annettavaa ole enää tällä palstalla ainakaan minulle.
Kantsiiko täällä enää roikkua ??????:
Ei niin mitään
52
833
Vastaukset
itsestä siltä tuntuu niin ainahan voi palata takasin vaikka tällä hetkellä tuntuu toisin.
- Anjaniina
jokaisen oma henkilökohtainen päätös, missä aikansa viettää.
Henkilökohtaisesti minua itseäni kiinnostaa, miksi ihmiset käyttävät aikaansa niin paljon haukkumiseen, mutta kukaan ei yritä kohdallaan tehdä mitään asian parantamiseksi? - näkemiin ja kiitos
täällä oli mukavaa, nyt enää herjoja ja ilkeilyjä, monet on ajettu pois niiden avulla.
Kuka lienee kaiken takana.- ##(o)##
täällä veisattiin jo viisi vuotta sitten;(¤)
- elenahelena
Joo, täällä alettiin paukuttamaan raketteja jo keväällä ja viimeiset 3 kuukautta on ollut yhtä räiskettä.
Olisikohan mullakin vuosiloman paikka? :-)
ps. miten muuten se sun tuunattu potkukelkka kulkee? (olin mukana siinä tuunauksessa)- viivi-amaldiina
ja meno on nyt kovaa, hyvä ettei ylinopeus sakkoja saa... se kissan silmä :))) .....:)))
- e-helena
viivi-amaldiina kirjoitti:
ja meno on nyt kovaa, hyvä ettei ylinopeus sakkoja saa... se kissan silmä :))) .....:)))
ja äänitorvikin on varmaan kunnossa lanttulaatikon syönnin ansiosta? :-) :-)
- viivi-amaldiina
e-helena kirjoitti:
ja äänitorvikin on varmaan kunnossa lanttulaatikon syönnin ansiosta? :-) :-)
vanha singeri sellainen huonos rasvas oleva...... pätkii kylläki,,, :))
- e-helena
vanha singeri sellainen huonos rasvas oleva...... pätkii kylläki,,, :))
*pyrsk*
Täytynee nyt poistua siivoukseen. Olen saanut uuden maton tuonne olohuoneeseen ja se pitänee siivota pois. (limoviikuna, kun pudottaa satoaan) - viivi-amaldiina
e-helena kirjoitti:
*pyrsk*
Täytynee nyt poistua siivoukseen. Olen saanut uuden maton tuonne olohuoneeseen ja se pitänee siivota pois. (limoviikuna, kun pudottaa satoaan)tehdä eräälle ihanalle mummelille hiekkakakkua, hän niin tykkää siitä vaaleasta kakusta.
- kun ..
mukavaa pitää muistella. Sitä pitäisi tehdä joka päivä uutta.
sanon, että kyllä joskus piristää vaihtaa maisemaa. En kuitenkaan tarkoita, että juuri sinun pitäisi loikata muualle. Tämä on itselleni kolmas vakituinen palsta ja kaikkiin aikaisempiin vain kyllästyin. Onhan täällä muutama uusi piristävä kirjoittaja, kuten tämä alkemisti Nooa, joiden juttuja on mukava lukea. Ei Nooan kimppuun ole kukaan hyökännyt, enkä ole lukenut hänen ketjuistaan yhtään törkyviestiä. Minullekaan ei täällä enää olla niin ilkeitä kuin aivan alussa, jolloin minulle povattiin korkeintaan viikkoa palstalla.
- viivi-amaldiina
sinäkin, onko sattiaiset kalunneet kuiviin koko ukon..... :)
Ei kenestäkään nimellisesti johdu tympiminen, ehkä nuo ilkeämieliset otteet täällä.... luo kuvaa, inho. viivi-amaldiina kirjoitti:
sinäkin, onko sattiaiset kalunneet kuiviin koko ukon..... :)
Ei kenestäkään nimellisesti johdu tympiminen, ehkä nuo ilkeämieliset otteet täällä.... luo kuvaa, inho.77-vuotis päivillä. Saddarit eivät vaivaa oikeasti minua, eivätkä ole koskaan vaivanneet, enkä käy vieraissa. Kun jotain lärpätin joutessani.:-)
- RiisuArkihuoli
piristää. Siitä oon samaa mieltä, mutta se ei välttämättä auta siihen että ilkeilijästä pääset eroon. Joku on näes niin sitkeä, että tulee perässä toisillekin palstoille. Minua on seurailtu ja paneteltu eri palstoilla saman ihmisen toimesta jo toista vuotta.
