Lähtösi jälkeen
kaiken tuon jälkeen
Ilooni on hyvä syy
Nyt aika on toinen
maailma toinen
nyt kaikki kirkastuu
Minä riemusta kiljun
ja pöydällä hypin....
Ei enää huolen häivää
eikä kanssasi riitaista päivää
Koeta sinäkin siellä jossain pärjätä
kun et voi minua enää härnätä....
Lähtösi jälkeen (versio)
6
375
Vastaukset
- *MURUKULTA*
*hymy*
Tästä kyllä pärskähti sellainen ilo-energia, ettei voi olla tarttumatta! :D
Vaan älä sinne pöydälle kuitenkaan...;þ tai no..anna mennä jos siltä tuntuu!
Erittäin mukava lukea runoasi tässä aamus..päivässä..
Mukvaa pvää maanatain notsmoke ja kiitos tästä!
Minä menen laittaan vaatteita päälle,,*haukotus*...vissiin,,, ;DD
http://www.freewebs.com/siementalli/kotikissa.jpg- Notssmoke*
mukavaa kun sain Sinut hyvälle tuulelle
jo näin aamupäivällä....
Alkuperäisessä runossahan riuduttiin
ikävän kourissa.....
- Miekko
Tämäpäs oli hauska runo. Mukavaa lukea tällaista positiivisuutta raskaan syksyn jälkeen. Kiitos:)
- Notsmoke*
sinulle Miekko kun huomioit tämän "räpätyksen".....
- mirjamarjukka
Nyt löytyi....Milloinkas olet kirjoittanut tämän....onko omakohtaisesti koettua "totuutta" tämän hetken elämästäsi / fiiliksistä..? t, Mi Ma..
- Notsmoke*
Ja kiva kun tulit tänne...
Runot on runoja......mutta ei tässä kaikki ole fiktiota....
Juu nou....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857