höyrytään saamaan oma sanottavansa ketjuun.
seli seli entiseltä hovilta, joka rakastaa riitaisuuksia!
On se jännää kun on SäRMÄÄ. Yäk! - ajatteleva ¤
minäkin sanoa kirjoitti:
Syy ja seuraus seuraavat toisiaan. Ei täällä ole ketään syytömästi varmaankaan häiriköity. Kyllä sen olen huomannut aina olevan jostain lähtöisin, jostain sen hetkisestä tai aiemmasta tapahtumasta.
Onhan tietysti ärsyttäviä kirjoituksia kuten jos esimerkiksi tällä yleisellä palstalla ryhdytään kuvannollisesti nuolemaan jonkun ahteria. Sellaiset asiat voitanee hoitaa meilaten tai sitten sätti palstoilla. Niin kuin täällä onneksi monella on tapana tehdäkkin.murhasta, syyllinenkö on? Voiko sen julmemmin ihmistä kohdella? Niin, että turha on yrittää puolustella asioita!!!
- lukija ¤ 60
minäkin sanoa kirjoitti:
Onhan tietysti ärsyttäviä kirjoituksia kuten jos esimerkiksi tällä yleisellä palstalla ryhdytään kuvannollisesti nuolemaan jonkun ahteria. Sellaiset asiat voitanee hoitaa meilaten tai sitten sätti palstoilla. Niin kuin täällä onneksi monella on tapana tehdäkkin.Huh huh nyt selvis sekin.
- ihmettelevä+
mukana ollut kirjoitti:
seli seli entiseltä hovilta, joka rakastaa riitaisuuksia!
On se jännää kun on SäRMÄÄ. Yäk!kuka on tämä Pilvi* joka herättää näiden mielenkiinnon tässä mittakaavassa? Joku murhaajako? Vai mitä tällä palstalla yritetään aikaansaada. Taitaa olla akkojen juorupalsta meneillään.
Onneksi ei tarvitse osallistua enempää. Huh huh. - eikös
ihmettelevä+ kirjoitti:
kuka on tämä Pilvi* joka herättää näiden mielenkiinnon tässä mittakaavassa? Joku murhaajako? Vai mitä tällä palstalla yritetään aikaansaada. Taitaa olla akkojen juorupalsta meneillään.
Onneksi ei tarvitse osallistua enempää. Huh huh.se oo jokin Pietarista tullut maahan muuttaja. Tai en mää oikeest tiedä.
vielä.
Miksi intät tosiasioita,vaikka olet itsekin sanonut siksi kirjoittavasi monilla muillakin,millä tahansa "nikillä",kun et kehtaa aina Pilvi-nikkiä näkösällä ja "äänessä" pitää.Olet myöntänyt ITSE tekeväsi näin.Ja nyt näin sitten sorrettuna ja puolustuskannalla...huhhuh,sanon jo minäkin. Kyllä se on epärehellisen omituista.Sanot asiallisimmat ja "tärkeimmät" kirjottavasi Pilvillä.Ja jos mahdottomia häirikkökirjoituksia niskaansa saa,kyllä silloin jotain syytä on itsessäänkin.Voi toki,miten paljon minä,mutta omasta mielestäni olen kehittynyt ihan kivasti,ottanut vähän opiksikin,vaikka edelleenkin monesti kirjoitan,mitä mieleen juolahtaa.Alkanenko vihdoin kehittyä aikuiseksi minäkin...hmm....toivottavasti en.
Ja näillä numeronikeillä on helppo pelailla,voi laukoa mitä vain.Sanotaanpa minua vaikka luulosairaaksi tai ihan mikskä vaan,niin tässäkin ketjussa olet ennättänyt useammalla jo kirjoittaa,eiköhän liene itsekuri-asiakin sinulta lähtöisin ja aika rumasti rahvaasta.Ennenkin olet muilta "vaatinut" itsekuria ja harkintakykyä,sinullahan se kateissa.
Onko sinun käyttämäsi Pilvi-tyyli ainoa tänne kelpuutettava ja vain sinun ajatuksesi "oikeita",niin että olet koko vuoden toisille tyrkyttänyt ja sanojesi mukaan kaikkesi antanut,kaiken peliin,itsesi likoon laittanut.
Totta minä puhun...ja suoraan.
Ja mekö tyhmä rahvas emme millään opi käyttäytymään,käyttämään sivistynyttä kieltä ja kunnioittamaan sinun ajatuksiasi,minkä vaivan olet saanut kärsiä yrittäessäsi meitä opettaa. Ääretöntä itsekeskeisyyttä.
Hyvä,että rupesin tään vuoden puolella hiiltymään,ei tarvitse uutta vuotta aloittaa hiiltymällä...kaiketi,mist sen tietää.
Kyllä sinä ymmärrät,osaat vain heittäytyä vaikka marttyyriksi.
Sitäpaitsi; en ole "syyttänyt" sinua mistään,en häiriköinyt sinulle....minä hiillyn vain petkutuksista. Olen niin monet asiat sanonut aikaisemmissa "kirjeissäni",etten enää niitä toista.
Eipä ole ihme,kun viimein kuohahdin minäkin...aika kauan kuiteski kesti pinnani,hyvä niinkin.
No,nyt voin aloittaa aamuni uudelleen ja panna toosan kiinni,ilmeisesti sinä jäät elämään toosasi kanssa...tämän ilkeämmin en sano,tää on maksimaalinen "ilkeilytasoni."
Heitä välillä oma toosasi lumihankeen!
Kuitenkin...kaikitenkin Parempaa Ensi Vuotta Sinullekin!- ne numerot
Voi voi, sanot toisesta kirjoittajasta että on lähtöisin rahvaasta, luulisin että tuo on totta kaikkien meidän kohdalla, tuskin meistä yksikään on hovista, tai muuten vaan jaloa sukua.
Kirjoituksesi kyllä paljastaa sinunkin olevan aika pohjalla ja ties miten olet elämäsi aloittanut, mutta sivistyksestä ei hitustakaan jäljellä.
Olisi parasta jos tosiaan jätettäisi toisten mollaaminen, koska se on varmaa että ei aloittajakaan ole aatelia. - pilvi*
Sekö ei ole syytöstä, jopa loukkaus, en ikinä tiedä mitä sinulta olen petkuttanut, huvittaa koko juttu, jos et pysty ihmisiin/ihmiseen luottamaan on ongelma omasi! Vapaa olen syytöksistäsi, kasvunvaraa sinulle vielä!
Hyvää uutta alkua!
ps. Älä oleta niin paljon Sus! marttyyria ei luonteestani taida saada tekemälläkään, iloa riittää elämässä, adjö. - matkassa mukana
ne numerot kirjoitti:
Voi voi, sanot toisesta kirjoittajasta että on lähtöisin rahvaasta, luulisin että tuo on totta kaikkien meidän kohdalla, tuskin meistä yksikään on hovista, tai muuten vaan jaloa sukua.
Kirjoituksesi kyllä paljastaa sinunkin olevan aika pohjalla ja ties miten olet elämäsi aloittanut, mutta sivistyksestä ei hitustakaan jäljellä.
Olisi parasta jos tosiaan jätettäisi toisten mollaaminen, koska se on varmaa että ei aloittajakaan ole aatelia.ja hyvää loppuvuotta, Sitä tosin ei ole kovinkaan paljon jäljellä. Nauttikaamme ilotulituksen kauniista kirjosta taivas alla korkaten sen perinteisen Shampanjan.
Mukavaa että tässä aamun alkajaisiksi saamme terveisiä sieltä Viron maalta vai mistä ne mahtavat nyt sitten tullakkin. Ketjussahan on vielä varaa venyä pariin sataan viestiin. Sinnepä hyvinkin menee kpska asiaa näyttää riittävän. - jestas sentään
pilvi* kirjoitti:
Sekö ei ole syytöstä, jopa loukkaus, en ikinä tiedä mitä sinulta olen petkuttanut, huvittaa koko juttu, jos et pysty ihmisiin/ihmiseen luottamaan on ongelma omasi! Vapaa olen syytöksistäsi, kasvunvaraa sinulle vielä!
Hyvää uutta alkua!
ps. Älä oleta niin paljon Sus! marttyyria ei luonteestani taida saada tekemälläkään, iloa riittää elämässä, adjö.Ikävää heti todeta joutuneensa aivan aamutuimaan levy raatiin mukaan. Nyt sitten tämä itse viattomuus on ottanut kertaalleen ohjaajan roolin valiten palstalaisille muusikinkin. Niinhän se on kuin entisinä alakansakouluaikoina jolloin joutu aina koulu tunnin alkajaisiksi kuuntelemaan koulu radion virrenveisuun.
- ½unessa
Ikävää heti todeta joutuneensa aivan aamutuimaan levy raatiin mukaan. Nyt sitten tämä itse viattomuus on ottanut kertaalleen ohjaajan roolin valiten palstalaisille muusikinkin. Niinhän se on kuin entisinä alakansakouluaikoina jolloin joutu aina koulu tunnin alkajaisiksi kuuntelemaan koulu radion virrenveisuun.
Paremmalta olisi tuntunut jos olisit laittanut sinäkin jonkun musiikki kpleen, kun valittaisit, taitosi kai ei riitä päästä musiikkisivuille, olen pahoillani.
Aina löydät marisemista - maistuis mullekin
Ikävää heti todeta joutuneensa aivan aamutuimaan levy raatiin mukaan. Nyt sitten tämä itse viattomuus on ottanut kertaalleen ohjaajan roolin valiten palstalaisille muusikinkin. Niinhän se on kuin entisinä alakansakouluaikoina jolloin joutu aina koulu tunnin alkajaisiksi kuuntelemaan koulu radion virrenveisuun.
Todella kivaa , että ollaan saatu taas Sus mukaan ketjuun. Rehellisesti sanottuna alkoi jo tulla ikävä, on se Sus vaan niin mainio tyyppi. En ennätä näiltä aaton valmisteluista nyt siihen tekstiin syventyä vaan säästän sen parempaan aikaan päivästä.
- jestas !
½unessa kirjoitti:
Paremmalta olisi tuntunut jos olisit laittanut sinäkin jonkun musiikki kpleen, kun valittaisit, taitosi kai ei riitä päästä musiikkisivuille, olen pahoillani.
Aina löydät marisemistaMistä näitä taliaivoja tulee ? Opettelesit ensin kirjoittamaan ja sitten vasta neuvomaan.
"jonkun musiikki kpleen," - ihmisiksi on kyettäv
ne numerot kirjoitti:
Olisi parasta jos tosiaan jätettäisi toisten mollaaminen, koska se on varmaa että ei aloittajakaan ole aatelia.käyttäytymään. Ei pidä asettua yläpuolelle.
Tämä ketju taas kertaalleen osoittaa todeksi sananlaskun: joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Sus on siinä mielessä hyvä, ettei hän pelkää tönäistä alas jotain todellisuudentajunsa menettänyttä vanhusta,
mikä luulee päässeensä rauhassa istumaan ja nokkimaan toisten kirjoittajien hartioille.
Niin että raikkaalta ja puhdistavalta tuntui lukea ketju , kiitos Sus.
HYVÄÄ uutta vuotta kaikille! - ..että..............
ihmisiksi on kyettäv kirjoitti:
käyttäytymään. Ei pidä asettua yläpuolelle.
Tämä ketju taas kertaalleen osoittaa todeksi sananlaskun: joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Sus on siinä mielessä hyvä, ettei hän pelkää tönäistä alas jotain todellisuudentajunsa menettänyttä vanhusta,
mikä luulee päässeensä rauhassa istumaan ja nokkimaan toisten kirjoittajien hartioille.
HYVÄÄ uutta vuotta kaikille!oma sukuni on sitä, jos mennään 1700-luvulle saakka. Siitä tiedän, ettei "aatelisto" ole ollut
yhtään mitään sen kummempaa kuin rahvas, vaan aivan samaa ihmisjoukkoa.
K a i k e n l a i s i a on KAIKISSA , jos jollain on ylemmmyyskompleksi, niin otan osaa,
pahoittelen! - hupsista,
ne numerot kirjoitti:
Olisi parasta jos tosiaan jätettäisi toisten mollaaminen, koska se on varmaa että ei aloittajakaan ole aatelia.Voi sinunkin kanssasi. Ei sivistys todellakaan ole mikään luontainen syntymä lahja. Kyllä se on markan varrella hankittua.
Mistä sitten olemme lähtöisin. Minä ainakin kerroin kerran vanhimmalle insinööri pojalleni, kun yhdessä istuimme olusilla hänen elämänsä alkaneen Valion viili purkista. Ei kuules täällä voi tunnistettavasti kertoa jos vaikka sattuisi olemaan, ritari tai porvari vaakuna ritari huoneen seinällä. Katsopas kullinnuppi, maassa maan tavalla täällä seurassa seuran tavalla, ei tule sitten riitaa. - ½unessa
hupsista, kirjoitti:
Voi sinunkin kanssasi. Ei sivistys todellakaan ole mikään luontainen syntymä lahja. Kyllä se on markan varrella hankittua.
Mistä sitten olemme lähtöisin. Minä ainakin kerroin kerran vanhimmalle insinööri pojalleni, kun yhdessä istuimme olusilla hänen elämänsä alkaneen Valion viili purkista. Ei kuules täällä voi tunnistettavasti kertoa jos vaikka sattuisi olemaan, ritari tai porvari vaakuna ritari huoneen seinällä. Katsopas kullinnuppi, maassa maan tavalla täällä seurassa seuran tavalla, ei tule sitten riitaa.Tänne saa kirjoittaa vain umpihumalassa, jäljestä näkyy
n a u r u a ä ä n e e n
tavallisimmat lyhennyksetkään ei aukea,,,ja nauran taas!! ääneen - zausescu
maistuis mullekin kirjoitti:
Todella kivaa , että ollaan saatu taas Sus mukaan ketjuun. Rehellisesti sanottuna alkoi jo tulla ikävä, on se Sus vaan niin mainio tyyppi. En ennätä näiltä aaton valmisteluista nyt siihen tekstiin syventyä vaan säästän sen parempaan aikaan päivästä.
nii et susko sai haarukasta , on se kamalaa
- no johan...
..että.............. kirjoitti:
oma sukuni on sitä, jos mennään 1700-luvulle saakka. Siitä tiedän, ettei "aatelisto" ole ollut
K a i k e n l a i s i a on KAIKISSA , jos jollain on ylemmmyyskompleksi, niin otan osaa,
pahoittelen!minulla nyt suvun vanhimpana on oikeus käyttää meidän suvun aatelis vaakunan heraldiikkaa sormuksessa. En sitä aiemmin ole täällä kertonut koska se mitenkään kuulu asiaan seurustelussa rahvaan parissa. Ylemmyys tulee tietysti esiin arkipäivässä jo marketissa. Ei ole tarvis ostaa maksalaatikkoa eikä vanhenevia eineksiä. Täällä se tietysti tulee esiin verbaallisena lahjakkuutena. Ei ylmmyys ole varakkaan kopmleksi, se on kateellisen rahvaan kateuden aihe.
- Se osoittaa,
oma sukuni on sitä, jos mennään 1700-luvulle saakka. Siitä tiedän, ettei "aatelisto" ole ollut
pahoittelen!että puhut asiaa.
- rahvas-sus
zausescu kirjoitti:
nii et susko sai haarukasta , on se kamalaa
yks juttu pittää viel,ennenko lähen...no en kerro minne,voipha olla että vaikka sinne Romaniaan sitä ilosta hautausmaata kattomaan,tai sitte ei. Tuli tuosta rahvas-asiasta mieleen (mainitsen vaan ensin,että virossa rahvas=väki,kansa),että vahvaa rahvassukujuurta oon minnäi.
Toinen isoisäin oli tukkilainen,toinen pikkiriikkisen kanavan vartija,toinen isoäitein oli aika iloluontonen,sanottasko nätisti että vokoteltavissa hyvinkii. Ja eppäillyhän oon,että se yks esi-issäin sieltä Portugalista purrellaan seilaili ja esiäitein sieltä ol pyykkäri (tykkään kovasti itekki pyykinpesusta) ja hääki iloluonteinen ja sellanen...hmm,no sanotaanko vaik että vappaamielinen.
Ei sukututkimuksessa löytyny yhtään pappii eikä parroonii eikä ees rikasta talollista,no silleen.
Voikaatten hyvin koko porukka! - pijät
½unessa kirjoitti:
Tänne saa kirjoittaa vain umpihumalassa, jäljestä näkyy
n a u r u a ä ä n e e n
tavallisimmat lyhennyksetkään ei aukea,,,ja nauran taas!! ääneenn se meil hulul halpoo tuo hauskan pito.
- maksaloota
rahvas-sus kirjoitti:
yks juttu pittää viel,ennenko lähen...no en kerro minne,voipha olla että vaikka sinne Romaniaan sitä ilosta hautausmaata kattomaan,tai sitte ei. Tuli tuosta rahvas-asiasta mieleen (mainitsen vaan ensin,että virossa rahvas=väki,kansa),että vahvaa rahvassukujuurta oon minnäi.
Toinen isoisäin oli tukkilainen,toinen pikkiriikkisen kanavan vartija,toinen isoäitein oli aika iloluontonen,sanottasko nätisti että vokoteltavissa hyvinkii. Ja eppäillyhän oon,että se yks esi-issäin sieltä Portugalista purrellaan seilaili ja esiäitein sieltä ol pyykkäri (tykkään kovasti itekki pyykinpesusta) ja hääki iloluonteinen ja sellanen...hmm,no sanotaanko vaik että vappaamielinen.
Ei sukututkimuksessa löytyny yhtään pappii eikä parroonii eikä ees rikasta talollista,no silleen.
Voikaatten hyvin koko porukka!pist miun mahan sekalutta. Ei enee uskalla ees rykiä, ettei rupsahda housuun.
- juttele sinä vaan
maksaloota kirjoitti:
pist miun mahan sekalutta. Ei enee uskalla ees rykiä, ettei rupsahda housuun.
vaikkapa valheeksikin vannot niin kyllä sinua uskotaa,
- J. Romeberg
ihmisiksi on kyettäv kirjoitti:
käyttäytymään. Ei pidä asettua yläpuolelle.
HYVÄÄ uutta vuotta kaikille!Ei tällä iällä enää ketään sivistetä. Ylennetä eikä alenneta. Totuus on kuitenkin, että meillä on jyrkkä luokka ero jonka huomaa jokapäiväisessä elämässä. Herrasväki ruokailee pöydässä jossa liina nauttien erinomaisia viinejä syöden vähän mutta kalliisti. Se kaui sinunkin myönnettävä, että tännekkin eksyy aika ajoittain tätä herrsväkeäkin joka nähtävästi saa kiksejä tyhmien ihmesten pöyrittämisestä ja antavat tämmöisille ylemmyys ja alenmuus tarinoille piut paut.
- ai kuinka
pahoittelen!Ainakin meidän suvussa esiisäni aateloitiin . Hän sai myös melko suuren maatilan palkinnoiksi tekemnistään palveluista ja rakennutti sinne kartanon.
Kyllä sinä ...että.... varmasti saatat olla olla jonkun, kukapa tietää, vaikka meidän isoisän tallirengin ja piian jälkeläinen. Tietämyksesi aatelistosta antaa sellaisen kuvan.
Katsoppas piialla sen kummemmin kuin rengilläkään ei ollut asiaa saliin ruokailemaan he söivät väen tuvassa.
Vähän niinkuin sinäkin siellä yksinäisessä pimeässä keittokomeron kopperossasi. - Dobra huja
juttele sinä vaan kirjoitti:
vaikkapa valheeksikin vannot niin kyllä sinua uskotaa,
aamulla maistui haarukan herkkupala. Tiedä mikä siinä vielä tässä vanhanakin sitten kangistaa. tosin jonkin verran pissa hätä. Oli miten oli hyväksi se on käytettävä se herkkupala haarukassa.