Täytyy ihmetellä, miten jollakin voi olla niin kova vastemielisyys toista, tuntematonta palstalaista kohtaan. Ei kait kyse voi juuri muusta olla kuin kateudesta tai mustasukkaisuudesta.
Ehkä miehenä olo palstoilla on helpompaa, kun naiset ovat yleensä aktiivisempia palstakirjoittajia, ja harvoin naiset alkavat miehiä kiusaamaan. Mehän niin tykätään teistä :=))
Toki onhan täällä joitain miehiäkin kiusattu, ja luulempa että silloin ollut toinen mies kyseessä.
Työskentelen naisvaltaisella alalla, ja väliin siellä on melkoisia konflikteja naisten kesken, ja niitä esimehet yrittää sitten selvitellä. Niissäkin konflikteissa on suurin syy kateus. Onneksi itse työskentelen pienemmässä pisteessä, jossa vain kolme naistyöntekijää, eikä suurempia kähinöitä ole ollut.
Mutta hyvät päivänjatkot. Lähdenpä käymään alennusmyynnissä. Jos löytäis kunnolliset pässinpökkimät villahousut, että tarkenee täällä tundran pakkasessa :=)) - viivi vaan
Teotwawki kirjoitti:
77-vuotis päivillä. Saddarit eivät vaivaa oikeasti minua, eivätkä ole koskaan vaivanneet, enkä käy vieraissa. Kun jotain lärpätin joutessani.:-)
älä huoli.... :))
tv, viivi-amaldiina RiisuArkihuoli kirjoitti:
piristää. Siitä oon samaa mieltä, mutta se ei välttämättä auta siihen että ilkeilijästä pääset eroon. Joku on näes niin sitkeä, että tulee perässä toisillekin palstoille. Minua on seurailtu ja paneteltu eri palstoilla saman ihmisen toimesta jo toista vuotta.
Täytyy ihmetellä, miten jollakin voi olla niin kova vastemielisyys toista, tuntematonta palstalaista kohtaan. Ei kait kyse voi juuri muusta olla kuin kateudesta tai mustasukkaisuudesta.
Ehkä miehenä olo palstoilla on helpompaa, kun naiset ovat yleensä aktiivisempia palstakirjoittajia, ja harvoin naiset alkavat miehiä kiusaamaan. Mehän niin tykätään teistä :=))
Toki onhan täällä joitain miehiäkin kiusattu, ja luulempa että silloin ollut toinen mies kyseessä.
Työskentelen naisvaltaisella alalla, ja väliin siellä on melkoisia konflikteja naisten kesken, ja niitä esimehet yrittää sitten selvitellä. Niissäkin konflikteissa on suurin syy kateus. Onneksi itse työskentelen pienemmässä pisteessä, jossa vain kolme naistyöntekijää, eikä suurempia kähinöitä ole ollut.
Mutta hyvät päivänjatkot. Lähdenpä käymään alennusmyynnissä. Jos löytäis kunnolliset pässinpökkimät villahousut, että tarkenee täällä tundran pakkasessa :=))palstaseuraajia ollut. Hyvänä esimerkkinä tämä laskutoimitus. Lukee jokaisen viestin ja pistää heti, jos omasta mielestään huomaa ristiriidan jonkun aiemman mielipiteeni kanssa. Pistä takaisin, mutta en ikinä aloita v'''tulua.
- täällätaas
RiisuArkihuoli kirjoitti:
Mutta hyvät päivänjatkot. Lähdenpä käymään alennusmyynnissä. Jos löytäis kunnolliset pässinpökkimät villahousut, että tarkenee täällä tundran pakkasessa :=))se niinpäin, että kun sinä olet joka palstalla, sinut bongaa piankin.
