Homojen autot ?

merkilläväliä

Minkä merkkisillä autoilla homot ajelee ?

61

6136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfagsghdhd

      Jaa-a. Minkä merkkisillä autoilla heterot ajelee?

      • Anonyymi

        No oisko tesla


    • mikan faijan bmw

      Käsittääkseni Bemarit ovat homoväestön suosiossa.

      • dieselhomo

        bemarikuskit ei o kauheen homoja kun mul on bemari ja mä on vaan vähän homo. Mut ainakin toyota-kuskit on koska niit on niin paljon, lähes 89 % prosenttia naisista.

        Entä sitten leikkiautot, onko kaikki leikkiauton omistajat leikkihomoja? Onko olemassa myös hybridihomoja, dieselhomoja tai turbohomoja? Musta tuntuu että on.


    • allyellow

      SIIS ei oikeesti! Järjenkäyttö on sallittua. Mitä kysymyksiä! :D Homot ajelee tasan just samoilla autoilla ku kaikki muutkin.

    • jokke&mies

      ...oli pari vuotta sitten tehty tutkimus, ja siellä homojen ylivoimaisesti suosituin auto oli VW. Siellä VW on keskittynyt mainostamaan VW autoja suoraan homoille. Tämän voi todeta kun katsoo esim. saksalaisten lehtien VW mainoksia. Ihan järkevää, ovathan homot hyvin toimeentulevaa sakkia, rahaa on yleensä käyttää yllin kyllin, joka tarkoittaa hyvää ostovoimaa.

      Suomessa ei tätä ole mielestäni oikein vielä hiffattu.

      • Anonyymi

        Lapsiperheellisillä ei jää käyttörahaa yli kuten homoilla. Oli menneinä vuosina "poikamies" jolla oli jopa oma lentokone koska ei ollut niitä kuluja siitä perheellisyydestä.
        Lopputulos on siis, että kaikki homot ovat rikkaita. Pitänee lopettaa huono naissuhde ja alkaa rikkaan homon kanssa kimppaan. Mitä siitä reiästä niin piukkana. Ei se käytössä kulu, ja edut sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsiperheellisillä ei jää käyttörahaa yli kuten homoilla. Oli menneinä vuosina "poikamies" jolla oli jopa oma lentokone koska ei ollut niitä kuluja siitä perheellisyydestä.
        Lopputulos on siis, että kaikki homot ovat rikkaita. Pitänee lopettaa huono naissuhde ja alkaa rikkaan homon kanssa kimppaan. Mitä siitä reiästä niin piukkana. Ei se käytössä kulu, ja edut sen mukaan.

        Fiksu homo,tai ylipäätään fiksu ihminen käyttää julkisia kulkuneuvoja.


    • cruisailija

      Mulla esim. avo pt cruiser.

    • -----

      Tyhmä kysymys. Eihän sitä kai ilman syytä "Honda-miehistä" puhuta!

      • CTR

        Nissan Motorsport = Nismo
        Honda Motorsport = Homo


    • mmmguys

      Täälläpäin ainakin Jaguaarilla..

      • gay-78

        en oo ikinä ajanut Datsunilla, autoni on Nissan


      • Anonyymi

        tää on kans ihan paskapuhetta


    • AutoAmis

      Toyota Prius

      • kosija

        entäs volkswagen kupla? sillähän mie ajan. :D


    • peratsukka

      Meillä päin Nissan Almeralla

      • gayguy.

        mullakin on;)


    • ..

      chevy van, ainut kaappi josta uskaltaa tulla ulos.

    • Autot.

      VW Beetle ja Mersun A-malli on ollut.

    • aavikkoauto

      Homo ajaa Hummerilla.

    • Mikan faijan BMW

      Mitä yhteläisyyttä on Bemarilla ja kondomilla ?

      Molemissa on "mulkku" sisällä.

    • toyotalla

      Mie ainaskin ajelen Avensiksella, en siksi et katsoisin sen olevan jotenkin homoille. Siks että ole aina tykännyt Toyotsta koska varma peli, ei ole koskaan jättänyt tien päälle. On tosin aikanaan ollut Nissan vaan en siitä tykänny.

    • Liikunta parasta

      Kävely on terveellistä.

    • Pepetys2011

      Saksasta viime vuonna tuotu neloskoppanen GOLF pihassa, alustasarja (-50 mm pudotusta bilsteinin säädettävät iskarit ja H&R jouset), tummennetut lasit takaa, kaaret, kuppijakkarat, kuskilla 6-pistevyöt, apparilla 5-piste, melkosen tykit German-look vanteet, subbari pumppaa takaboksissa erillissarjan kanssa. Lyhennetty vaihdeväli ja mitäs vielä. Niin joo ja jarrut päivitetty isompiin uritettuihin levyihin. Levikesarjat komistaa helmoja. Kyllä sillä kelpaa rullata :)

    • Anonyymi

      Honda

    • Anonyymi

      Pinkki AlfaRomeo takavedolla on aito homo kärry.

    • Bemari tekis mieli ;)

      • Tuskinpa riittää mielikuvitusta ;)


    • Anonyymi

      Mossella

    • Anonyymi

      Mopoautolla :D

    • Anonyymi

      Punaisilla ferrareilla, samanvärisessä lateksiasussa : P

      Ei vaiskaan. Kunnon Miehet ajelevat Harley-Davidsoneilla, paksut nahkavaatteet päällä. ☺️

    • Anonyymi

      Skoda.

    • Anonyymi

      Volvolla neajelee. Se vetää homoja vain puolellensa.

    • Anonyymi

      Itse käytän vain joukkoliikennettä koska olen vihervasemmistolainen

    • Anonyymi

      Volvolla

      • Anonyymi

        Eikös se ole perheauto?


    • Anonyymi

      Tesla on ainoa oikea.
      Hätätapauksessa Audi TT, tai wanha kupla.

    • Anonyymi

      Ei sillä merkillä niin väliä mutta neliveto sen pitää olla että kulkee paskassa paremmin ×D

    • Jälleen keskustelu jossa asenteet ja Hollywood jyllää.

      • Anonyymi

        Piippari ajaa kolmipyörällä ja pärisyttää huuliaan. PRÖÖ PRÖÖ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piippari ajaa kolmipyörällä ja pärisyttää huuliaan. PRÖÖ PRÖÖ!

        Sepä hauskaa, että teillä molemmilla samat harrastukset.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Sepä hauskaa, että teillä molemmilla samat harrastukset.

        Teistä tulisi hyvä pari, kun on yhteinen harrastus!


    • Saldo 50

    • Nyky Suomessa luku ja kirjoitustaito on surkea ja myös luetun ymmärtäminen on monille aivan tuntematonta.
      Sitä se teettää kun voi kaiken katsoa netissä.
      Kohta ollaan tilantessa ettei ymmärretä mitä näkee tai kuulee.

    • Anonyymi

      Patteriautoilla homot ajelee.

    • Anonyymi

      Iso auto koska heppikin on iso! Ja tehokas koska itsekin olen vahva, hillityn värinen ja näköinen, mutta tyylikäs ja hyvin varustettu. Vanha mutta ei ruosteessa.

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe