Mikähän olisi vaatteiden myynnin kannalta hyvä kirpputori Riihimäki-Janakkala-Hämeenlinna alueella?
Tietääkö ketään järjestetäänkö "itse myynti" kirppareita missään Kanta-Hämeessä?
Hyvä kirppis?
9
1025
Vastaukset
- KA
"itsemyynti"-kirppari löytyy ainakin Parolasta, voit mennä koska vaan myymään omia tavaroitasi itse pienellä paikkavarausmaksulla. Kannattaa poiketa varaamassa paikka!
- Kirpparifani
Kävin katsomassa ko. paikkaa. On muuten tosi siisti paikka.
- Laaksonkukka
Kiitos vinkistä, minäkin kävin perjantaina siellä. Iloisia ihmisiä. Löysin myös 50 sentillä (kappale) monta hyvää paitaa.
- kuullut vain en tied
Laaksonkukka kirjoitti:
Kiitos vinkistä, minäkin kävin perjantaina siellä. Iloisia ihmisiä. Löysin myös 50 sentillä (kappale) monta hyvää paitaa.
missä on tämä kirppis?
- Löytyy
kuullut vain en tied kirjoitti:
missä on tämä kirppis?
Parolan R-kioskin viereisestä rakennuksesta löytyy, Osuuspankki tien toisella puolella.
- on,,
Löytyy kirjoitti:
Parolan R-kioskin viereisestä rakennuksesta löytyy, Osuuspankki tien toisella puolella.
Forssan Kellarikirppis.
- JusTina44
Justjoo, edusta oli ainakin tänään kun kaatopaikka
- Kylältä...
JusTina44 kirjoitti:
Justjoo, edusta oli ainakin tänään kun kaatopaikka
Jos parolasta kyse, niin oon todellakin samaa mieltä. Liikaa tavaraa heti ovella, hyvä kun mahtuu joukkoon
- piip piip
onko k-hämeessä jokin kirppis missä on ihan romua myynnissä? näitä oli ennen paljon mutta nykyään kaikki on niin hienoa ja uutta joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454886Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612745Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391074Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045- 1271016
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?204968- 137885
- 49874