Tällä onkin jo aiheesta useampi keskustelu, mut mikään ei ole vielä toiminu mulle tähän ongelmaan. En voi siis katsoa youtubesta mitään, aina tulee ilmoitus
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
On uusin flash ja java pyörii normaalisti. Vika ei ole palomuurissa, videot ei pyöri myöskään palomuurin ollessa pois päältä. Olen poistanut flasin kokonaan ja ladannut sen uusiksi, ei apua. Latasin myös YouTube Downloaderin kun joku sistä suositteli, ei auta.
Mitäs sitten???
Youtube ei toimi
8
1542
Vastaukset
- hermot menee
Ja ongelma on sama sekä IE:lla että Operalla.
- Jokuvaan1111
Tämä kyseinen EI toimimis juttu voi myös pitkälti liittya siihen että Youtube häkättiin joulu aaton tienoilla en ole aivan varma
- hermot menee
Ongelma ollu jo pidemmän aikaan. Vielä muuatma kuukausi sitten näkyi suurin osa videoista, sitten vähitellen yhä harvempi niistä enää näkyi ja nyt ei yksikään.
- kummallista!
hermot menee kirjoitti:
Ongelma ollu jo pidemmän aikaan. Vielä muuatma kuukausi sitten näkyi suurin osa videoista, sitten vähitellen yhä harvempi niistä enää näkyi ja nyt ei yksikään.
oli minulle tullut uusi flash päivitys. Kun sitten menin YouTubeen, se käski minun hakea uusin versio Flashista. No, aamullahan oli siis tullut uusi päivitys, enkä millään voinut uskoa, että pitäisi hakea se. Kokeilin monta kertaa. Aina sama ilmoitus. No, päivitinpä sen siitä Get..Sen jälkeen Youtuben videot toimivat. Muistaakseni tuo ei ollut edes ensimmäinen tuollainen tapaus!
- #"#!"#""#"!#
Videot pyörii kyllä muilla sivuilla, mutta juutupessa vaan lataa ikuisesti.
- merkkiminimi
ADblock aiheutti täsmälleen saman ilmon. Poistin ja latasin ja poistin ja lata...... ja hihat ja hermot meni moneen otteeseen.
Sitten kokeilin ADblockin asetuksien muutosta ja kyllä näkyy ja soi. Eikä vinoile että:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.- K**piintynyt
Minulla ei auta ADBlockin asetusten muuttaminen eikä poisotto vähääkään. Aina sama tulos: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player."
Javakin on sallittu. Ja selaimina uusin Firefox ja IE, kaikilla sama tulos.
Onko syynä Windows 7? Toimiiko kenelläkään W7:n käyttäjällä? - mukautuva pessimisti
K**piintynyt kirjoitti:
Minulla ei auta ADBlockin asetusten muuttaminen eikä poisotto vähääkään. Aina sama tulos: "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player."
Javakin on sallittu. Ja selaimina uusin Firefox ja IE, kaikilla sama tulos.
Onko syynä Windows 7? Toimiiko kenelläkään W7:n käyttäjällä?En ole tänä vuonna nähnyt Youtube- enkä Yle-Areena- otoksia omalla Windows 7 Professional-koneellani, vaikka se on puolen vuoden sisällä asiantuntijoiden opastamana koottu 64-bit Intel Microsoft -kokoonpano. Ylen Elävä Arkisto näkyy toimivan.
Toinen vanha uskollinen DOS / XP SP3 -kone on näiden asioiden takia joka päivä päällä, jotta elämä sujuu normaalisti helppojen kuvankäsittely- tulostus- musa- ja video-ohjelmien kanssa. Youtube on toiminut tässä XP SP3 ympäristössä aina, vaikka kokoonpano on melkoisena demo- ja testiohjelma-alustana.
Vaikka käynnistän W7-koneeni lähes joka päivä, niin en usko sen toimivan vielä pariin vuoteen niin luotettavasti, että sillä voisi tehokkaasti tehdä käytännön töitä. Tiedetäänhän me kaikki parinkymmenen vuoden historian ajalta, että suurimmalle osalle koodaajia maksetaan oikeaa palkkaa virtuaalisesta onnistumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245