Multa kysytään tätä perusturvakeskuksen lapuissa päivittäin. Onko oman käden oikeus enää tätä kattava, että saa tällaiseen kannibalismiin ryhtyä. Sitähän se pahimmillaan on, kukkahattutäti kyllästyy asemaansa, soittaa poliiisit ja sählää muiden elämänsä ja omansa. Tällainen on yhteiskuntamme myös sosiaalitoimiston ihmisiä koskevan Jokamiehen oikeuden kanssa.
Won't you be mine?
3
391
Vastaukset
- Sikermän Idiopää
haluaa olla parisuhteessa, vapautta riistäen? Onko kysymys Sakari Topeliuksen sadusta, jossa kerrotaan Sampo Lappalaisesta, sudella ratsastaja. Onko poliisi sellainen, jonka ainut sanoma tällaisessa tapauksessa on: Poistuisitko mun elämästäni? Mikä tämä tällainen Blood on Blood-laitos on kuin oman käden oikeus.
- Minervä
se on ja siksi makuasia, jota ei saa kritisoida. Oman käden oikeus on mm. oikeesti taikakalu, koska näitä käsitellään joissakin Raamatun kirjeissä ihan SUORAAN Suomen kielellä ja näin myös Suomen Laissa. Eikä mikään oikeuta mihinkään Be my sacrifice, joka liittyy Pontius Pilatukseen.
- Katumusta osoittaen
Minervä kirjoitti:
se on ja siksi makuasia, jota ei saa kritisoida. Oman käden oikeus on mm. oikeesti taikakalu, koska näitä käsitellään joissakin Raamatun kirjeissä ihan SUORAAN Suomen kielellä ja näin myös Suomen Laissa. Eikä mikään oikeuta mihinkään Be my sacrifice, joka liittyy Pontius Pilatukseen.
sitten tossun alla olemiskäsitteeseen? Eli sellaiseen käsityöpersoonaan, joka loukkaa itseään ja muita puhekieli ja kirjakieli tuntemattomuudellaan. Ei jatkuvaa kirnuamista, on kansan sanoma tähän. Koko ihmiskunta hokee päivittäin avioliittoa, jota kirkko tällä hetkellä etusijalla sosiaalitoimistossa ajaa: Woiuld you be mine-käsitettä. Miksi keskeyttää ja kysyä tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186