- mikäs siellä taivaal
rahvas-sus kirjoitti:
Voikaatten hyvin koko porukka!meillä siskon kanssa on peräti kolme pappia äidin puolelta ja yksi valtiopäivämies Ruotsin vallan aikana 1800-luvulta! Ilmankos mummo oli pyhäkoulun ope ja veri veti minullakin keskustapuolueen paikallisos. sihteeriköks ja maatalousosaston varapuheenjoht. Kyll oli sukuluettelo, paljon lapsia, josta tyttäret monet menivat piioiksi.Korkeaan ikään elivät 108 oli vanhin. Isoja oli tilatkin Hämeessä siihan aikaan,mummon vanhemmille lohkottiin kantatilasta 100 ha, josta mummo oli 1/10 lapsesta.
Minä jälkeläinen olen piikonut avioliitoissa, sen verran on polvi tytöstä parantunut! Geenit kattos:D
Sisko siellä Satakunnassa on niin mahtavaa emäntää, jotta, ihan totta, mutta onkin leijonan merkissä syntynyt. Lapsena jo aina ottamassa komennon. Tarttui tuo sukuluettelointi. Äidin isä taitaa olla karjalaista sukua vilkas, mummo hyvinkin hiljainen. - s ä ä s t ä j ä
J. Romeberg kirjoitti:
Ei tällä iällä enää ketään sivistetä. Ylennetä eikä alenneta. Totuus on kuitenkin, että meillä on jyrkkä luokka ero jonka huomaa jokapäiväisessä elämässä. Herrasväki ruokailee pöydässä jossa liina nauttien erinomaisia viinejä syöden vähän mutta kalliisti. Se kaui sinunkin myönnettävä, että tännekkin eksyy aika ajoittain tätä herrsväkeäkin joka nähtävästi saa kiksejä tyhmien ihmesten pöyrittämisestä ja antavat tämmöisille ylemmyys ja alenmuus tarinoille piut paut.
olivatpa ne lähtökohdat mitkä hyvänsä.
Se on ehdoton vaatimus itselleni. Jos syön "duukatulta" pöydältä, niin "tyyki" on itse työn kautta hankkimallani ja sitten säästämälläni rahalla ostettu.
Ilman tukia olen oman itseni varssa kouluttautunut työn ohessa,
en ole ollut elätettävänä tai tukien nauttijana. - Kysyn sinulta:
ai kuinka kirjoitti:
Ainakin meidän suvussa esiisäni aateloitiin . Hän sai myös melko suuren maatilan palkinnoiksi tekemnistään palveluista ja rakennutti sinne kartanon.
Kyllä sinä ...että.... varmasti saatat olla olla jonkun, kukapa tietää, vaikka meidän isoisän tallirengin ja piian jälkeläinen. Tietämyksesi aatelistosta antaa sellaisen kuvan.
Katsoppas piialla sen kummemmin kuin rengilläkään ei ollut asiaa saliin ruokailemaan he söivät väen tuvassa.
Vähän niinkuin sinäkin siellä yksinäisessä pimeässä keittokomeron kopperossasi.Miten "ihmiisiksi" mielestäsi nyt kirjoitit?
..........
Lähden hiihtelemään hankia hiljalleen ja sen teen ystäväni kanssa! MOOI!
..Mietihän!.. Älä vastaa! - vain elämää
Dobra huja kirjoitti:
aamulla maistui haarukan herkkupala. Tiedä mikä siinä vielä tässä vanhanakin sitten kangistaa. tosin jonkin verran pissa hätä. Oli miten oli hyväksi se on käytettävä se herkkupala haarukassa.
Kyllä mimä ainalkin uskon. että sus on siniverinen. Onhan se siinä Galleria kuvassakin niin tumman olinen. Sekin vielä kuinka se on kertonut pelehtimisestään noidem kurdien kanssa viitaa sekin johonkin.Eiipä se sitten ihme olisikkaan jos joku isoäiti olisi sitten antaa livauttanut piukkaa rasiaansa vanhalle kartanon herralle, vaikkapa siitä puntin välistä.
- moiggelis
mikäs siellä taivaal kirjoitti:
meillä siskon kanssa on peräti kolme pappia äidin puolelta ja yksi valtiopäivämies Ruotsin vallan aikana 1800-luvulta! Ilmankos mummo oli pyhäkoulun ope ja veri veti minullakin keskustapuolueen paikallisos. sihteeriköks ja maatalousosaston varapuheenjoht. Kyll oli sukuluettelo, paljon lapsia, josta tyttäret monet menivat piioiksi.Korkeaan ikään elivät 108 oli vanhin. Isoja oli tilatkin Hämeessä siihan aikaan,mummon vanhemmille lohkottiin kantatilasta 100 ha, josta mummo oli 1/10 lapsesta.
Minä jälkeläinen olen piikonut avioliitoissa, sen verran on polvi tytöstä parantunut! Geenit kattos:D
Sisko siellä Satakunnassa on niin mahtavaa emäntää, jotta, ihan totta, mutta onkin leijonan merkissä syntynyt. Lapsena jo aina ottamassa komennon. Tarttui tuo sukuluettelointi. Äidin isä taitaa olla karjalaista sukua vilkas, mummo hyvinkin hiljainen.Tuon uskon. Juuri näin kuin kerroit se meni. Nämä suuret tilat ja kartanot on meidänkin suvussa sukupolvien aikana pirstoutuneet. Jotkut ovat osanneet kasvattaa leiviskäänsä jotkut hukanneet kaiken.
Kyllä tuossa kertomassasi on juttua moneenkin viestiin. Eikös muuten ole mukavaa kun voimme täällä kirjoitella rehellisesti näillä puska nikeillä. Joskus erehdyin kertomaan enempikin itsestäni. Tonneittain tuli kuraa niskaa näiltä kateellisista tomppeleilta, joiden koko elämä on näidem kotiaskareiden kertomisessa. - aijai ei saa
moiggelis kirjoitti:
Tuon uskon. Juuri näin kuin kerroit se meni. Nämä suuret tilat ja kartanot on meidänkin suvussa sukupolvien aikana pirstoutuneet. Jotkut ovat osanneet kasvattaa leiviskäänsä jotkut hukanneet kaiken.
Kyllä tuossa kertomassasi on juttua moneenkin viestiin. Eikös muuten ole mukavaa kun voimme täällä kirjoitella rehellisesti näillä puska nikeillä. Joskus erehdyin kertomaan enempikin itsestäni. Tonneittain tuli kuraa niskaa näiltä kateellisista tomppeleilta, joiden koko elämä on näidem kotiaskareiden kertomisessa.tiskaan astioita ja luudalla lakaisen lattioita, kyllä torstai minuakin laulattaa. Tyttö se lauleli laulantainna läpä läpä lää poika se tuli ja paineli............
- mutanen.m
mikäs siellä taivaal kirjoitti:
meillä siskon kanssa on peräti kolme pappia äidin puolelta ja yksi valtiopäivämies Ruotsin vallan aikana 1800-luvulta! Ilmankos mummo oli pyhäkoulun ope ja veri veti minullakin keskustapuolueen paikallisos. sihteeriköks ja maatalousosaston varapuheenjoht. Kyll oli sukuluettelo, paljon lapsia, josta tyttäret monet menivat piioiksi.Korkeaan ikään elivät 108 oli vanhin. Isoja oli tilatkin Hämeessä siihan aikaan,mummon vanhemmille lohkottiin kantatilasta 100 ha, josta mummo oli 1/10 lapsesta.
Sisko siellä Satakunnassa on niin mahtavaa emäntää, jotta, ihan totta, mutta onkin leijonan merkissä syntynyt. Lapsena jo aina ottamassa komennon. Tarttui tuo sukuluettelointi. Äidin isä taitaa olla karjalaista sukua vilkas, mummo hyvinkin hiljainen.Uskotaanko niihin vai ollaanko epäileväisiä. Tuossa mainitsit Leijonan. Mikä liekkin minullakin saman laisia kokemuksia tyttäreni, ainut , poikia on sitten enemmöänkin on Leijona. Todellinen emäntä on monissa luottamustehtävissä ja korkealle kivunnut, Pojat sitä vastoin ovat aina etsineet helppoja ratkaisuja, Tosin hekin hyvissä asemissa.
Itse uskon sallimukseen ja johdatukseen . Noista geeneeistä ja niiden perimästä olen samaa mieltä kanssasi nehän peruiiintyvät ja useasti jalostuvat entisestään jos on onnistunut löytämään oikean sorttisen puolison, Harvemminpa köyhät tuollaista edes miettii naimisiin hongätään ja lapset useasti syntyvät siinä sivu tuotteena. Tänään ei aina edes naimisiin keritä. - mutikainen.
mutanen.m kirjoitti:
Uskotaanko niihin vai ollaanko epäileväisiä. Tuossa mainitsit Leijonan. Mikä liekkin minullakin saman laisia kokemuksia tyttäreni, ainut , poikia on sitten enemmöänkin on Leijona. Todellinen emäntä on monissa luottamustehtävissä ja korkealle kivunnut, Pojat sitä vastoin ovat aina etsineet helppoja ratkaisuja, Tosin hekin hyvissä asemissa.
Itse uskon sallimukseen ja johdatukseen . Noista geeneeistä ja niiden perimästä olen samaa mieltä kanssasi nehän peruiiintyvät ja useasti jalostuvat entisestään jos on onnistunut löytämään oikean sorttisen puolison, Harvemminpa köyhät tuollaista edes miettii naimisiin hongätään ja lapset useasti syntyvät siinä sivu tuotteena. Tänään ei aina edes naimisiin keritä.pojalla on uusi karvalakki. Tänään sitä todella tarvitaankin pakkasta on liki parikymmentä astetta.
Joo
Pidetään tämä ketju toimivana sinne pariin sataan viestiin saakka. On tässä jo paljon erillaisia mielipiteitä. Eri asia sitten minkä arvoisia, mutta kuitenkin.
Jaaha sanoi Jaakoppi. Pitänee kohta puolin lähteä pihalle virittelemään raketti rintamaa, Parisataa euroa siihenkin tärvääntyi, On vaan itsellä niin kivoja muistoja lapsena mokomasta räiskyttelystä., että sen mielihyvin lapsillekkin ja lapsen lapsellekkin suo. Shampanjaa ei ole syytä unohtaa, sekin on perinne josta pidetään kiinni. Hienoa vanha vuosi painuu historiaan kera mukavin uutisin , toisen pojankin ahkeroidessa uuden tulokkaan tähän maailmaan., - punapilvi*
mutikainen. kirjoitti:
pojalla on uusi karvalakki. Tänään sitä todella tarvitaankin pakkasta on liki parikymmentä astetta.
