Mikähän olisi vaatteiden myynnin kannalta hyvä kirpputori Riihimäki-Janakkala-Hämeenlinna alueella?
Tietääkö ketään järjestetäänkö "itse myynti" kirppareita missään Kanta-Hämeessä?
Hyvä kirppis?
9
980
Vastaukset
- KA
"itsemyynti"-kirppari löytyy ainakin Parolasta, voit mennä koska vaan myymään omia tavaroitasi itse pienellä paikkavarausmaksulla. Kannattaa poiketa varaamassa paikka!
- Kirpparifani
Kävin katsomassa ko. paikkaa. On muuten tosi siisti paikka.
- Laaksonkukka
Kiitos vinkistä, minäkin kävin perjantaina siellä. Iloisia ihmisiä. Löysin myös 50 sentillä (kappale) monta hyvää paitaa.
- kuullut vain en tied
Laaksonkukka kirjoitti:
Kiitos vinkistä, minäkin kävin perjantaina siellä. Iloisia ihmisiä. Löysin myös 50 sentillä (kappale) monta hyvää paitaa.
missä on tämä kirppis?
- Löytyy
kuullut vain en tied kirjoitti:
missä on tämä kirppis?
Parolan R-kioskin viereisestä rakennuksesta löytyy, Osuuspankki tien toisella puolella.
- on,,
Löytyy kirjoitti:
Parolan R-kioskin viereisestä rakennuksesta löytyy, Osuuspankki tien toisella puolella.
Forssan Kellarikirppis.
- JusTina44
Justjoo, edusta oli ainakin tänään kun kaatopaikka
- Kylältä...
JusTina44 kirjoitti:
Justjoo, edusta oli ainakin tänään kun kaatopaikka
Jos parolasta kyse, niin oon todellakin samaa mieltä. Liikaa tavaraa heti ovella, hyvä kun mahtuu joukkoon
- piip piip
onko k-hämeessä jokin kirppis missä on ihan romua myynnissä? näitä oli ennen paljon mutta nykyään kaikki on niin hienoa ja uutta joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013