moikka! lehtikalakutupari teki kudun ja poikaset kuoriutuivat. ovat yhtenä könttinä lehdellä,välillä uivat mutta ukko ja akka puhaltavat takaisin aina lehdelle.
milläs niitä voisi ruokkia?
artemia seoksia ei ole,enkä ala kananmunan kanssa leikkiin...ni pärjääkö ne jos niille sais letkulla annettua hiutaleita jotka on murennettu pieneksi?
lehtikalan poikaset
hätäapu
2
698
Vastaukset
- Akvaario91
Käy akvaariolikkeessä kysymässä muistaakseni se oli JBL:llän jauhemmaista poikasruokaa, joka sisältää artemiaa.
Sekoita sitä pieneen määrään vettä ja anna pipetillä lehtikala vaaveille. :) - Helppoa mutta hyvää
Nöyrry vaan ja anna keltuaista ja artemiaa ensiruuaksi (sitten kun alkavat uimaan)
Myöhemmin murskattu hiutalekin kelpaa. Erityisiä poikasruokiakin on, mutta keltuaispöly
on parempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161