Joo
Pidetään tämä ketju toimivana sinne pariin sataan viestiin saakka. On tässä jo paljon erillaisia mielipiteitä. Eri asia sitten minkä arvoisia, mutta kuitenkin.
Jaaha sanoi Jaakoppi. Pitänee kohta puolin lähteä pihalle virittelemään raketti rintamaa, Parisataa euroa siihenkin tärvääntyi, On vaan itsellä niin kivoja muistoja lapsena mokomasta räiskyttelystä., että sen mielihyvin lapsillekkin ja lapsen lapsellekkin suo. Shampanjaa ei ole syytä unohtaa, sekin on perinne josta pidetään kiinni. Hienoa vanha vuosi painuu historiaan kera mukavin uutisin , toisen pojankin ahkeroidessa uuden tulokkaan tähän maailmaan.,Onhan se uusikin vuosi vielä syntymässä vasta muutaman tunnin kuluttua:) Muuten uutiset ovat sitä luokkaa maailmalta Suomesta, etten voi kuin todeta sen koskettavan satojen maamiestemme menetystä vuoden viimeisenä päivänä.
Lämmin myötätunto sydämessä heille ja voimaa kestää! - m.v.
punapilvi* kirjoitti:
Onhan se uusikin vuosi vielä syntymässä vasta muutaman tunnin kuluttua:) Muuten uutiset ovat sitä luokkaa maailmalta Suomesta, etten voi kuin todeta sen koskettavan satojen maamiestemme menetystä vuoden viimeisenä päivänä.
Lämmin myötätunto sydämessä heille ja voimaa kestää!kaunis kirjoitus,
Osuipa silmää, Ullamirjaminkin terveiset tuolta naapuri maasta. Paukuttelu täälläkin on jo alkanut joten tuskin täällä huonommaksi siinä asiassa jäädään. Jos ei näissä ikävissä uutis aiheissakaan. Tämän päivän Ikävä tapahtuma oli kauppakeskus Sellossa.
Jotenkin närästää tämänkin maahan muutajan rikollinen tausta ja täällä tehdyt aiemmat rikokset. Ei oikein mene tajuun miksi tämmöisiä pitää täällä hyysätä. Kotiuttaminen sinne mistä on tullutkin, heti, rikollisen taustan selvittyä, olisi tässäkin tapauksessa estänyt nämä kauheat veriteot . - noy mani noy hani !
m.v. kirjoitti:
kaunis kirjoitus,
Osuipa silmää, Ullamirjaminkin terveiset tuolta naapuri maasta. Paukuttelu täälläkin on jo alkanut joten tuskin täällä huonommaksi siinä asiassa jäädään. Jos ei näissä ikävissä uutis aiheissakaan. Tämän päivän Ikävä tapahtuma oli kauppakeskus Sellossa.
Jotenkin närästää tämänkin maahan muutajan rikollinen tausta ja täällä tehdyt aiemmat rikokset. Ei oikein mene tajuun miksi tämmöisiä pitää täällä hyysätä. Kotiuttaminen sinne mistä on tullutkin, heti, rikollisen taustan selvittyä, olisi tässäkin tapauksessa estänyt nämä kauheat veriteot .rutu rutu tääl tarvis humorii !
- tihrailija
noy mani noy hani ! kirjoitti:
rutu rutu tääl tarvis humorii !
Sussin aloitus on saanut jatkon vakihäiriköistäI Ei uutta tämän "taivaankannen" alla.
- m.v.
tihrailija kirjoitti:
Sussin aloitus on saanut jatkon vakihäiriköistäI Ei uutta tämän "taivaankannen" alla.
ja laskee länteen. Ei mitään uutta länsirintamalta.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ! - tiirailijakin
m.v. kirjoitti:
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !on näemmä herännyt pöhnästään ja tempaissut pihkatapin persuksistaan. Pitipähän häirikön keritä, vielä vanhan vuoden puolella ennätämään tähänkin ketjuun sanomaan jotain ilkeätä...
- P.hattara
m.v. kirjoitti:
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !Pauke senkun lisääntyy :D elämä mallissaan ja pihalla juodaan champpanjalasilliset klo 12.00. Täynee hakea varastosta turkki, että tarkenee, en jää jatkoille , no saa nyt nähdä!
Iloa Uudelle Vuodelle! - ihmettelen.
tiirailijakin kirjoitti:
on näemmä herännyt pöhnästään ja tempaissut pihkatapin persuksistaan. Pitipähän häirikön keritä, vielä vanhan vuoden puolella ennätämään tähänkin ketjuun sanomaan jotain ilkeätä...
Ei ainakaan yleis silmäyksellä todettuna missään muussa ketjussa kuin tässä ole vähän kovemmin typeryksiä ojennettu. Lienevätkin sitten saaneen sitä ovat tulleet hakemaan.
- Heippa rallaa
P.hattara kirjoitti:
Pauke senkun lisääntyy :D elämä mallissaan ja pihalla juodaan champpanjalasilliset klo 12.00. Täynee hakea varastosta turkki, että tarkenee, en jää jatkoille , no saa nyt nähdä!
Iloa Uudelle Vuodelle!Juurikin luin jostain, pari lasia samppakaljaa toimii lääkkeenä, jos on taipumusta verenpaineeseen tai kolestrooleihin.
Taitaa tänään kuitenkin tulla otetuksi useammankin päivän lääkkeet.
Ei muuta menestystä tulevalle vuodelle ! - Juhlamieltä
Heippa rallaa kirjoitti:
Juurikin luin jostain, pari lasia samppakaljaa toimii lääkkeenä, jos on taipumusta verenpaineeseen tai kolestrooleihin.
Taitaa tänään kuitenkin tulla otetuksi useammankin päivän lääkkeet.
Ei muuta menestystä tulevalle vuodelle !Palautin toissapäivänä markettiin viallisen läppärin ja sain hyvityksen 500 euroa. Eilen voitin tiukan väännön vakuutusyhtiön kanssa vanhassa korvaus asiassa 600 euroa. Passaa tässä heitää osa taivaan tuuliin....
- jonkun sille oli
sanottava,
on se niin liukas liero. - räiskettä
Juhlamieltä kirjoitti:
Palautin toissapäivänä markettiin viallisen läppärin ja sain hyvityksen 500 euroa. Eilen voitin tiukan väännön vakuutusyhtiön kanssa vanhassa korvaus asiassa 600 euroa. Passaa tässä heitää osa taivaan tuuliin....
turhiahan ne tietysti on kuten kiinalainen rojukin. Ainoa hyv asia raketeissa on että ne ovat usein kotimaassa valmistettuja. Kas mitä enemmän niitä paukuttelet sitä parempui kansalainen olet, osallistut tämän laman elvytykseen. Kulutuksestahan tässä kaikki on kiinni.
- Exodus,
jonkun sille oli kirjoitti:
sanottava,
on se niin liukas liero.kyseinen henkilö on kuitenkin tunteeton psykopaatti, joka ei arvosta muita kuin itseään, Sellaiseen narsistiseen luonteeseen ei voi vaikuttaa. Se pystyy kääntämän kaikki asiat päälaelleen ja saa nuolemisellaan ja hännystelyllään jopa, fiksujakin ihmisiä vedettyä nenästä.
. - m.v.
Exodus, kirjoitti:
kyseinen henkilö on kuitenkin tunteeton psykopaatti, joka ei arvosta muita kuin itseään, Sellaiseen narsistiseen luonteeseen ei voi vaikuttaa. Se pystyy kääntämän kaikki asiat päälaelleen ja saa nuolemisellaan ja hännystelyllään jopa, fiksujakin ihmisiä vedettyä nenästä.
.näyttää saavan täälläkin palsta tilaa. Asian mukaista onkin jos repäisevät uutiset ja huomiset lehtien lööpit antavat ajattelemista myös ruohonjuuri tasoisille. Lopultakin moni asia on kansan päätettävissä' Kansalaiset valitsevat tähänkin mahan lain laatijat.
Kuten tuolla jo todettiin olisi tämäkin julma veriteko ollut vältettävissä toisenlaisella lain säädöllä. Hirveä tapahtuma kaiken kaikkiaan. Ymmärrettävää on teloittajan omankin hengen riisto.
Panee ajattelemaan. - ..tuo...
m.v. kirjoitti:
näyttää saavan täälläkin palsta tilaa. Asian mukaista onkin jos repäisevät uutiset ja huomiset lehtien lööpit antavat ajattelemista myös ruohonjuuri tasoisille. Lopultakin moni asia on kansan päätettävissä' Kansalaiset valitsevat tähänkin mahan lain laatijat.
Kuten tuolla jo todettiin olisi tämäkin julma veriteko ollut vältettävissä toisenlaisella lain säädöllä. Hirveä tapahtuma kaiken kaikkiaan. Ymmärrettävää on teloittajan omankin hengen riisto.
Panee ajattelemaan.sureville omaisille, eikä tekoa oikeuta tai tee tyhjäksi.
- lupauksiin
m.v. kirjoitti:
näyttää saavan täälläkin palsta tilaa. Asian mukaista onkin jos repäisevät uutiset ja huomiset lehtien lööpit antavat ajattelemista myös ruohonjuuri tasoisille. Lopultakin moni asia on kansan päätettävissä' Kansalaiset valitsevat tähänkin mahan lain laatijat.
Panee ajattelemaan.Uskomaton asia on uskomaton. Vilkaisin juuri Sekundan ketjuun ja havaitsin sekundan tulleen uskoon. Varmaan lähtee huomenissa hautuumaalle kuten suskin on tiemmä mennyt. Siellä ikuisen rauhan kehdossa saavuttaa sitten sen tasapainon. Minusta kuitenkin Uuden vuoden pitäisi olla ilon juhla. Hautuumaan asiat sopivat paremminkin jouluun.
No meitä on moneksi. Eikä kaikki vanhuset aina edes muista onko juhannus vaiko joulu... - &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
..tuo... kirjoitti:
sureville omaisille, eikä tekoa oikeuta tai tee tyhjäksi.
tekihän tuo paskiainen kyllä pirullisen teon!
- &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Exodus, kirjoitti:
kyseinen henkilö on kuitenkin tunteeton psykopaatti, joka ei arvosta muita kuin itseään, Sellaiseen narsistiseen luonteeseen ei voi vaikuttaa. Se pystyy kääntämän kaikki asiat päälaelleen ja saa nuolemisellaan ja hännystelyllään jopa, fiksujakin ihmisiä vedettyä nenästä.
.ystävää, mutta on tunteeton ja raaka itsensä korostaja, joka ei ikinä muutu.
Raimo Mäkelä on kirjoittanut hyvän kirjan "Naamiona terve mieli", joka olisi varmasti pilvelle* oikea kirja. - nyt riitti
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& kirjoitti:
ystävää, mutta on tunteeton ja raaka itsensä korostaja, joka ei ikinä muutu.
Raimo Mäkelä on kirjoittanut hyvän kirjan "Naamiona terve mieli", joka olisi varmasti pilvelle* oikea kirja.Ettekö te kaakattavat kantturat osaa lopettaa missään vaiheessa tuota haukkumista? Valvoisit sinäkin omaa käyttäytymistäsi ja pitäisit turpasi kiinni.
- taas tuli muna !
nyt riitti kirjoitti:
Ettekö te kaakattavat kantturat osaa lopettaa missään vaiheessa tuota haukkumista? Valvoisit sinäkin omaa käyttäytymistäsi ja pitäisit turpasi kiinni.
kanat kaakattaa ja kantturat on lehmiä. Ei niitä täältä juurikaan löydy. Oikoon niitä jossain pirtissä. Käyppä kurkkaamassa,
- mitään
taas tuli muna ! kirjoitti:
kanat kaakattaa ja kantturat on lehmiä. Ei niitä täältä juurikaan löydy. Oikoon niitä jossain pirtissä. Käyppä kurkkaamassa,
Istuvat vaan orrella siistissä rivissä.
- torkkuu
mitään kirjoitti:
Istuvat vaan orrella siistissä rivissä.
kiikku tuolissa ja kello raksuttaa mennyttä aikaa. Taakse päin on turha kurkkia, Eteenpäin on elävän mieli....
- sairas ketju
sadisti ja masokisti riippuvaisia toisistaan ja hyeenat kannustaa.
- taas ,
yksi häirikkö lisää, Mistä näitä inhottavia lieroja tulee ? Laitoksistako talvilomalle ? Tiedä heistä ovat niin surkeita pervoja. Täyttävät tämmöistä laadukasta ketjua häiriköimällä. Itse ovat kykenettömiä tuottamaan muuta kuin ulostetta.
Mukava kuitenkin todeta kun pistäytyvät sivistämässä täällä itseään. Ei meinaan mene viisaiden sanat tyystin hukkaan. - Hei !
taas , kirjoitti:
yksi häirikkö lisää, Mistä näitä inhottavia lieroja tulee ? Laitoksistako talvilomalle ? Tiedä heistä ovat niin surkeita pervoja. Täyttävät tämmöistä laadukasta ketjua häiriköimällä. Itse ovat kykenettömiä tuottamaan muuta kuin ulostetta.
Mukava kuitenkin todeta kun pistäytyvät sivistämässä täällä itseään. Ei meinaan mene viisaiden sanat tyystin hukkaan.Tämähän on tämän palstan hitti ketju, eniten peukaloita pystyssä ja ketjukin pisin tälllä palstalla !!!!!
RANGIN LISTALLA YKKÖSENÄ !!!
BRAVOO !! - olkoon
Hei ! kirjoitti:
Tämähän on tämän palstan hitti ketju, eniten peukaloita pystyssä ja ketjukin pisin tälllä palstalla !!!!!
RANGIN LISTALLA YKKÖSENÄ !!!
BRAVOO !!Samaa sitten uudella vuodella eiks jees !
- jessss
olkoon kirjoitti:
Samaa sitten uudella vuodella eiks jees !
sus on rautaa, maan rakoon kaikkilällärit, nyt vaan siivelle kaikki kovat mimmit !
- nuo
jessss kirjoitti:
sus on rautaa, maan rakoon kaikkilällärit, nyt vaan siivelle kaikki kovat mimmit !
helkutin kantopommit ole kiellettyjä. Halavattu onko niiltä nyt lailliset paukut loppuneet. Panuisivat kämppiinsä metelöimästä.
- .................
on se niin kohottavaa lukea kun jotain poljetaan, ihan siinä tuntee ittesä hyväks ihmiseks. Ja näin paljon on kannustajia, kyllä nyt on sus taas oikeella asialla. niin paljon on tukea, uskottava on.
- ketään
polettu. Aivan asiallisia kommentteja tässä on annettu. Näitä talipäiden panettelujahan tässä enimmälti on. Pari ulostetta jotka huutelevat puskasta, siinä kaikki. Muutoinhan täällä on ainoastaan ylevää laadukasta asiaa.
WOIMA kanssasi ! - oot oikeessa
ketään kirjoitti:
polettu. Aivan asiallisia kommentteja tässä on annettu. Näitä talipäiden panettelujahan tässä enimmälti on. Pari ulostetta jotka huutelevat puskasta, siinä kaikki. Muutoinhan täällä on ainoastaan ylevää laadukasta asiaa.
WOIMA kanssasi !talipää panettelija tämän aloitti ja muut talipäät mukaan tuli.
Ruotsin radiosta ,Oli selvä kuvaus tapahtumasta , tekiän nimeä ei sanottu nytkään, eikä sitä että hän EI ollut Suomenkansalainen, Rikollisesta taustasta kyllä mainittiin.
Nyt lakaisen menneen vuoden huonot uutiset ,ja keskityn Uuteenvuoteen ,tunnen että jotain mukavaa on tapahtumassa ensivuonna (Olisikoos karkausvuosi)!! heheee!!
Onnea vaan ensivuodelle ja varsinkin hänelle joka muisti minua,täällä kaukana !- ainoastaan se, että
ampumavälikohtaus on alkanut Suomessa Espoossa kauppakeskuksessa eilen klo 10 ja kuolleita on
löytynyt kuusi.
Tämä oli ykkösuutisena kaikkialla ulkomailla eilen.
Ministeri Holmlund kiitteli poliisitoimintaa ...
Onkohan pää vähän paleltunut kyseisellä aseiden kannon puolustelijallakin?
| - muuttamaan
ainoastaan se, että kirjoitti:
ampumavälikohtaus on alkanut Suomessa Espoossa kauppakeskuksessa eilen klo 10 ja kuolleita on
löytynyt kuusi.
Tämä oli ykkösuutisena kaikkialla ulkomailla eilen.
Ministeri Holmlund kiitteli poliisitoimintaa ...
Onkohan pää vähän paleltunut kyseisellä aseiden kannon puolustelijallakin?
|vaan lisää.Oletko nyt tyytyväinen?Kaikissa maissa missä niitä on on suuria ongelmia nyt meilläkin jo.
- !!!Pohjoistuuli
muuttamaan kirjoitti:
vaan lisää.Oletko nyt tyytyväinen?Kaikissa maissa missä niitä on on suuria ongelmia nyt meilläkin jo.
Susihan niitten Kosovon poikien kanssa pelehtii, älä nyt höpötä.
- m.v.
Mukava luku krjoittaa ja helppo lukumuistaakkin. Tuossa aika ajoittain ,kun joutui vanhana vuonna selvittämään joidenkin vanhuksien asioita tuli huomattua 8 ja 9 toisinaan sekoitetun.
Ainakin minulle uusi-vuosi tuo jonkun verran muutoksia, Tilasin uuden auton auton johon tehtaalta lähtien laitetaan mm parkkisenssorit. Jonkun kerran olen nykyauton puskurit kolaroinut.
Tuhlasinpa viellä ja tilasin uudet silmälasitkin, Lasit tulivat maksamaan 45 euroa. Täällä kun ei ole hävinnyt oravan nahka kauppa vieläkään. Tehdään palveluita vuoron perään minimaalisin hinnoin ettei joudu verottajan hampaisiin.On siitä sirkuksesta rankat kokemukset.
Kyllä sinut Ulla muistaa rehtinä persoonaallisena ihmisenä, joka ei turhia kiertele eikä kaartele vaan sanoo asiat kuten ne on. Semmoinen rehtiys on valitettavasti häviämässä. Kiva kun kirjoitit,
Tuosta karkaus vuodesta en tiedä minäkään. Hyvää alkanutta vuotta sinulle ja Jerrylle. Pistelen tähän susun ketjuun viestin silloin tällöin, kunnes tämä ketju taas tukehtuu. - m.v.
m.v. kirjoitti:
Mukava luku krjoittaa ja helppo lukumuistaakkin. Tuossa aika ajoittain ,kun joutui vanhana vuonna selvittämään joidenkin vanhuksien asioita tuli huomattua 8 ja 9 toisinaan sekoitetun.
Ainakin minulle uusi-vuosi tuo jonkun verran muutoksia, Tilasin uuden auton auton johon tehtaalta lähtien laitetaan mm parkkisenssorit. Jonkun kerran olen nykyauton puskurit kolaroinut.
Tuhlasinpa viellä ja tilasin uudet silmälasitkin, Lasit tulivat maksamaan 45 euroa. Täällä kun ei ole hävinnyt oravan nahka kauppa vieläkään. Tehdään palveluita vuoron perään minimaalisin hinnoin ettei joudu verottajan hampaisiin.On siitä sirkuksesta rankat kokemukset.
Kyllä sinut Ulla muistaa rehtinä persoonaallisena ihmisenä, joka ei turhia kiertele eikä kaartele vaan sanoo asiat kuten ne on. Semmoinen rehtiys on valitettavasti häviämässä. Kiva kun kirjoitit,
Tuosta karkaus vuodesta en tiedä minäkään. Hyvää alkanutta vuotta sinulle ja Jerrylle. Pistelen tähän susun ketjuun viestin silloin tällöin, kunnes tämä ketju taas tukehtuu.nuo viestit menevät mihin sattuu, Yllä oleva on tietysti tarkoitettu Ullalle !
- m.v.
m.v. kirjoitti:
nuo viestit menevät mihin sattuu, Yllä oleva on tietysti tarkoitettu Ullalle !
Ihana valkoluminen aamu . Pikku pakkasineen. Ei sitten mikään voi estää ulos lähtöä. Tätähän sitä on odotettu ja tätä haluttu. Toivoa sopiikin,että kaikki muutkin palstalaiset saavat nauttia tästä hienosta vuoden ajasta reippaillen terveillä jäsenillä.....
- m.v.
m.v. kirjoitti:
Ihana valkoluminen aamu . Pikku pakkasineen. Ei sitten mikään voi estää ulos lähtöä. Tätähän sitä on odotettu ja tätä haluttu. Toivoa sopiikin,että kaikki muutkin palstalaiset saavat nauttia tästä hienosta vuoden ajasta reippaillen terveillä jäsenillä.....
Jokunen jo häiriiköksikin tunnistettu näyttää luvanneen parantaa tapansa !!!!! Jaaah, saas näkeä miten se onnistuu ?
Olisihan se mukava jos anettaisiin kirjoitus rauha niille jotka vielä vaivautuvat tänne jotain raapustamaan.
Sanotaanhan kuka härjillä ajaa se härjistä puhuu. Näin ajatellen jos jos tuntee henkeväksi puhua vaikka leivän leiipomisesta olkoon se hänen härkänsa.
Näin edeten sopuisasti olisi hyvä jatkaa.
Joten parempaa alkanutta vuotta minunkin puolesta . - m.v.
m.v. kirjoitti:
Jokunen jo häiriiköksikin tunnistettu näyttää luvanneen parantaa tapansa !!!!! Jaaah, saas näkeä miten se onnistuu ?
Olisihan se mukava jos anettaisiin kirjoitus rauha niille jotka vielä vaivautuvat tänne jotain raapustamaan.
Sanotaanhan kuka härjillä ajaa se härjistä puhuu. Näin ajatellen jos jos tuntee henkeväksi puhua vaikka leivän leiipomisesta olkoon se hänen härkänsa.
Näin edeten sopuisasti olisi hyvä jatkaa.
Joten parempaa alkanutta vuotta minunkin puolesta .Tulin vilkaiseeksi taas arvosteluaja. Kiitosta on tullut mittavasti. Se onkin hyvä syy jatkaa vielä hetken tätäkin ketjua ennenkuin sen osaltani jätän kesannolle.
Ketjun avaus sellaisenaan oli todella provosoiva ja sisällöltään totuuden mukainen joten kiusaus oli liian suuri lähteä tähän ketjuun kirjoittamaan.
Kiitokset kun olette jaksaneet ottaa viesteihin kantaa. - #######75#####
m.v. kirjoitti:
Tulin vilkaiseeksi taas arvosteluaja. Kiitosta on tullut mittavasti. Se onkin hyvä syy jatkaa vielä hetken tätäkin ketjua ennenkuin sen osaltani jätän kesannolle.
Ketjun avaus sellaisenaan oli todella provosoiva ja sisällöltään totuuden mukainen joten kiusaus oli liian suuri lähteä tähän ketjuun kirjoittamaan.
Kiitokset kun olette jaksaneet ottaa viesteihin kantaa.itellesi.
- 16+14
m.v. kirjoitti:
Tulin vilkaiseeksi taas arvosteluaja. Kiitosta on tullut mittavasti. Se onkin hyvä syy jatkaa vielä hetken tätäkin ketjua ennenkuin sen osaltani jätän kesannolle.
Kiitokset kun olette jaksaneet ottaa viesteihin kantaa.kirjoittaja, hyvää alkanutta vuotta ja ole mukana täällä kanssamme!
- iahilijasi
16+14 kirjoitti:
kirjoittaja, hyvää alkanutta vuotta ja ole mukana täällä kanssamme!
oma ketju, tähän ei oikein haluu sekaantua.
- kaikkia ei jymäytetä
16+14 kirjoitti:
kirjoittaja, hyvää alkanutta vuotta ja ole mukana täällä kanssamme!
missä ovat aidon 'minä vaan' kirjoitusvirheet???
joku - mättää -jotain - jossain! - horroksestaan!
kaikkia ei jymäytetä kirjoitti:
joku - mättää -jotain - jossain!Otaha lääkkees!
- ihailija 2
kaikkia ei jymäytetä kirjoitti:
joku - mättää -jotain - jossain!miten paljon naisia tässäkin ketjussa häärää , ei kaikki aloittajan tähden, onko kaikki muut miehet jo häippässeetkin, siis miehekkäät miehet. MV aina huomioi kaikki , voiko muutsanoa samaa? En minäkään koskaan kirjoita muille kuin hänen ketjuunsa, arvoin sinnekkin mutta aina on ystävällinen vastaus ollut.
- se vainohulluksi kas
ihailija 2 kirjoitti:
miten paljon naisia tässäkin ketjussa häärää , ei kaikki aloittajan tähden, onko kaikki muut miehet jo häippässeetkin, siis miehekkäät miehet. MV aina huomioi kaikki , voiko muutsanoa samaa? En minäkään koskaan kirjoita muille kuin hänen ketjuunsa, arvoin sinnekkin mutta aina on ystävällinen vastaus ollut.
höpsistä............ molemmille BM = m.v.
Uskokaa mitä lystäätte, vielä on pieni viiru kaljaa pullon pohjalla..siinä se totuus
nimimerkin suomennos....se vainohulluksi kastettu - hahhaa
se vainohulluksi kas kirjoitti:
Uskokaa mitä lystäätte, vielä on pieni viiru kaljaa pullon pohjalla..siinä se totuus
nimimerkin suomennos....se vainohulluksi kastettum.v, Jepulis tässä taas kehuskelee auton tilauksilla ja muutakin, hohhoijaa.
- 2010n
hahhaa kirjoitti:
m.v, Jepulis tässä taas kehuskelee auton tilauksilla ja muutakin, hohhoijaa.
ja itse moittii
mihin liskonoksennuspuheet jäi m.v. kirjoitti:
nuo viestit menevät mihin sattuu, Yllä oleva on tietysti tarkoitettu Ullalle !
mukava laittaa muutama sana silloin tällöin. Ei poisteta vaikka jotkut koittaakin aina" panna parastaan"
Joidenkin kirjoitusten perään. Parempi että eivät huomaa kakkia,kuitenkaan:=)
Muuten minulla on uusi kone ja Laajakaistankin uusin ,asensin senkin itse. Taloyhtiö antoi hyvän sysäyksen ,on nyt nopeempi ja halvempikin.
Olihan siihen vanhaan versioon jo tottunut,mutta tämä on se sama Windows Internet Exploer.
Tykkäsin että siinä aikaisemmassa oli esm, päiväkirjan pito kivempaa,noo kyllä tämä tästä ,kunhan taas pidän toisen 10v tätä niin tutuksi tulee.
Kiitos taas muistamisesta( m.v. )!- tunnen tapauksen
hahhaa kirjoitti:
Autot ja liikenne palstalla keskustelevat autoista. Olihan siellä m.v. :kin autojuttuja. Ei se kyllä kehuskellut,Juttelivat vaan uudesta 360 :sestä Volvosta sellaisen se m.v. oli tilannut. Ei Volvo enää edusta mitään öky autoa. Hyvin sopii eläkeläiselle. Siihen saa niitä kaiken moisia virityksia jotka helpottavat ajamista.
Millainen auto sinulla on ? Ei taida olla paljon kehumista ? No ei se mitään ajele vaan sillä polkupyörällä niin pysyt hyvässä kunnos. Hyvää uutta vuotta sinulle ja perheellesi. - onkaan
hahhaa kirjoitti:
Jepulis "
No kyllä tuo m.v. :kin näytää saavan elämää aikaan, Vaikka lupasi pistää tämänkin ketjun kesannolle parinsadan viestin jälkeen. Paljon sai kuitenkin possitiivista palautetta ja kiva, kun on vielä mukana. Vääntää tästäkin ketjusta mammutti pitkän.... saa nähdä aika näytää.... - m.v.
2010n kirjoitti:
ja itse moittii
mihin liskonoksennuspuheet jäiTuohan on ikävää jos tunnet itsesi liskon oksennukseksi. Tässä ketjussa ei kyllä ole ketään noin rumasti nimitelty. Olen pahoillani puolestasi. Älä huoli kyllä se siitä . Pahempaa olisi jos tuntisit itsesi vaikka kamelin paskaksi.
- sivu .
se vainohulluksi kas kirjoitti:
nimimerkin suomennos....se vainohulluksi kastettuJäi vielä samppakaljaakin täytyy hörppiä veks ettei pillaannu !
- leipä-sus
sopiva aika leikata peli poikki...on aatelisto,rahvas,papisto ym.saaneet sanoa sanottavansa. On ollut sirkushuveja ja leipääkin.Uskokaa tai älkää,vaikkei se uskon asia olekaan,että nyt vasta vilkaisin tänne tänä päivänä ja huomasin vaan,että olen 201.
Joten vielä kerran tälle vuodelle toivotan
Voimaa,terveyttä,uskoa elämään ja itseensä ja ennenkaikkea rohkeutta kokeilla vielä niitä asioita,joita ei aikaisemmin rohjennut, mielenkiintoinen aika taas edessä,kun vaan uskaltaa.
Siitä vaan,sano tsaikovski.
Pyydän huomioimaan nikkini väliviivan...heh.- Juhanmarjat
Jos oikein ymmärrän olet tähän ketjuun avauksen lisäksi kirjoittanut pari viestiä niissäkin kertonut vaan olematta puutumatta enempi tässä ketjussa kirjoitettuihin aiheisiin, Näin on. Kuten olet huomannut tätä ketjua vetää vallan muut kuin sinä.
Joten näillä eväillä jatka vaan leipä taikonan alustusta. Koska ketju katkaistaan sen päättää muut.
Jatkamme harjoittelua..... - kukkuu !
Juhanmarjat kirjoitti:
Jos oikein ymmärrän olet tähän ketjuun avauksen lisäksi kirjoittanut pari viestiä niissäkin kertonut vaan olematta puutumatta enempi tässä ketjussa kirjoitettuihin aiheisiin, Näin on. Kuten olet huomannut tätä ketjua vetää vallan muut kuin sinä.
Joten näillä eväillä jatka vaan leipä taikonan alustusta. Koska ketju katkaistaan sen päättää muut.