Älä viitsi olla noin tekopyhä Typy.
Olet aikalailla pahaa saanut sinäkin aikaan puskista ja nimimerkilläsi.
Muistatko noloimmat kärähtelysi, kun olit psukissa ja jatkoit hukkumistasi, et muistanutkaan, että oli kirjautunut siinä välissä.
Aika törkeetä tekstiä tuli sinultakin - Salukki
Mutta hyvät päivänjatkot. Lähdenpä käymään alennusmyynnissä. Jos löytäis kunnolliset pässinpökkimät villahousut, että tarkenee täällä tundran pakkasessa :=))Minkälaisilla aloilla te ihmiset oikein olette töissä, kun aina pitää vetää tuo, että naisvaltaisilla aloilla olisi niin karseen kurjaa ja kateutta ja vaikka mitä harmia? Hirveää yleistämistä, sanon vaan, itse naisena ja enimmäkseen naisten kanssa työskentelevänä. Minä en tunne sen enempää kateellisia ja pottumaisia naisia kuin miehiäkään. Tai sitten kukaan ei ole mulle kateellinen, ja hyvä niin.
Ei tämä nyt tähän puheena olevaan asiaan tainnut liittyä, paitsi ehkä sikäli, että palstan tylsyydestä tai ei-tylsyydestä oli kyse. Yksi tylsyyden syy on luutunut ja konservatiivinen mies- ja naiskäsitys, joka äkkipäätään vilkaistenkin vallitsee foorumillanne. - p-p v
Teotwawki kirjoitti:
palstaseuraajia ollut. Hyvänä esimerkkinä tämä laskutoimitus. Lukee jokaisen viestin ja pistää heti, jos omasta mielestään huomaa ristiriidan jonkun aiemman mielipiteeni kanssa. Pistä takaisin, mutta en ikinä aloita v'''tulua.
Etkö aloita v'*tulua? Eikö se mielestäso ole vittuilua, että pistät epäilyjäsi kirjoittajan suhteen, että hän on se ja se, vaikka SE ei ole edes sulle vastaillut.
- 12+2
Mutta hyvät päivänjatkot. Lähdenpä käymään alennusmyynnissä. Jos löytäis kunnolliset pässinpökkimät villahousut, että tarkenee täällä tundran pakkasessa :=))on kateina, ystävättärestäs vai?
- Pyhäkoululainen
kuinka p-mäisiä viestejä joku nikki kirjoittelee täällä puskasta;D)))
- K.L.Amydia
Teotwawki kirjoitti:
77-vuotis päivillä. Saddarit eivät vaivaa oikeasti minua, eivätkä ole koskaan vaivanneet, enkä käy vieraissa. Kun jotain lärpätin joutessani.:-)
yllä sulla ainakin joskus elämässäs jokin kirvelyä aiheuttanut miestentauti on ollut!:D))p Ei sulla muuten olis tullut mielees kirjoittaa tuota satiaisjuttua. Tää on tätä psykologiaa
Mutta hyvät päivänjatkot. Lähdenpä käymään alennusmyynnissä. Jos löytäis kunnolliset pässinpökkimät villahousut, että tarkenee täällä tundran pakkasessa :=))Olen samaa mieltä kanssasi, että naiset urputtaa toisille naisille. Eräältä palstalta sain juuri poistumispyynnön kun olin sinne liian terve ; ) En ymmärrä, kun en osaa itse olla kade kellekään. Omissa asioissa on tarpeeksi muilaamista ja omat ilot ja surut kulkevat ennen muiden motkotuksia.
En minä minnee lähde vaikka esikoinenkin kehoitti vaihtamaan forumia sano, että suomi24 on ala-arvoinen. No kun tähän pirttiin olen asutunut niin toistaiseksi nurkassa istun ja turisen mitä turisen ; )).K.L.Amydia kirjoitti:
yllä sulla ainakin joskus elämässäs jokin kirvelyä aiheuttanut miestentauti on ollut!:D))p Ei sulla muuten olis tullut mielees kirjoittaa tuota satiaisjuttua. Tää on tätä psykologiaa
psykologian kirjassa niin lukenut:-D))
- Meriläinen
Viime keväästä asti on ajoittain tullut mieleeni häipyä koko palstalta, mutta tänne se aina vaan takaisin vetää.
Välillä ottaa kupoliin tosi raskaasti, mutta kuitenkin tänne aina palaaan.
Onhan täällä näitä hetkiä..... mutta sitten taas tulee hetkiä jolloin saa nauraa ja pitää hauskaa.
Mihin mie täältä omalta koneelta :)))- viivi-amaldiina
tuntuu vaan ... tiedät, ei mitäään... :(
No kattellaan ja kuunnellaan kevättä, niinkuin sanonta kuuluu usein... :) Ja palannut! Mutta onneksi te, rakkaat "vakkarit" olette täällä. Teihin voi luottaa, puhutte aina asiaa ettekä lyö vyön alle.
Pysytään täällä edelleen, vai mitä!
Hauskaa uutta vuotta kaikille "vakkareille" ja muillekkin!
Jos et koe tätä keskustelupalstaa tarpeeksi henkeväksi, niin silloin Sinun kannattaa tulle Essolle jatkamaan juttua. Me juttelemme aina henkeviä, ja henkemmekin haisee ihan miehekkäältä. Tulet varmasti viihtymään meidän höveleiden essolaisten seurassa.
PS. Seksi-Suloa Sinun täytyy aluksi hieman varoa, mutta muita vaaroja Essolla ei ole.- jassumarketta
Joo tulisinkin viivana mutten kehtaa näyttäytyä yksinäisenä naisena siellä teidän poikamiesporukassa. On tässä asiantynkääkin. Kaikki työpaikat joihin on kuulunut myös miehiä, ovat olleet hauskoja. Mistähän sekin johtunee?
- viivi-amaldiina
testaan,,, haiseeko henki ja mille....
Kiitos kutsusta.... :)
meillä eilen paistettiin se toinen kinttu, eikö kinkku. :))
Sokerihumalassa tätä jaksaa paremmin. Parasta lääkettä tuon humalan saamiseksi on Belgialainen merihenkinen konvehti, se on niin äitelää, että sitä kun ottaa pari palaa, kaikki on sen jälkeen siirappia, jopa palstan ikävimmät jutut.
- RiisuArkihuoli
jos se sokerihumalakin laittaa ihmiset käyttäytymään eri tavoin :=))
Mä ostin Lidhlestä pari rasiaa brandy-konvehteja, ja kun puoli rasiaa niitä söin, ihan kuin olis päähän mennyt. Konvehteissa oli ihan oikeaa brandyä, eikä mitään esanssia :=)) - viivi-amald.
vaikkakin olen kyllä syönyt sitä enempi ja vähempi, mut tuo syöminen täytyykin jaksottaa just kun on koneeella.... :)
Monet on rasiat vielä jäljellä... - viivi-amld.
jos se sokerihumalakin laittaa ihmiset käyttäytymään eri tavoin :=))
Mä ostin Lidhlestä pari rasiaa brandy-konvehteja, ja kun puoli rasiaa niitä söin, ihan kuin olis päähän mennyt. Konvehteissa oli ihan oikeaa brandyä, eikä mitään esanssia :=))meille tarkoitettu, söin itse Lakkalikööri rasian ja päissään olin, ihan selvästi.... :)
Halvat on meikäläisen humalat.... :) - RiisuArkihuoli evk
viivi-amld. kirjoitti:
meille tarkoitettu, söin itse Lakkalikööri rasian ja päissään olin, ihan selvästi.... :)
Halvat on meikäläisen humalat.... :)päähän. Varmaan senkin takia, kun ei väkeviä ole tottunut juomaan :=))
Kylläpä herahti vesi kielelle, kun puhuit lakkalikööreistä, mutta en osta yhtään konvehtia enää.
Päivänjatkoja. Täytyy mennä. Auto jo käynnissä pihalla :=))
- Adria
Roikkua ei kandee, mutta voi täältä nyppiä rusinoita silloin tällöin.
