Kaipaatko sinäkin ystävää?
Olet ehkä muuttanut Helsinkiin etkä tunne ketään?
Kerro minulle olemassaolostasi.
Olen opiskeleva ja siinä ohella töitä tekevä tavallinen nuori nainen, joka kaipaa uusia tuttavia ja ystäviä.
Sinä (ikä 20-30), joka olet puhelias, elämäniloinen ja nauravainen, niin eiköhän tehdä jotain yhdessä!
Kaipaan seuraa lenkille, baariin, puhelimeen, meseen, shoppailemaan, leffaan yms yms yms.
Eli oikeastaan kaikenlaiseen ajatustenvaihtoon :)
Kun kiinnostuit, niin jätä yhteystietosi, niin otan yhteyttä.
Ystävää Helsingistä 22w. neitoselle....
11
844
Vastaukset
- Sofia
Olen 26-v nainen Helsingistä ja etsiskelen ystäviä. Jos haluat, ota yhteyttä [email protected] ja tutustutaan. :)
- noka
Täälä 23 vuotias nuori nainen Helsingistä uusia tuttavuuksia vailla :) Heitäppä postia -> [email protected]
- Linda87
noka kirjoitti:
Täälä 23 vuotias nuori nainen Helsingistä uusia tuttavuuksia vailla :) Heitäppä postia -> [email protected]
Moikka!
Mäkin kaipailen uusia kavereita :) Olen 22v neito Espoosta. S-posti on [email protected]. - jallum
Linda87 kirjoitti:
Moikka!
Mäkin kaipailen uusia kavereita :) Olen 22v neito Espoosta. S-posti on [email protected].tarviin kavereita oon 24v ja asun Helsingissä. Laita mulle meiliä [email protected]
- tuyuyiuy
mulle saa laittaa postia myös, kaikki muutkin. En tiedä sovinko tohon sun kuvaukseen mitä haet mutta kuitenkin. oon 25v likka e-suomesta. Mailia saa [email protected]
- Ihminennn
että kannattaa olla varovainen kun etsii ystäviä netistä:) Tämä paikka meinaan on täynnä kaikenlaisia pervoja yms. niin en tiiä ajattelin vaan sanoa koska en halua että kenelläkkään kävisi mitään.. toki en voi kaikkea estää jne mutta ajattelin vaan sanoa koska ainakin tällä saitilla on paljon kaikkia pervoja. Itse ainakin olen törmännyt ja otin siitä opiksi. Mutta toivottavasti löydät jonkun kivan ystävän jonka kanssa voit olla ja kertoa kaikkia juttuja ja käydä leffassa yms:)
- Kynnyskysymys...
miespuolisia mutta esittävät naisimmeistä. Ei mee ihmisellä hyvin jos pitää ystäviä ja seuraa hakea näillä palstoilla. Nykynuorisolla on se ihme etteivät ne osaa olla yksi vaan pitää aina olla joku nurkissa pyörimässä. Se on vaarallinen lähtökohta koska silloin on todennäköisempää saada mielenvikainen kaverikseen koska rima on todella alhaalla.
- Likka86.
Tänne kanssa uusia ystäviä kiitos :) Seuraa leffailtoihin, syömään, shoppailemaan, lenkkeilemään jne perus juttuihin. Koskaan kavereita ei oo liikaa ja uusii ihmisii on kiva tutustua. Ite oon 23v tytsi Espoosta. Tänne muutellut muualta jonkin aikaa sitten. Luonteeltani oon huumorintajunen, ilonen ja rämäpää josta varmasti saa seuraa menoon ko menoon :) heitä sähköpostilla ja jatketaa tutustumista vaikka mesessä :)
[email protected]- :):)
Tänne kelpais kans uudet ystävät. Oon kohta 20.v neitone Riihimäeltä :)
s.posti: [email protected]
- ReeniMau
Minäkin kaipaan uudet ystävät!
Olen 24v ja asun Vantaalla...
Kirjoitaa jos olet kiinnostunut: [email protected] - sop-hye
uusia tuttavuuksia myös etsimässä.. :) http://keskustelu.suomi24.fi/node/8649818
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818