Jatkamme harjoittelua.....kyllä tässä on ollut viivastakin juttua tosin herkkupalan nimikkeellä, On vaan tahtonut vielä ikäihmisissäkin herättää kaikenmoisia tunteita joten jätetään viivat ja herkkupalat sinne viime vuoden puolelle.
Tokihan voit tähn ketjuun kirjoitella, Toivon mukaan ei kuitenkaan kopsattuaja runoja, eikä liian rasvaisia seikkailuita niiden Kurdien kanssa, koskapa ne varsinkin nyt ärsyttävät palstalaisia.Useilla netti palstoilla käydään jo todella rasistisia keskusteluita tästä Sellon tapauksesta. Joten eikun hyvää jatkoa kirjoittelemiselle.... - m.v.
kukkuu ! kirjoitti:
kyllä tässä on ollut viivastakin juttua tosin herkkupalan nimikkeellä, On vaan tahtonut vielä ikäihmisissäkin herättää kaikenmoisia tunteita joten jätetään viivat ja herkkupalat sinne viime vuoden puolelle.
Tokihan voit tähn ketjuun kirjoitella, Toivon mukaan ei kuitenkaan kopsattuaja runoja, eikä liian rasvaisia seikkailuita niiden Kurdien kanssa, koskapa ne varsinkin nyt ärsyttävät palstalaisia.Useilla netti palstoilla käydään jo todella rasistisia keskusteluita tästä Sellon tapauksesta. Joten eikun hyvää jatkoa kirjoittelemiselle....leipä ketjuun. Nyt näyttäisi siltä, että jonkinlainen sopu on syntytnyt, Siellä susit ja pilvet pyörittävät saman tapaista kakkaraa sulassa sovussa. Olisikko niin, että palsta hakee oikeita rajojaan. Oikeastaan tämän tapaiset särmikkääät ketjut eivät välttämättä sovikkaan tälle palstalle. Monien mielestä viestiin on helppo vastata tyyliin hyvää päivää kirvesvartta. Parhaiten se tulee esiin Seku;n ketjussa "Lupauksia joiden toivon pitävän" siinä punanen lanka on tyystin kadonnut.
Niinkuin tietysti tässäkin ketjussa. Ei todellakaan ole syytä loputtomiin jahdata ketään, olkoon kyseessä kuka tahansa. Me emme ole tuomareita ! - 69 69 69 69
m.v. kirjoitti:
leipä ketjuun. Nyt näyttäisi siltä, että jonkinlainen sopu on syntytnyt, Siellä susit ja pilvet pyörittävät saman tapaista kakkaraa sulassa sovussa. Olisikko niin, että palsta hakee oikeita rajojaan. Oikeastaan tämän tapaiset särmikkääät ketjut eivät välttämättä sovikkaan tälle palstalle. Monien mielestä viestiin on helppo vastata tyyliin hyvää päivää kirvesvartta. Parhaiten se tulee esiin Seku;n ketjussa "Lupauksia joiden toivon pitävän" siinä punanen lanka on tyystin kadonnut.
Niinkuin tietysti tässäkin ketjussa. Ei todellakaan ole syytä loputtomiin jahdata ketään, olkoon kyseessä kuka tahansa. Me emme ole tuomareita !Tuolla arvostelulla ei ole päätä eikä häntää.
Jokainen ketju on tarpeen että on valinnan varaa, eivät kaikki jaksa lukea mitä kukakin on hankkimassa tai hankkinut, joutavaa omahyväisyyttä kertoilla ketjuista joita et ole edes lukenut, minusta täällä ei ole yhtään ketjua jota voisi sanoa esim asialliseksi tai keskusteluksi.
Enemmän tai vähemmän ne ovat vapa-ajan viettoa, yritystä kunnes joku keksii ilkeillä, ja taas aidat kaatuu.
Minä vaan ketjut laskevat vastauksia, ja kehotukset siitä kuin päin olevaa peukaloa pitää klikata, jos tuo asiaa niin syön hatullisen hirnakan munia.
Tällainen arvostelu tällä kertaa, pankaa paremmaksi. - pilvi*
69 69 69 69 kirjoitti:
Tuolla arvostelulla ei ole päätä eikä häntää.
Jokainen ketju on tarpeen että on valinnan varaa, eivät kaikki jaksa lukea mitä kukakin on hankkimassa tai hankkinut, joutavaa omahyväisyyttä kertoilla ketjuista joita et ole edes lukenut, minusta täällä ei ole yhtään ketjua jota voisi sanoa esim asialliseksi tai keskusteluksi.
Enemmän tai vähemmän ne ovat vapa-ajan viettoa, yritystä kunnes joku keksii ilkeillä, ja taas aidat kaatuu.
Minä vaan ketjut laskevat vastauksia, ja kehotukset siitä kuin päin olevaa peukaloa pitää klikata, jos tuo asiaa niin syön hatullisen hirnakan munia.
Tällainen arvostelu tällä kertaa, pankaa paremmaksi.todella kadoksissa. Syy löytyy useimmiten mollaajista, jotka heti alkuun masentavat aloittajan laukomalla:
Älä nyt viitsi, ei oo kiva taas. Ja ainoastaan koska eivät itse pysty tai halua syventyä keskustelemaan!
Itse tekisin mielelläni aloituksia, mutta tiheään valittavat huuhaata rakastavat, että olen liikaa esillä. Aloitukset olen nyt jättänyt muille toistaiseksi.
Erästä hyviä aihealoituksia ahkerasti tehnyt, on saanut melko rumaa kohtelua, ettei ole ihme, ettei halua osallistua usein.
Toivoisinkin palstan palautuvan pyhien jälkeen normaaliin aihekeskusteluun rintarinnan kevyempien hupiketjujen kanssa. - m.v.
69 69 69 69 kirjoitti:
Tuolla arvostelulla ei ole päätä eikä häntää.
Tällainen arvostelu tällä kertaa, pankaa paremmaksi.Kiitos kantaa ottavasta kirjoituksestasi kysyisin kuitenkin, missä vaiheessa sinulle on tullut käsitys , että täällä täytyisi sinulle viihdykettä ja ohjelmaa olla.
Mielestäni sinä 69 voisitkin varsin hyvin näyttää meille tyhmemmille mallia millainen sinun mielestäsi on asiallinen keskustelu ja mistä haluaisit keskustella.
Tuo jos kerromme minkä moisia investointeja meille vuoden vaihde tuo mukanaan, niin sen ei pitäisi loukata ketään. Onhan sekin tässä ketjussa tullut useasti jo selvitetyksi kuinka eri arvoisia olemme. Minulla tosiaankaan ei ole syytä kadehtia sinussa mitään. - tässä .
m.v. kirjoitti:
Kiitos kantaa ottavasta kirjoituksestasi kysyisin kuitenkin, missä vaiheessa sinulle on tullut käsitys , että täällä täytyisi sinulle viihdykettä ja ohjelmaa olla.
Mielestäni sinä 69 voisitkin varsin hyvin näyttää meille tyhmemmille mallia millainen sinun mielestäsi on asiallinen keskustelu ja mistä haluaisit keskustella.
Tuo jos kerromme minkä moisia investointeja meille vuoden vaihde tuo mukanaan, niin sen ei pitäisi loukata ketään. Onhan sekin tässä ketjussa tullut useasti jo selvitetyksi kuinka eri arvoisia olemme. Minulla tosiaankaan ei ole syytä kadehtia sinussa mitään.sitä taas saapastellaan. Mukavia viesteja putkahtelee silloin tällöin ketjuun ei millään malta lopettaa. Koska minullakin on periaatteena etten sulje ovea perässäni .
- 69 69 69 69
tässä . kirjoitti:
sitä taas saapastellaan. Mukavia viesteja putkahtelee silloin tällöin ketjuun ei millään malta lopettaa. Koska minullakin on periaatteena etten sulje ovea perässäni .
NO..ainakin mv voi harrastaa mieleistään palstaa paskat muista, niinhän sen kuuluu olla, omahyväinen on tämä yksilö ollut aina, ja miksi nyt pitäisi muuttua.
Ei haittaa vaikka kertoisit alkkari ostot jos vaikka nekin pitää tilata ja varata
Miksi otat aina esille vain omat tarpeesi nämähän ovat kokonaisuudessaan meille kaikille, eikö saa yhtään marista, juuri kaltaistesi ansiosta tulee eripuraa - m.v.
pilvi* kirjoitti:
todella kadoksissa. Syy löytyy useimmiten mollaajista, jotka heti alkuun masentavat aloittajan laukomalla:
Älä nyt viitsi, ei oo kiva taas. Ja ainoastaan koska eivät itse pysty tai halua syventyä keskustelemaan!
Itse tekisin mielelläni aloituksia, mutta tiheään valittavat huuhaata rakastavat, että olen liikaa esillä. Aloitukset olen nyt jättänyt muille toistaiseksi.
Erästä hyviä aihealoituksia ahkerasti tehnyt, on saanut melko rumaa kohtelua, ettei ole ihme, ettei halua osallistua usein.
Toivoisinkin palstan palautuvan pyhien jälkeen normaaliin aihekeskusteluun rintarinnan kevyempien hupiketjujen kanssa.Sille ei todellakaan löydy järkevää selitystä miksi toisten kirjoitukset ja toiset ärsyttävät toisia. Näin se on oikeassa elämässäkin, siellä ei vain voi sanoa suoraan. Täällä sitä vastoin voi puskasta huudella mitä tahansa. Jos sanoisi palstan toimivan viihteenä toimii se myöskin viemärinä johon monikin työntää katkeruutensa ja kateutensa.
Missä olisi se kristalli pallo josta voisi kurkata tulevaisuuteen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Kyllä minuakin jossain ketjussa ärsytti, kun syytit minua palstan valtaamisesta. Mietittyäni asiaa olitkin aivan oikeassa. Mitäs tämäkään muuta on, olen ottanut tämän Susun avaaman ketjun valtaani ja pyörittelen sitä omaksi ja muutaman muunkin huviksi.
Katsoppas päivi, kaikki mikä ei tapa, se vahvistaa niin tälläkin palstalla, eikä haukku tee haavaa. Näissä merkeissä. " Hyvää Uutta vuotta"sinullekkin, unohdetaan vanhat ja aletaan alusta. - m.v.