- viivi-amald,
niitä rusinoita, mutta nyt on muuttunut päärynäks... :(
- Adria
viivi-amald, kirjoitti:
niitä rusinoita, mutta nyt on muuttunut päärynäks... :(
No pistä poskeen ja sylkäse siemenet ohi näytön.
- mhö
Tuskinpa. Tavoistaan vain on vaikea päästä, huonoistakin.
- Liirumlaarum..
Päätä hyvä aikuinen ihminen ihan itseksesi sellainen asia. Veikkaan että kohta tulet uudella nikillä muka ihan uutena keskustelijana ja kysyt "olen ihan uusi, miten täällä pitäis kirjoitella?" ja porukka vastaa: Terevtuloa, ole ihan oma itsesi vaan... jne:DDDDD
- lehmer
silloin tällöin täälläkin lukemassa. En usko että kirjoittajat ovat viisikymppisiä. Teinipalsta tämä on.
- Pyhähuoleton
Täällä on todella ihan oma tyyli. Ihanan täydellisiä ihmisiä, joille kaikki on niin kateellisia siellä kahvihuoneessa. Kun niillä on tuommoisia pikkupaheitakin kun shoppailu ja suklaa. Voi iiks meitä naisia. Mutta tänne vaan, jos haluaa tietää miten on elettävä!
Entäs jos käänetää juttu toisinpäin ja funtsitaan mitä meil olis annettavaa,mulla nyt ei kansakoulupohjalta ja pelkällä elämänkoululla paljoo ole,mut entäs sä?
Mulkin on viimeaikoin ollu senverra siipi maas ettei oikein oo huuli lentäny,kauheest on uusiakin ja eihän niit heti tunne,mut ei nyt heti hermostuta..Vähän sama juttu. Ei ole huumori aina riittänyt täällä viime aikoina. Ei ole ollut annettavaa eikä otettavaa, mutta tilanteet muuttuu. Hengissä kuitenkin vielä ollaan ja välillä näkyillään.
- viivi-amaldiina
jos pidän hiukan taukoa ja kattellaan sitten.
Profiilini suljen...... hei rakkaat immeiset.
Hymyillään kun tavataan... - Otto-Vaan
jos pidän hiukan taukoa ja kattellaan sitten.
Profiilini suljen...... hei rakkaat immeiset.
Hymyillään kun tavataan...Pitää miettiä samaa konstia.
Välillä lyö niin yli hilseen jotkut jutut.
Hymyä huuleen siitäkin huolimatta.:) - viivatiina
Otto-Vaan kirjoitti:
Pitää miettiä samaa konstia.
Hymyä huuleen siitäkin huolimatta.:)ongelmana se hilse niitä on monia aika hyviä shamppoita jotka on tarkoitettu siihen ongelmaan;)))
- Onks piparia näkyny?
Otto-Vaan kirjoitti:
Pitää miettiä samaa konstia.
Hymyä huuleen siitäkin huolimatta.:)sulttaanilta. Se vois vaikka perustaa piparilainaamon:DDDDD
- O-V..
viivatiina kirjoitti:
ongelmana se hilse niitä on monia aika hyviä shamppoita jotka on tarkoitettu siihen ongelmaan;)))
Joskus tulee "hilsettä", varsinkin sillon, kun joku asia lentää yli hilseen.:)
- viivatiina
O-V.. kirjoitti:
Joskus tulee "hilsettä", varsinkin sillon, kun joku asia lentää yli hilseen.:)
täytyyhän sitä sillon olla muuten ei voi lentää ;))
- O-V..
Onks piparia näkyny? kirjoitti:
sulttaanilta. Se vois vaikka perustaa piparilainaamon:DDDDD
Kun en ole tarkkaan peuhannut näitä juttuja.Näin maalaisen päättely kyvyllä varustettuna.
Joskus menee jokunen juttu aivan pipariksi.
Mutta kun näin on kysytty."Lainaa siltä sulttaanilta" Lainaaminen ei kiinnosta, liian mausteista.:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637