Apua. Olen tältä sivustolta etsinyt vastaavaa keskustelua, mutta laiskuuttani en kaikkia jaksanut plarata läpi.
Olen nyt suhteessa kaurismieheen. Kauriita minulla on aina ollut ympärillä niin perheessä kuin ystävissä ja hyvin on sujunut, mutta onko tämä parisuhde yhtälö liian mahdoton?
Mieheni on rauhallisuuden perikuva, ei suuta, ei hätäile, on vain ja miettii ennenkuin tekee. Toisin kuin minä, joka sompailee ja.. tiedättehän te.
Aluksi hän oli perääni, mutta nyt osat ovat "kääntyneet" hän on välillä minun näkökulmastani poissaoleva (kun ei puhu koko ajan tai on muuten omissa maailmoissa) ja osoittaa tunteensa teoin, minä menen paniikkiin ja ahdistun, eikö se nyt pidäkään kun ei sitä minulle hoe? ja jos hokisi ahdistuisin siitäkin?
On ihanaa kun hän on niin rauhallinen ja se vaikuttaa minuun, mutta onko se pidemmänpäälle liikaa?
Kokemuksia? ajatuksia?
kiitos! :)
Kaksos (n) ja kauris (m)
3
977
Vastaukset
heips mulla ei suhde pelannut kaurismiehen kanssa hän alkoi määrämään ja komentelemaan kauriilla on taipumus sekaantumaan liika hänelle ei kuuluviin asioihin.ja piste iin pälle oli kun hän petti minut vaikka oli meillä sopimus että kerrotaan kun ei enää toimi että kun kummallakin on ikää 50 plus niin olis mahdollisuus jatkaa toisaalle jos menee pieleen.4 vuotta kuitenkin pääsi kulumaan hukkaan ja välimatka kilometreissä oli vaivaiset 70 km.mutta silti meni pieleen.hän ei jaksannut henkisestikään enää 2 vuoteen olla tukena vaan torjui aina kun ois ollut juteltavaa.minä taas olen sellainen joka kuuntelen mutta tarvitsen myös vastakaikua.mikään ei pelaa ilman keskustelunhaluja.mulle ei riitä pelkkä seksisuhde sellaiseksi se minusta muuttui.hän muuttui ilkeäksi kun jäi nalkkiin uskottomuudesta.tää on vaan mun kokemus =) t.kaksosnainen
- kaikki ok vai ei?
Minulla sama tilanne. Aluksi kaurismies oli minun perääni jatkuvasti hellyyttely nimet käytössä ja muuta välillä saatoin kaksoisnaisena tuntea pientä ahdistustakin,mutta silti janosin lisää.. Nyt tuntuu kun osat olisivat nimenomaan vaihtuneet,tuntuu että itse koitan ponnistella ja toinen vaan on.. En saa rauhaa päässäni viliseviltä ajatuksilta.. "mitä jos hän ei pidäkkään minusta enää ja pitäisikö itse aloittaa keskustelu vai ei.." vihaaaaan epätietoisuutta,kun ei tiedä mitä tehdä ja kun ei asiat nyt huonosti ole,ellen rupea liikoja miettimään. Teot ovat nyt puhuneet enemmän puolestaa,ei niinkään sanat ja höpinät. Eikö se ole hyvä,eikö kaikkea voi saada? Olisi se edes kiva,jos tämä kauris miekkonen itse ehdottaisi koska näkisimme taas.. mutta silti tekojen perusteella mies olisi kiinnostunut.. lahjat yms..
- huhhuh
itse kaksosnaisena 14 vuotta takana eloa kaurismiehen kanssa ja kyllä ollut melkoista ylä ja alamäkiä..kauris on liian rauhallinen ja puhumaton ja ei siitä ihmisestä saa millään otetta.ei ota selvää tykkääkö vai ei,onko tässä vielä lasten takia vai rakastaako oikeasti...itse en jaksa enää ja hain eroa ja voin sanoa että elämä näyttää paljo kirkkaammalta :) nyt välit oikeenkin hyvät kun otettiin välistä pois tuo parisuhde pakko :D mutta kaurista ei koskaan enää suhteen muodossa.muuten minullakin on aika vallitsevaa tuo kauris horoskooppi elämässä..monta naispuoleista kaveria,poika on,isä on,ex- mies on.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807