69 69 69 69 kirjoitti:
NO..ainakin mv voi harrastaa mieleistään palstaa paskat muista, niinhän sen kuuluu olla, omahyväinen on tämä yksilö ollut aina, ja miksi nyt pitäisi muuttua.
Ei haittaa vaikka kertoisit alkkari ostot jos vaikka nekin pitää tilata ja varata
Miksi otat aina esille vain omat tarpeesi nämähän ovat kokonaisuudessaan meille kaikille, eikö saa yhtään marista, juuri kaltaistesi ansiosta tulee eripuraaVoi Turusen pyssy !
Etkö nyt oikein ymmärtänyt. Sinä voit milloin tahansa rakennella iki oman ketjun tai sitten hyväksyä senkin ketjun mihin kirjoitat. Turhapa se on pulttia ottaa toisten kirjoituksista ellei ne koske juuri itseään. Tuo auto juttukin liittyi Ullan tietokone hankintaa, Se ei ollut osoittettu sinulle.
Katsoppas tätä ketjua, vähän täällä on eri puraa, Ketju on lukijoiden suosiossa ja ylläpidonkin korkealle arvostama. Onhan se aivan selviö ettei tämä sovi kaikille, eikä se suinkaan ole tarkoituskaan.
Tottahan saat marista. Olenhan luvannut vastaavani jokaiselle, jonka kirjoitus sitä kaipaa. Kirjoituksesi näytti sitä tekevän. - Jopas Jotain,
m.v. kirjoitti:
Voi Turusen pyssy !
Etkö nyt oikein ymmärtänyt. Sinä voit milloin tahansa rakennella iki oman ketjun tai sitten hyväksyä senkin ketjun mihin kirjoitat. Turhapa se on pulttia ottaa toisten kirjoituksista ellei ne koske juuri itseään. Tuo auto juttukin liittyi Ullan tietokone hankintaa, Se ei ollut osoittettu sinulle.
Katsoppas tätä ketjua, vähän täällä on eri puraa, Ketju on lukijoiden suosiossa ja ylläpidonkin korkealle arvostama. Onhan se aivan selviö ettei tämä sovi kaikille, eikä se suinkaan ole tarkoituskaan.
Tottahan saat marista. Olenhan luvannut vastaavani jokaiselle, jonka kirjoitus sitä kaipaa. Kirjoituksesi näytti sitä tekevän.no johan nyt minäkin sanon että oikein ylläpidon taholta??
pitäiskö tässä alkaa haisemaan tosiaan kaljalle, pääsis piireihin - kamasutra
Jopas Jotain, kirjoitti:
no johan nyt minäkin sanon että oikein ylläpidon taholta??
pitäiskö tässä alkaa haisemaan tosiaan kaljalle, pääsis piireihinKyllä on kaljan juonti jäänyt bubi elämästä pois jäätyä. Yksin ei viitsi tissutella ja bubit ovat vallanneet nuoriso, ei siellä ole meikä mannelle enää mitää jakoo. Pitäs kakaroiden kanssa siellä väitellä. Nyt kun on tottunut noihin viineihin ei enää kalja tule edes ruoka juomana mieleen. Jotekin se tuhoaa hyvän ruuan maun.
Katoppas se on aika aikaansa kutakin. Nyt nautitaan kaikesta ajan kanssa. Ei tarvitse pelätä huvin loppuvan ennen aikaisesti. - 9+1=10=
m.v. kirjoitti:
Sille ei todellakaan löydy järkevää selitystä miksi toisten kirjoitukset ja toiset ärsyttävät toisia. Näin se on oikeassa elämässäkin, siellä ei vain voi sanoa suoraan. Täällä sitä vastoin voi puskasta huudella mitä tahansa. Jos sanoisi palstan toimivan viihteenä toimii se myöskin viemärinä johon monikin työntää katkeruutensa ja kateutensa.
Missä olisi se kristalli pallo josta voisi kurkata tulevaisuuteen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Kyllä minuakin jossain ketjussa ärsytti, kun syytit minua palstan valtaamisesta. Mietittyäni asiaa olitkin aivan oikeassa. Mitäs tämäkään muuta on, olen ottanut tämän Susun avaaman ketjun valtaani ja pyörittelen sitä omaksi ja muutaman muunkin huviksi.
Katsoppas päivi, kaikki mikä ei tapa, se vahvistaa niin tälläkin palstalla, eikä haukku tee haavaa. Näissä merkeissä. " Hyvää Uutta vuotta"sinullekkin, unohdetaan vanhat ja aletaan alusta.mutta Päivi en ole varmaan erehdys :D t pilvi*
- poies
pilvi* kirjoitti:
todella kadoksissa. Syy löytyy useimmiten mollaajista, jotka heti alkuun masentavat aloittajan laukomalla:
Toivoisinkin palstan palautuvan pyhien jälkeen normaaliin aihekeskusteluun rintarinnan kevyempien hupiketjujen kanssa.täältä, et vaa voi tunnustaa itelles etkä muille sitä
vaikka itekkii tiijjät että nii se on. - 75
kamasutra kirjoitti:
Kyllä on kaljan juonti jäänyt bubi elämästä pois jäätyä. Yksin ei viitsi tissutella ja bubit ovat vallanneet nuoriso, ei siellä ole meikä mannelle enää mitää jakoo. Pitäs kakaroiden kanssa siellä väitellä. Nyt kun on tottunut noihin viineihin ei enää kalja tule edes ruoka juomana mieleen. Jotekin se tuhoaa hyvän ruuan maun.
Katoppas se on aika aikaansa kutakin. Nyt nautitaan kaikesta ajan kanssa. Ei tarvitse pelätä huvin loppuvan ennen aikaisesti.tätä ketjua on lukea. Lisää vaan juttuu.
- puhekkin
9+1=10= kirjoitti:
mutta Päivi en ole varmaan erehdys :D t pilvi*
eikä päivistä. Ei millään jaksa enää kaivaa vanhoja kirjoitukksia tänne revitettväksi.
- kuka sinä
poies kirjoitti:
täältä, et vaa voi tunnustaa itelles etkä muille sitä
vaikka itekkii tiijjät että nii se on.Osoite puuttuu.
- Sus-sutra
yön jälkeen,tähtien en kyllä nähnyt taivaalta tipahtelevan,vaikka luvattiin,miks´ei vois jatkaakin aamuverryttelyks jatkoajalla tätä peliä.Eilen olin puhaltamassa peliä poikki,mut innokkaimmat jatkoivat viel pellaamista.
Kun en vielkää oo saanu koko tätä ketjuu luetuksi,liekkö ohimennen ihan lukihäiriökin tullu muiden harhojen lisäksi,niin tässä valjussa kynttilänvalossa huomasin kuitenkin kiinnostavia aiheita.
Sain hyvät aamunaurut,kuten satunnainen kulkija nimimerkki Pilvi sanoo,hitsi kun on tarttunu näitä sanontoja.......kohta plagiaatioks syytetään mun kirjoitteluu,niin joku mainitsi tuolla ylempänä sadistista ja masokistista...olipa hauskasti sanottu.Ketähän lie tarkotettu...heh.
Sit sellanen aihe, että mitä on elää ihmisiksi?
Ja sitten vasta hyvä aihe tulikin....Kama Sutra,siinä vasta hauska kirja. Se nyt on kaikkien kulttuuripersoonien ja älykköjenkin ehdottomasti luettava ja katseltava.Sehän kuuluu klassikkokirjoihin sakespiirin ohella.....häpeä jos ei ole tuttu opus. No,sakespiiri onkin niin kuivakkaa luettavaa,ettei sitä jaksakkaan,joistain ollakko vaiko eikö. Kama Sutrassa totisesti tiietään,että ollaan,ei vain arvuutella,on se niin hauska kirja,kuvatkin äärettömän hienostuneesti tehtyjä,saapi hyvät naurut. Herra isä,kun tarttunu jonkun toisen sanontoja.Ikävä kyllä minun "kotikirjastostani" joku jo aikoja sitten sen vohki,eipä oo monta kirjaa jälellä.Mieluummin sitä näin aamutuimaan kattelisin kuin tuota kuivakkaa Myyntimiehen työ-kirjaa,jonka mulle joskus kirpparilta yks kurdiystäväin toi iloissaan kirkkaankeltaisen kannen takia.
No,nyt kahville ja villasukat jalkaan.- (n )(n)
m.v. Ole kiltti !
Akloita uusi ketju ! - (¤.¤) (o.o)
(n )(n) kirjoitti:
m.v. Ole kiltti !
Akloita uusi ketju !NYT TEITÄ ON KAX kilttiä, toinen pyytää toinen saa
- sadisti-sus
(¤.¤) (o.o) kirjoitti:
NYT TEITÄ ON KAX kilttiä, toinen pyytää toinen saa
häipyy koko toosalta...masokisti on aloittanut työt.
Jospa luovaan työhön nyt,lumenluontiin ja lapion kanssa käytävien kaiveluun,se miun mielipuuhaa. - sunnuntaita
sadisti-sus kirjoitti:
häipyy koko toosalta...masokisti on aloittanut työt.
Jospa luovaan työhön nyt,lumenluontiin ja lapion kanssa käytävien kaiveluun,se miun mielipuuhaa.Onhan täällä tosi kinailevaa porukkaa,kuin pikkulapset...Eikös se kuluta energiaakin hirveesti.En täällä juuri käykään,kun vain lukaisee,niin voi,voi..ettei ole puheenaiheita.Ei kai kukaan itsekseen jaksa "määkiä"kauaa,jos ei ota minkäänlaista kantaa,eli sivuuttaa.Eikö tämä tepsisi?Kaikille mukaville ihmisille Railakasta uutta vuosikymmentä!
- Etsivä löytää
sunnuntaita kirjoitti:
Onhan täällä tosi kinailevaa porukkaa,kuin pikkulapset...Eikös se kuluta energiaakin hirveesti.En täällä juuri käykään,kun vain lukaisee,niin voi,voi..ettei ole puheenaiheita.Ei kai kukaan itsekseen jaksa "määkiä"kauaa,jos ei ota minkäänlaista kantaa,eli sivuuttaa.Eikö tämä tepsisi?Kaikille mukaville ihmisille Railakasta uutta vuosikymmentä!
Kauneutta on niin monenlaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747