Ystävää Helsingistä 22w. neitoselle....

Numma

Kaipaatko sinäkin ystävää?
Olet ehkä muuttanut Helsinkiin etkä tunne ketään?

Kerro minulle olemassaolostasi.

Olen opiskeleva ja siinä ohella töitä tekevä tavallinen nuori nainen, joka kaipaa uusia tuttavia ja ystäviä.
Sinä (ikä 20-30), joka olet puhelias, elämäniloinen ja nauravainen, niin eiköhän tehdä jotain yhdessä!

Kaipaan seuraa lenkille, baariin, puhelimeen, meseen, shoppailemaan, leffaan yms yms yms.
Eli oikeastaan kaikenlaiseen ajatustenvaihtoon :)

Kun kiinnostuit, niin jätä yhteystietosi, niin otan yhteyttä.

11

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sofia

      Olen 26-v nainen Helsingistä ja etsiskelen ystäviä. Jos haluat, ota yhteyttä [email protected] ja tutustutaan. :)

      • noka

        Täälä 23 vuotias nuori nainen Helsingistä uusia tuttavuuksia vailla :) Heitäppä postia -> [email protected]


      • Linda87
        noka kirjoitti:

        Täälä 23 vuotias nuori nainen Helsingistä uusia tuttavuuksia vailla :) Heitäppä postia -> [email protected]

        Moikka!
        Mäkin kaipailen uusia kavereita :) Olen 22v neito Espoosta. S-posti on [email protected].


      • jallum
        Linda87 kirjoitti:

        Moikka!
        Mäkin kaipailen uusia kavereita :) Olen 22v neito Espoosta. S-posti on [email protected].

        tarviin kavereita oon 24v ja asun Helsingissä. Laita mulle meiliä [email protected]


    • tuyuyiuy

      mulle saa laittaa postia myös, kaikki muutkin. En tiedä sovinko tohon sun kuvaukseen mitä haet mutta kuitenkin. oon 25v likka e-suomesta. Mailia saa [email protected]

    • Ihminennn

      että kannattaa olla varovainen kun etsii ystäviä netistä:) Tämä paikka meinaan on täynnä kaikenlaisia pervoja yms. niin en tiiä ajattelin vaan sanoa koska en halua että kenelläkkään kävisi mitään.. toki en voi kaikkea estää jne mutta ajattelin vaan sanoa koska ainakin tällä saitilla on paljon kaikkia pervoja. Itse ainakin olen törmännyt ja otin siitä opiksi. Mutta toivottavasti löydät jonkun kivan ystävän jonka kanssa voit olla ja kertoa kaikkia juttuja ja käydä leffassa yms:)

      • Kynnyskysymys...

        miespuolisia mutta esittävät naisimmeistä. Ei mee ihmisellä hyvin jos pitää ystäviä ja seuraa hakea näillä palstoilla. Nykynuorisolla on se ihme etteivät ne osaa olla yksi vaan pitää aina olla joku nurkissa pyörimässä. Se on vaarallinen lähtökohta koska silloin on todennäköisempää saada mielenvikainen kaverikseen koska rima on todella alhaalla.


    • Likka86.

      Tänne kanssa uusia ystäviä kiitos :) Seuraa leffailtoihin, syömään, shoppailemaan, lenkkeilemään jne perus juttuihin. Koskaan kavereita ei oo liikaa ja uusii ihmisii on kiva tutustua. Ite oon 23v tytsi Espoosta. Tänne muutellut muualta jonkin aikaa sitten. Luonteeltani oon huumorintajunen, ilonen ja rämäpää josta varmasti saa seuraa menoon ko menoon :) heitä sähköpostilla ja jatketaa tutustumista vaikka mesessä :)
      [email protected]

      • :):)

        Tänne kelpais kans uudet ystävät. Oon kohta 20.v neitone Riihimäeltä :)

        s.posti: [email protected]


    • ReeniMau

      Minäkin kaipaan uudet ystävät!
      Olen 24v ja asun Vantaalla...
      Kirjoitaa jos olet kiinnostunut: [email protected]

    • sop-hye

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe